Gå til innhold

Lage treningsrom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Funker det å lage treningsrom i sportsbod ? Den er ikke isolert da, blir kanskje veldig kaldt på vinteren? Er naboer også, kan de bry seg med noe støy fra boden😅?

den er på 12 kvadrat meter, funker det til knebøystativ og hiptrust apparat samt Rygghev? Kan det bli rust når det ikke er er isolert? 

skal ikke spille høy musikk, men blir jo noe lyd fra markløft😉

Anonymkode: 729cc...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En sportsbod er vel som oftest utendørs, enten på terrasse i blokk, eller tilknyttet enebolig/rekkehus? Jeg kan ikke se for meg at dette kan bli plagsomt for naboene så fremt du ikke bare slenger vektene fra deg, så akkurat den tanken ville jeg slått fra meg.

Rust kan kanskje bli et problem, det kan jeg ikke svare på.

Men jeg kan ikke se for meg at dette vil være et godt og egnet sted til å lage et treningsrom.  12 m2 er ikke særlig stort, du vil få problemer med både lys og luft i et lite rom uten vindu, og det vil bli iskaldt om vinteren (selv om du isolerer), og glohett om sommeren.

Jeg tror rett og slett ikke at dette er en særlig praktisk løsning.

Anonymkode: 3c80c...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En sportsbod er vel som oftest utendørs, enten på terrasse i blokk, eller tilknyttet enebolig/rekkehus? Jeg kan ikke se for meg at dette kan bli plagsomt for naboene så fremt du ikke bare slenger vektene fra deg, så akkurat den tanken ville jeg slått fra meg.

Rust kan kanskje bli et problem, det kan jeg ikke svare på.

Men jeg kan ikke se for meg at dette vil være et godt og egnet sted til å lage et treningsrom.  12 m2 er ikke særlig stort, du vil få problemer med både lys og luft i et lite rom uten vindu, og det vil bli iskaldt om vinteren (selv om du isolerer), og glohett om sommeren.

Jeg tror rett og slett ikke at dette er en særlig praktisk løsning.

Takk for tilbakemelding, vi har flere soverom inne også, så kan bli et av disse jeg gjør om istedenfor. 

Anonymkode: 729cc...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville heller gått for den løsningen :) 

Anbefaler å kjøpe gode matter for støtabsorbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...