Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
pressplay skrev (2 minutter siden):

Enig at det er en forskjellsbehandling her. Jeg anser denne saken som minst like grov som Baneheia-saken selv om det ikke er voldtekt involvert. At drapet ble begått av egen mor er skjerpende omstendighet. VK og JHA ble umiddelbart identifisert og demonisert av pressen før de var blitt dømt, mens her blir vedkommende beskyttet. Alle som kjenner barna vet hvem hun er så jeg ser ikke poenget med å beskytte noen. 

Helt enig med deg. Jeg har forstått det slik at det er opp til hver avisredaksjon om det skal identifiseres eller ei. Så hvorfor de har bestemt seg for å skjerme akkurat denne kvinnen, kan man jo bare spekulere i. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Helt enig med deg. Jeg har forstått det slik at det er opp til hver avisredaksjon om det skal identifiseres eller ei. Så hvorfor de har bestemt seg for å skjerme akkurat denne kvinnen, kan man jo bare spekulere i. 

Det kan tenkes det er far som ønsker det også. At han ikke vil at barna skal forbindes med navnet hennes i avisene for evig tid. Og med tanke på hvor spesielt etternavnet er så kan aldri familien hennes unnslippe dette om hun blir navngitt

• Liker 6
Skrevet
Kefalinia skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg grøsser i hele kroppen! Man vet tydeligvis aldri med folk. Å drepe sine egne barn er bare så sykt som det kan få blitt. Altså... jeg klarer ikke å drepe en fisk på fisketur med familien en gang. Når jeg ser døde dyr ved motorveien får jeg tårer i øynene. Man skal være virkelig langt nede om man går til det steget at man dreper egne barn. Jeg forstår det bare ikke. Her har barna kost seg med bowling, godteri, og Nintendo, aner fred og ingen fare, så bestemmer mor for å kvele de til døde. Hvor på veien gikk det galt??? 

Ja, visst er det sykt. Så skremmende at et menneske i det hele tatt er kapabel til å gjøre noe slikt med sine egne barn. Det er så ekstremt, at det går ikke an å ta det innover seg. Og når man i tillegg er erklært tilregnelig, så grøsser man enda mer. Huff.. 

• Liker 1
Skrevet
Kefalinia skrev (På 7.6.2021 den 17.08):

Ja, grunnen til at jeg prøver å forstå dette er fordi det er særdeles uvanlig og unormalt at kvinner gjør en slik grusom handling mot sine barn. De fleste kvinner jeg kjenner har drømt om barn hele livet og er fantastiske mødre. De kunne aldri ha skadet sine barn. Da ønsker jeg som leser å forstå hva som drev henne til vanvidd om man kan si det slik. Det jeg synes er veldig fint av far i denne saken er at han beskriver henne som en god mor og ikke snakker stygt om henne i media eller i sine kanaler. Respekt!

Han har en video av han og sønnen på YouTube og på sin Facebook profil. 

Har du link?

Gjest Kefalinia
Skrevet

Se der ja... Dette lurte jeg også på når skulle komme. Visste det! 

"Kvinnen idømmes også å betale oppreisningserstatning til barnas far."

Gjest Kefalinia
Skrevet
Maggi2 skrev (3 minutter siden):

Har du link?

Vet ikke helt om jeg synes det er passende å gi ut link på far og sønn om de har bedt media om å ikke bli identifisert. Men om du går på denne siden https://erkeengler.no/ kan du trolig finne ut hvem han er selv.

Skrevet

Så 21 år og så må hun betale 500.000 til barnets far og 100.000 til for de falske anklagene. Jeg mener fortsatt at det er for lite, men sannheten er at det ikke finnes en straff som kan få tilbake barna. 

https://www.tv2.no/nyheter/14053426/

Det mest oppsiktsvekkende er denne samtalen 1 uke før drapene som er nederst i artikkelen. Den forklarer det meste egentlig. 

• Liker 11
Skrevet

Media fortsetter skrive at mor var kritisk skadd, mens ambulansepersonell sa i retten at mor kun hadde overflaterisp.

• Liker 13
Skrevet
Drizzt skrev (4 minutter siden):

Så 21 år og så må hun betale 500.000 til barnets far og 100.000 til for de falske anklagene. Jeg mener fortsatt at det er for lite, men sannheten er at det ikke finnes en straff som kan få tilbake barna. 

Det mest oppsiktsvekkende er denne samtalen 1 uke før drapene som er nederst i artikkelen. Den forklarer det meste egentlig. 

Ja, det sier det meste.. Så jævlig tragisk. 

• Liker 2
Skrevet
Drizzt skrev (4 minutter siden):

Ja, den samtalen blir ekstra ubehagelig å lese om. Stakkars mann. 

• Liker 3
Skrevet
miss summers skrev (7 minutter siden):

Ja, den samtalen blir ekstra ubehagelig å lese om. Stakkars mann. 

Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Ja, det sier det meste.. Så jævlig tragisk. 

Nå i etterkant kan man se at hun planla det allerede da ... 

• Liker 7
Skrevet
Elhaym skrev (2 timer siden):

Det kan tenkes det er far som ønsker det også. At han ikke vil at barna skal forbindes med navnet hennes i avisene for evig tid. Og med tanke på hvor spesielt etternavnet er så kan aldri familien hennes unnslippe dette om hun blir navngitt

Andre i familien hans har fremtredende roller i media. Jeg forstår veldig godt at de ikke ønsker at navnet skal assosieres med en drapssak. Hadde en gjerningsmann delt etternavn med meg, og blitt offentliggjort, så hadde jeg kanskje byttet navn. 

• Liker 8
Skrevet
Pipaluk skrev (5 minutter siden):

Andre i familien hans har fremtredende roller i media. Jeg forstår veldig godt at de ikke ønsker at navnet skal assosieres med en drapssak. Hadde en gjerningsmann delt etternavn med meg, og blitt offentliggjort, så hadde jeg kanskje byttet navn. 

Hadde drapskvinnen samme etternavn som faren til de drepte barna ?

Skrevet
Drizzt skrev (1 time siden):

Kom hun med noen konkrete trusler i den samtalen? Kan ikke forstå at den skal være utslagsgivende da det er slike samtaler som folk i slike konflikter ofte har. Hva gikk dette egentlig ut på🤔

Skrevet
Klappe skrev (Akkurat nå):

Ja

Skrevet
Klappe skrev (Akkurat nå):

Ja, det hadde hun. Sitt pluss eksmannens. Og eksmannen har en relativt kjent søster som ikke behøver publisitet rundt dette 

• Liker 6
Skrevet
Elhaym skrev (3 minutter siden):

Ja, det hadde hun. Sitt pluss eksmannens. Og eksmannen har en relativt kjent søster som ikke behøver publisitet rundt dette 

Ok. Jeg hadde ikke hørt om søsteren før men ansiktet så kjent ut.

Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Oi. Hun er også fradømt arveretten etter barna. Det skulle bare mangle. 

Men jeg vil virkelig vite hva hun het. 

Det står på Flashback;)

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...