AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Del Skrevet 19. juli 2020 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan en kan fjerne mulighet for inkognitomodus på barnas ipad? Google nettleser, ipad 5 Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Del Skrevet 19. juli 2020 https://osxdaily.com/2018/02/14/disable-private-browsing-ios-completely/ Scroll litt nedover, så finner du løsningen 😊 ikke testet det selv da jeg ikke har Apple-produkter. Anonymkode: 02c22...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Del Skrevet 19. juli 2020 Takk for svar, men det ser ut til å bare gjelde safari. Der har jeg skrudd av. Er på chrome jeg er ute etter.🙂 Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 19. juli 2020 #4 Del Skrevet 19. juli 2020 https://www.lifewire.com/how-to-disable-incognito-mode-4767651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Del Skrevet 19. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan en kan fjerne mulighet for inkognitomodus på barnas ipad? Google nettleser, ipad 5 Anonymkode: 108aa...fc3 Du har allerede gjort en feil ved å kjøpe Ipad. Du får kjøp en tab neste gang. Anonymkode: f5abe...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Del Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har allerede gjort en feil ved å kjøpe Ipad. Du får kjøp en tab neste gang. Anonymkode: f5abe...e2c Tåpelig.. men takk.. Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Del Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: https://www.lifewire.com/how-to-disable-incognito-mode-4767651 Ikke veldig god på engelsk 😅 men tusen takk, skal sjekke det ut imorgen 🙂 Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 19. juli 2020 #8 Del Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke veldig god på engelsk 😅 men tusen takk, skal sjekke det ut imorgen 🙂 Anonymkode: 108aa...fc3 Google kan oversette for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #9 Del Skrevet 20. juli 2020 19 timer siden, Fru Uperfekt skrev: https://www.lifewire.com/how-to-disable-incognito-mode-4767651 Denne var også kun for safari, hvis jeg leste rett. Jeg mener google sin nettleser, chrome. For en kan velge om en vil gå inn via safari eller chrome. Andre som vet fremgangsmåte? Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. juli 2020 #10 Del Skrevet 20. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne var også kun for safari, hvis jeg leste rett. Jeg mener google sin nettleser, chrome. For en kan velge om en vil gå inn via safari eller chrome. Andre som vet fremgangsmåte? Anonymkode: 108aa...fc3 Da beklager jeg var for Google sin jeg googlet men gadd ikke lese alt godt nok åpenbart 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Del Skrevet 20. juli 2020 Spionere på barna! En uting! Anonymkode: c2d40...152 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #12 Del Skrevet 20. juli 2020 Hvorfor slå av muligheten for inkognitomodus? Tenker at hvis barna er intelligente nok til å surfe i inkognitomodus så vet de vel hvordan de kan skru på muligheten for det igjen? Eller så vet de hvordan de kan slette loggen? Hvor gamle er barna? Anonymkode: 20d00...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #13 Del Skrevet 20. juli 2020 Virker ikke som at Google har lagt opp til å kunne deaktivere det, i følge det jeg har lest. Så alternativet er vel å avinstallere Chrome og benytte Safari. Jeg lurer også på hvorfor du vil deaktivert inkognitomodus. Hva annet kan barn gjøre i inkognitomodus som de ikke kan i vanlig modus, bortsett fra at surfingen ikke blir logget? Barn som kan å bruke inkognitomodus kan vel også å slette logg? Anonymkode: bf533...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #14 Del Skrevet 20. juli 2020 Spiller vel sånn sett ingen rolle hvorfor jeg ønsker å fjerne det, men jeg har mine grunner. Det jeg spurte om var hvordan det gjøres, ikke hva andre syns om at noen mister muligheten til å bruke det... Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #15 Del Skrevet 20. juli 2020 59 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Da beklager jeg var for Google sin jeg googlet men gadd ikke lese alt godt nok åpenbart 😔 Var for chrome hele veien ned til ipad 😅 Sikkert ikke mulig på ipad da, for jeg har heller ikke funnet noe annet når jeg har lett. Men takk for at du prøvde å hjelpe ❤ Anonymkode: 108aa...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. juli 2020 #16 Del Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spionere på barna! En uting! Anonymkode: c2d40...152 Kommer vel an på hvor gamle disse barna er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå