Sørlandsjenta02 Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hei. Fant en helt ny type vekkerklokke. Noen som har testa den? Må jo være en fantastisk måte å bli vekket på Bestilte den nettopp, men lurer på om noen har prøvd den. https://www.littleroosterstore.com/products/little-rooster
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 7 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Hei. Fant en helt ny type vekkerklokke. Noen som har testa den? Må jo være en fantastisk måte å bli vekket på Bestilte den nettopp, men lurer på om noen har prøvd den. https://www.littleroosterstore.com/products/little-rooster Hvilken versjon bestilte du? Anonymkode: 7d6c1...e96
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Bruker ikke truse om natta og ligger såpass urolig at den der kunne jeg ikke brukt. Anonymkode: e04dc...5a9
Søgni Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, bruker som diskuterer med seg selv, avsporinger og svar til dette. Søgni, mod. 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke truse om natta og ligger såpass urolig at den der kunne jeg ikke brukt. Dobbelsidig tape?😂... kanskje best nybarbert....ellers ser det ut som jeg kunne ha prøvd denne...hvis jeg var kvinne da😋
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 23 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Fant en helt ny type vekkerklokke. Noen som har testa den? Har du sjekket denne da? https://www.nettavisen.no/livsstil/shopping/ny-trend-vibrerende-truse/3423995125.html
Gjest Tranma Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: Har du sjekket denne da? https://www.nettavisen.no/livsstil/shopping/ny-trend-vibrerende-truse/3423995125.html Jeg har prøvd denne og det er ganske så sexy, men jeg må ha veldig stram bukse for å kjenne noe. Aldri klart å komme kun av den om jeg ikke "steller meg opp" og presser på den, men det kan man jo gjøre om det ikke er masse folk rundtom 😊
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 51 minutter siden, Tranma skrev: Jeg har prøvd denne og det er ganske så sexy, men jeg må ha veldig stram bukse for å kjenne noe. Aldri klart å komme kun av den om jeg ikke "steller meg opp" og presser på den, men det kan man jo gjøre om det ikke er masse folk rundtom 😊 Veldig forståelig når du beskriver det så godt.... Ja man må jo ha et visst motrykk for at den skal treffe riktig, også at den treffer på riktig plass. Jeg tapet fast en sånn liten lilla durex vibrator til undersiden av kuken, best var det når den hang "fritt" eller når jeg la press mot den. Overraskende deilig følelse det var å få utløsning uten å ta en eneste runkebevegelse, det tok litt lengre tid, men når orgasmen først bygget seg opp var det jo bare så deilig. I etterkant har jeg gjordt det flere ganger... selvfølgelig uten folk i rundt😊
Gjest Tranma Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 9 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Veldig forståelig når du beskriver det så godt.... Ja man må jo ha et visst motrykk for at den skal treffe riktig, også at den treffer på riktig plass. Jeg tapet fast en sånn liten lilla durex vibrator til undersiden av kuken, best var det når den hang "fritt" eller når jeg la press mot den. Overraskende deilig følelse det var å få utløsning uten å ta en eneste runkebevegelse, det tok litt lengre tid, men når orgasmen først bygget seg opp var det jo bare så deilig. I etterkant har jeg gjordt det flere ganger... selvfølgelig uten folk i rundt😊 Sex ute er deilig, men greit om det ikke er midt i Karl Johans gate! Sånn for letthetskyld synes jeg det er like pirrende å gå med en butt plug, men det er mer på hjemmebane og hytta 😜
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 (endret) Fantastisk deilig, jeg er like avhengig av det som litt latter i løpet av dagen. Var en tur forrige uke i Oslo og ruslet i Karl Johan, studenterlunden og opp slottsparken, fantastisk flott hovedstad vi har når den står i full blomst. Endret 21. juli 2020 av Bamseklemmer Fjernet off-topic...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå