AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #21 Del Skrevet 27. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange feitinger som er masse på tur og fjell. Noen ganger er kiloene kommet for å bli (fettkjertler forsvinner jo aldri med mindre man tar fettsuging, så stort kroppsvolum kan være vanskelig å gjøre noe med for de som har mange og store kjertler). Anonymkode: 25cac...964 Fettkjertler faktisk, nå har jeg hørt det og. 🙂 Jeg traff en fyr en gang som var helt ulik bildene sine også. I profilen min har jeg oppgitt at jeg er 175cm høy, og har flere helfigursbilder. Nå er jeg ikke opptatt av høyde på mannen - men han skrev at han var 187cm. Da vi møttes på en bar i sentrum satt han allerede da jeg kom, og jeg la ikke merke til høyden hans. Da vi reiste oss for å gå, var det jo veldig tydelig at fyren var maks 170cm høy. Skjønner ikke greien med å lyge om noe som er såpass åpenbart. Anonymkode: 9f15e...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 27. juli 2020 #22 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Hadde 2 date hjemme hos han, veldig hyggelig og jeg hadde sagt i fra at det ikke ble hopp i høyet så tidlig- noe han respekterte og tonen var god. Når jeg skulle dra hjem gikk jeg ut i gangen og tok på jakken, bøyde meg så ned mens jeg tok på skoene og da kom han plutselig inntil høyresiden min og jokket igang som en hund på hoften min. Sånn real intens jokke-style med åpenbar bender gjennom klærne. Visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre, men når jeg var ferdig med å knyte lissene og sto helt oppreist igjen gav han seg og takket høflig for kvelden. Endret 27. juli 2020 av Isaccis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #23 Del Skrevet 27. juli 2020 11 minutter siden, Isaccis said: Hadde 2 date hjemme hos han, veldig hyggelig og jeg hadde sagt i fra at det ikke ble hopp i høyet så tidlig- noe han respekterte og tonen var god. Når jeg skulle dra hjem gikk jeg ut i gangen og tok på jakken, bøyde meg så ned mens jeg tok på skoene og da kom han plutselig inntil høyresiden min og jokket igang som en hund på hoften min. Sånn real intens jokke-style med åpenbar bender gjennom klærne. Visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre, men når jeg var ferdig med å knyte lissene og sto helt oppreist igjen gav han seg og takket høflig for kvelden. I alle dager 🙈 Anonymkode: 9ff7c...587 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå