AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg er ganske dårlig på det, men nå har jeg chattet litt med en fyr som jeg liker. Problemet er bare at han bor et stykke unna og derfor kan vi ikke bare møtes kjapt for en date. Jeg tror egentlig ikke at nettdating er noe for meg på grunn av det, men samtidig er det vanskelig å møte noen i "virkeligheten". Bryr meg ikke om avstand siden jeg er åpen for å flytte, men det er den chattingen og snakke på telefon jeg synes er unaturlig og rart. Vet ikke om jeg bare burde gi dette opp? Han har "klaget" litt på at jeg er dårlig på å chattet og jeg har forklart greia, men synes ikke at det blir noe enklere av at jeg tenker masse på at jeg er dårlig på det. Lurer på om noen har noen råd eller tanker? Har ikke særlig mange å dele slike ting med så klager litt her. Anonymkode: 30572...454
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Ikke tenk så mye på at du er dårlig på det. 🙂 Vi skaper med tankene. Hvis vi ser for oss det vi liker, har lyst til og er fascinert av, ting du er god til, osv, så er gode tanker som vil gjøre hverdagen fullere av kjærlighet. Og hvis du tenker på alt du ikke liker, alt du har noe i mot, ting du ikke er flink til, så skaper du da og, men ikke noe positivt. Og jo mer positivt man skaper, jo mer kjærlighet får man. Og jo mer man tilgir, jo bedre karma får man. ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå