AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hei, Jeg har litt problemer med hukommelsen min og lurer på om noen andre har opplevd eller hørt/lest om noe lignende? For noen år siden hadde jeg problemer med at ting forsvant fra minnet mitt. Jeg gjorde ting jeg ellers ikke hadde gjort (var ikke noe stort som ikke kunne gjøres om), men jeg mistet 5-10 minutter innimellom, der jeg gjorde ting, og ikke kunne minnes det i etterkant. Jeg gikk til legen, hun mente det kunne skyldes stress (var arbeidsledig og hadde mye stress på den tiden), så hun mente jeg skulle komme tilbake om det fortsatte. Det ga seg, men nå virker det som det har kommet tilbake, i en annen form. Nå husker jeg ting jeg ikke har gjort. F eks husker jeg klart og tydelig at jeg hentet jus fra boden og satte i kjøleskapet, men når jeg snakket med mannen senere, var det han som hadde gjort det. Husker også at jeg har lagt ting i handlevogna på butikken, men det er ikke der når jeg kommer hjem. Det kan skje en gang i blandt, men i går gjaldt det 3 varer på butikken, som jeg tydelig husker jeg kjøpte. Blir litt stresset av det, men mulig stress kan utløse det, men det er vanskelig å la være. Anonymkode: f8792...cbd
Blueberrymuffin Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Høres ut som denne lidelsen: https://sml.snl.no/dissosiativ_lidelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå