Gå til innhold

Menn som liker natur

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med alderen har jeg blitt mer glad i natur, og mindre glad i å dra ut på byen og drikke. Så ute på byen er ikke et sted jeg tror det er best å se etter noen mann.. Jeg har vært singel i noen år, og egentlig forsonet meg med at det kommer til å være sånn lenge. Men uansett, hvor kan man finne en mann som liker naturen? (På tinder har mange menn mye naturbilder, men mange ser så proffe ut, er ikke uten etter noe modell eller mester i ett eller annet, bare en vanlig mann.) På turistforeningen sine turer (ikke bare for single, men for alle) ser det ut som det er mest godt voksne over 60, eller barnefamilier (ut fra bilder jeg har sett på facebook.) Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 48629...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper ganske mange menn på byen også liker en tur på marka eller til sjøs. De fleste nordmenn har jo et forhold til naturen.

Anonymkode: 9d59c...a8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange menn er glad i naturen.

Anonymkode: a4b42...289

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med orienteringsløp på bedriftsidrettsnivå!

Anonymkode: de6c8...051

AnonymBruker
Skrevet

En venninne fant seg mann som hun fikk barn med på disse turistforeningsturene når de begge var i slutten av 30-årene. Akkurat hvor unge de som går på disse er aner jeg ikke, det varierer sikkert.

Anonymkode: 71147...c28

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med alderen har jeg blitt mer glad i natur, og mindre glad i å dra ut på byen og drikke. Så ute på byen er ikke et sted jeg tror det er best å se etter noen mann.. Jeg har vært singel i noen år, og egentlig forsonet meg med at det kommer til å være sånn lenge. Men uansett, hvor kan man finne en mann som liker naturen? (På tinder har mange menn mye naturbilder, men mange ser så proffe ut, er ikke uten etter noe modell eller mester i ett eller annet, bare en vanlig mann.) På turistforeningen sine turer (ikke bare for single, men for alle) ser det ut som det er mest godt voksne over 60, eller barnefamilier (ut fra bilder jeg har sett på facebook.) Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 48629...a57

Har stusset på hva jeg skulle finne på hvis jeg ble singel etter over 15 år i forhold. Når jeg leser på forumet så kvalifiserer ingen av mine hobbyer for kvinner. 😄 Liker å gå meg en tur på fjellet i ny og ne. Trenger 3-5 ganger ukentlig. Ukedagene ellers går til jobb og avslapping (Netflix, osv). En sjelden gang gjør jeg noe så galt som å GAME! Det vil si at hobbyene mine blir trening, tur og gaming. Disse tingene bør absolutt ikke skrives på Tinder slik jeg forstår det! 😄

Som du sier ville det være ulogisk for meg å gå på byen for å finne en partner som f.eks vil gå på tur. Er nok noen turistforeninger rundt omkring, men jeg kjenner ingen som er medlem (rundt min alder). Spent på hva du får som tips i denne saken!

M41

Anonymkode: a182e...835

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler turvenn.no

Det henger vel mest middelaldrende folk der, men det virker seriøst. En slags tinder for litt eldre folk 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Turistforeningens singelturer er vel delt opp i to aldersspenn og kan jo passe for deg, speseilt om du er flyttbar (det deltar folk fra hele landet på disse). Turvenn.no er også en mulighet ja, evt fjelltid.no, selv om siste er mest for turvenner (men har opplevd å bli forsøkt sjekket opp der).

Flere lokalgrupper av turistforeningen har også turer/aktiviteter som er rettet mot ulike aldere. Tror det er noe som heter Aktiv Ung som er for de opp til 30 år eller noe. På den vanlige Aktiv er det gjerne litt høy alder ja, selv for meg som er over 40...

Anonymkode: 6af2d...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...