AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Hei, Jeg ender trolig opp med diagnosen ADHD nå etter utredning i voksen alder. Har alltid vært skoleflink, men ekstremt rastløs, utålmodig og overdrevent interessert i ting og temaer som engasjerer meg. Dette har ført til at jeg flere ganger har møtt veggen. Overtrening, for mye jobb, for mange prosjekter, proppfulle dager fordi jeg farter rundt osv osv. Tidligere har jeg fått ut energien min og «stilnet» motoren innvendig med veldig mye trening eller aktivitet. Dette ble vanskelig da jeg ble en svær nær pårørende til en i familien som ble alvorlig syk. Uroen inni meg var vanskelig å takle og jeg begynte å slite med depresjon og angst i en periode. Dette gjorde at jeg la sammen 1+1 og fikk utredning på eget initiativ. Er det noen her som ønsker å dele erfaringer om hvordan dere fikk utredning og hvordan dere lever med ADHD i hverdagen? Evt om dere går på medisiner eller ikke?😊 ❤️ Ikke minst om dere har noen tips til hvordan det blir roligere i kroppen? 😊 Kan legge til at jeg stort sett har følt at energien min har vært en enorm styrke og glede, så ser ikke på det som noe negativt annet enn at jeg må lære meg å balansere litt mer. For meg var det bare fint å få bekrefter noe både samboeren min allerede visste, etter å ha spøkt mye med at jeg alltid må ha noe å pille på eller drive med i form av store og små prosjekter 😊 Anonymkode: 7e562...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå