Gå til innhold

Hvor raskt virker Duphalac?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står at det kan ta opp til fem dager før man oppnår normal tarmfunkjson... :(

Er det noen som har erfaring med å ta engangsdose ved forstoppelse?

Anonymkode: 5f30c...370

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Duphalac litt nå i sommer. Det tok tre dager cirka før det begynte å virke. For å få fart på systemet brukte jeg Microlax som er et lite klyster. Lett å ta selv og det virker på bare noen minutter. Jeg tror ikke Duphalac vil virke særlig godt som engangsdose fordi det virker vel slik at avføringen blir mykere og da trenger det litt tid på å virke.

Anonymkode: 6e2c1...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt til fra meg: Jeg har vanligvis ikke noe trøbbel med avføringen, men på ferien i år (telttur) stoppet det bare opp. Da måtte jeg forsøke legemidler og det virket bra. Den siste uken på turen klarte jeg å ha ganske normal avføring hver dag. Sluttet med Duphalac da jeg kom hjem og ingen problemer med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg brukte det tok det bare noen timer før det funket. 

Anonymkode: 8749b...c0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg får alltid problemer med fortstoppelse på ferie, så det er derfor jeg har kjøpt Dulpholac i år. Da starter jeg med det på dag en i stedet for å vente på at magen slår seg vrang :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres fornuftig ut. Neste gang jeg skal på tur (august) skal jeg også passe på det. Utrolig hvor plagsomt det er når det som skal ut ikke kommer.......

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres fornuftig ut. Neste gang jeg skal på tur (august) skal jeg også passe på det. Utrolig hvor plagsomt det er når det som skal ut ikke kommer.......

Ja, og så begynner man å stresse med det i tillegg og det gjør i alle fall ikke saken bedre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig!! Og særlig når jeg er sammen med andre og liksom ikke er helt fri til å melde meg litt ut fra de andre sånn uten videre. Da har jeg en tendens til å holde meg litt, og når jeg ikke går når jeg "må" blir det raskt problemer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...