MarieLo Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Jeg vil ikke. Og hvis jeg gjør som hun blir jeg og egoistisk. Gode forutsetninger? Endret 18. juli 2020 av MarieLo
blåbærpai Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Lite kjøtt oæpå beinet her. Hva legger du i begrepet "egoistisk"? 2
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2020 La meg presisere, jeg snakker om forutsetninger for å date vedkommende. Å være venner går fint, jeg må bare ta pauser i blant da og lade opp igjen, siden hun er en energivampyr som gjerne tar i mot energiene mine uten å gi noe tilbake, hun gir heller mest til noen andre som aktivt bruker de for å gjøre det verre for meg, og så resten til alle andre, og minst til meg. Det er en jævlig sirkel som jeg bare ikke kan delta like mye i, fordi det bare er giftig for min del. Hun tror også at andre ikke bryr seg om de blir ignorert virker det som. Kanskje dette svarer litt på hvordan hun er egoistisk også. Det er mye annet også, mange krav og betingelser uten å være imøtekommende selv. Og hvis jeg gir etter da - blir jeg og egoistisk.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Hva er de hun gjør mor deg da? Anonymkode: 3dc06...611
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er de hun gjør mor deg da? Anonymkode: 3dc06...611 Hva pleier energityver å gjøre? 1
Anonym023 Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 Ta det opp med hun. Er bedre enn at hun Kanskje lurer på hvirfor du tar pause og ikke kontakt. Hub liker deg sikker kjempe godt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 7 minutter siden, MarieLo said: Hva pleier energityver å gjøre? Det er vanskelig å forstå hva du prøver å formidle. Du skriver både usammenhengende og i koder. Om du faktisk ønsker råd har det ingen hensikt. Prøv på nytt. Anonymkode: 3da8d...4cb 13
Anzii Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Det her hørtes veldig slitsomt ut for deg, og jeg ville tenkt nøye igjennom om dette i lengden vil gjøre deg lykkelig. Jeg ville sagt at dette er et veldig dårlig utgangspunkt for et sunt og friskt forhold. 2
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, Anzii skrev: Det her hørtes veldig slitsomt ut for deg, og jeg ville tenkt nøye igjennom om dette i lengden vil gjøre deg lykkelig. Jeg ville sagt at dette er et veldig dårlig utgangspunkt for et sunt og friskt forhold. Jeg er lykkelig uansett jeg. 🙂 Problemet er at jeg blir mindre lykkelig av å underholde dette, så da velger jeg heller følelser/kjærlighet over å bli negativ og egoistisk. Jeg gjør henne en tjeneste for å ikke gi etter for dette og, men jeg tviler på at hun ser det nå. Så det er ikke opp til meg om det blir noe forhold føler jeg, kanskje jeg bare blir en venn på en armlengdes avstand i stedet.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Dere burde ha kommunikasjon å snakke om de. Har dere holdt på lenge? Anonymkode: 3dc06...611 1
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere burde ha kommunikasjon å snakke om de. Har dere holdt på lenge? Anonymkode: 3dc06...611 Burde det ja, men vi kommuniserer veldig dårlig sammen, ikke ønsker hun å kommunisere bedre heller. Vet ikke hvor lenge, tid spiller ingen rolle for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 Er de personelig kommunikasjon eller gjennom sosiale medier kun? Anonymkode: 3dc06...611
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #14 Skrevet 19. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de personelig kommunikasjon eller gjennom sosiale medier kun? Anonymkode: 3dc06...611 Det er begge deler.
Rant Skrevet 19. juli 2020 #15 Skrevet 19. juli 2020 Det virker ikke som gode forutsetninger for noe om du ikke ønsker et forhold. Det er vel nokså logisk. Så da er det vel ikke noe å lure på? Gå videre. Du finner nok noen du er på bølgelengde med. 1
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #16 Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, Rant skrev: Det virker ikke som gode forutsetninger for noe om du ikke ønsker et forhold. Det er vel nokså logisk. Så da er det vel ikke noe å lure på? Gå videre. Du finner nok noen du er på bølgelengde med. Logisk ja. Er vel det som er hele problemet, hun vil heller høre på egoet enn følelsene sine, og det vil ikke jeg, jeg vet at egoet ikke har peiling. Lite jeg kan gjøre for hun finner ut av det. Og jeg er med de jeg er på bølgelengde med nesten hele tiden jeg. Er vel det jeg ikke ønsker å gi opp, unity og telepati. Jeg vet at det er bedre enn uten, men det gjør ikke hun, for hun har bare prøvd uten så langt i dette livet. Og det ser ut som hun ønsker å velge det videre også, enn så lenge hvert fall. Hvem vet. Bare gudene vet, som de sier. 🙂
Rant Skrevet 19. juli 2020 #17 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Logisk ja. Er vel det som er hele problemet, hun vil heller høre på egoet enn følelsene sine, og det vil ikke jeg, jeg vet at egoet ikke har peiling. Lite jeg kan gjøre for hun finner ut av det. Og jeg er med de jeg er på bølgelengde med nesten hele tiden jeg. Er vel det jeg ikke ønsker å gi opp, unity og telepati. Jeg vet at det er bedre enn uten, men det gjør ikke hun, for hun har bare prøvd uten så langt i dette livet. Og det ser ut som hun ønsker å velge det videre også, enn så lenge hvert fall. Hvem vet. Bare gudene vet, som de sier. 🙂 Er vel ikke noe problem da om du allerede dater noen som passer deg, så da er det bare å gå videre. Må si jeg ikke helt skjønner problemstillingen. 2
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #18 Skrevet 19. juli 2020 9 minutter siden, Rant skrev: Er vel ikke noe problem da om du allerede dater noen som passer deg, så da er det bare å gå videre. Må si jeg ikke helt skjønner problemstillingen. Jeg dater ingen. Jeg snakker om venner som støtter.
Rant Skrevet 19. juli 2020 #19 Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg dater ingen. Jeg snakker om venner som støtter. 1 time siden, MarieLo skrev: La meg presisere, jeg snakker om forutsetninger for å date vedkommende. Trodde du snakket om en potensiell kjæreste, ikke venninne. 1
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #20 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, Rant skrev: Trodde du snakket om en potensiell kjæreste, ikke venninne. Ja, snakker om å date denne ene personen. Snakker ikke om å date noen andre. Om det blir kjæreste eller venninne blir opp til henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå