Gå til innhold

Fotograf i Osloområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har brukt en fotograf i Asker/Oslo-området som er flink til å ta bryllupsbilder?

Vi kommer nok mest sannsynlig til å bruke en proff fotograf for vi vil helst ha så fine bilder som mulig ;) Men vi vil ikke ha en som koster flesk, altså oppimot maaaange tusen kroner.

Vi skal kun ha en fotograf som tar bilder av oss utenfor kirken e.l., bryllupsbildene våre altså. Og kanskje sammen med forlovere og evt. foreldre.

Er det noen som har noen å anbefale?

Vi skal gifte oss i Asker.

Vi vil heller ikke ha vanlige oppstilte bilder, men litt mer følelse i bildene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CatchLight kan kanskje være noe? Tror ikke de er så dyre, ikke for bare hovedfotografering i det minste...men man kan jo forhandle individuelt også! Vi skulle egentlig ha dem, men bestemte oss siden for en fotograf som ligger nærmere oss... Izaria skal ha fotograf fra Catchlight (se www.catchlight.no)... Ellers kan jeg vel varmt anbefale vår egen fotograf, Studio Vest, som også Brud2005 hadde, www.studiovest.no! Ligger midt i Oslo da, men de gjør oppdrag i omegn også! :) De tar 4 000,- for hovedfotograferingen som innebærer 250 bilder!

Skrevet

Fotografene på Holmensenteret er ganske normale i pris, men ganske tradisjonelle. De er imidlertid også fleksible og blir med på mye rart om man spør dem. Du kan jo ringe og høre, de har masse bilder de har tatt man kan se på.

Skrevet

I barnehagen jeg jobber så har vi brukt fotografen på Holmensenteret en gang, og vi ble så forferdelig misfornøyde med de bildene, så jeg er litt skeptisk til å bruke dem egentlig. Men det kan jo hende de tar bedre bilder av brudepar enn en haug unger ;) Så jeg skal ringe dem og høre om jeg ikke tar meg en tur bort der i morra. Takk for tips!

Skrevet
I barnehagen jeg jobber så har vi brukt fotografen på Holmensenteret en gang, og vi ble så forferdelig misfornøyde med de bildene, så jeg er litt skeptisk til å bruke dem egentlig. Men det kan jo hende de tar bedre bilder av brudepar enn en haug unger ;) Så jeg skal ringe dem og høre om jeg ikke tar meg en tur bort der i morra. Takk for tips!

De er jo 3 fotografer også, kan jo være interne forskjeller. Kjenner 3 stk som har brukt dem, alle er fornøyde.

Skrevet

Trodde det var kun han Morten der, jeg, men hvis det er flere så skal jeg iallfall sjekke dem ut!! Takk for tips!!!

Skrevet
De er jo 3 fotografer også, kan jo være interne forskjeller. Kjenner 3 stk som har brukt dem, alle er fornøyde.

Vi hadde en dame, og tror det akkurat har begynt en ny dame der også.

Gjest Guest
Skrevet

Fotografene Jane og Guro i Slemmestad.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Vil du ha følelser i bildene vil jeg anbefale Moment Studio. Se på hjemmesiden www.moment.no

Gjest Tari i.i
Skrevet
Fotografene Jane og Guro i Slemmestad.

Slenger meg på her, anbefales på det varmeste!

Ekte, levende bilder og også litt utradisjonelt om man ønsker det. Guro tok våre bilder, men har hørt mye bra om Jane også!

De er heller ikke av de dyreste!

Skrevet

Ei som heter Frøydis som holder til i oslo sentrum er veldig flink. Har kun mobilnummeret hennes, for jeg husker ikke hva studioet hennes heter. Hun er også ålreit på pris og tar maaaange flotte bilder.

Send meg en PM hvis du vil ha nr. hennes.

Skrevet (endret)

Vi brukte Catchlight og var superfornøyd med bildene!!! Vi har fått masse skryt av de som har sett albumet vårt. Bildene er virkelig øyeblikksbilder og veldig oss på en måte, samtidig som de er litt annerledes. Gå inn på nettsidene deres http://www.catchlight.no/ og ta en titt i albumet. Mener vi betalte litt over 4000,- for fotograferingen. De fotograferte litt utendørs, men mest inne i et lokale vi hadde blitt enige om. Ingen tvil om at vi ville valgt samme fotograf om vi skulle gjort det igjen (men vi får vel ikke bryllupsdagen vår en gang til dessverre) ;)

Endret av tøydukke Anna
  • 2 år senere...
Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet
Slenger meg på her, anbefales på det varmeste!

Ekte, levende bilder og også litt utradisjonelt om man ønsker det. Guro tok våre bilder, men har hørt mye bra om Jane også!

De er heller ikke av de dyreste!

Hyggelig at det er noen som har brukt Jane og Guro som har blitt fornøyde.

Vi brukte også de, og må si at jeg er svært skuffet!!! Mange av bildene er uklare, kjolen min hadde mange detaljer som ikke er kommet med på noen av bildene. Dessuten er det ikke et eneste bilde hvor man kan se hele kjolen! I helfigur-bildene er det kuttet over slepet(som IKKE var langt).

Bildene hadde generelt et amatørmessig preg over seg, og det var ikke verdt prisen på noen som helst måte. Da jeg spurte om jeg kunne få se alle bildene hun hadde tatt, for å se om jeg fant et motiv jeg likte bedre fikk jeg blankt avslag.

Skrevet
Hyggelig at det er noen som har brukt Jane og Guro som har blitt fornøyde.

Vi brukte også de, og må si at jeg er svært skuffet!!! Mange av bildene er uklare, kjolen min hadde mange detaljer som ikke er kommet med på noen av bildene. Dessuten er det ikke et eneste bilde hvor man kan se hele kjolen! I helfigur-bildene er det kuttet over slepet(som IKKE var langt).

Bildene hadde generelt et amatørmessig preg over seg, og det var ikke verdt prisen på noen som helst måte. Da jeg spurte om jeg kunne få se alle bildene hun hadde tatt, for å se om jeg fant et motiv jeg likte bedre fikk jeg blankt avslag.

Merkelig, både jeg og søsteren min har også brukt Jane og Guro. Bildene ble supre..Jeg hadde masse detaljer på kjolen min og i buketten min som kom veldig godt frem! Vi hadde Guro begge to og er som sagt kjempeførnøyde.

Skrevet
Ei som heter Frøydis som holder til i oslo sentrum er veldig flink. Har kun mobilnummeret hennes, for jeg husker ikke hva studioet hennes heter. Hun er også ålreit på pris og tar maaaange flotte bilder.

Send meg en PM hvis du vil ha nr. hennes.

Frøydis Geithus tenker jeg. Hun er utrolig flink! Har blitt kåret til Årets Bryllupsfotograf! www.studiofazett.no

Skrevet
Er det noen av dere som har brukt en fotograf i Asker/Oslo-området som er flink til å ta bryllupsbilder?

Vi kommer nok mest sannsynlig til å bruke en proff fotograf for vi vil helst ha så fine bilder som mulig ;) Men vi vil ikke ha en som koster flesk, altså oppimot maaaange tusen kroner.

Vi skal kun ha en fotograf som tar bilder av oss utenfor kirken e.l., bryllupsbildene våre altså. Og kanskje sammen med forlovere og evt. foreldre.

Er det noen som har noen å anbefale?

Vi skal gifte oss i Asker.

Vi vil heller ikke ha vanlige oppstilte bilder, men litt mer følelse i bildene.

Kan anbefale Elena Gram! Hun holder til i Sandvika!! http://www.garm.no/elena

Skrevet

Hei.

Vi skal gifte oss 10.mai.Har bestilt fotojournalist Henrik Kreilisheim til bryllupet.

Han er med i ti timer. Fra forberedelsene til de siste gjestene går hvis man ønsker de. Vi får 30 bilder og cd vi selv kan lage takkekort o.l. av. For denne pakken betaler vi 5900 + 300 i reisetillegg fordi det er utenfor Oslo.

Er veldig fornøyd med tilbudet, men vil gjerne høre om andre som har erfaringer med han som bryllupsfotograf.

Skrevet
Hei.

Vi skal gifte oss 10.mai.Har bestilt fotojournalist Henrik Kreilisheim til bryllupet.

Han er med i ti timer. Fra forberedelsene til de siste gjestene går hvis man ønsker de. Vi får 30 bilder og cd vi selv kan lage takkekort o.l. av. For denne pakken betaler vi 5900 + 300 i reisetillegg fordi det er utenfor Oslo.

Er veldig fornøyd med tilbudet, men vil gjerne høre om andre som har erfaringer med han som bryllupsfotograf.

Tonje78 har gode erfaringer med han i følge denne tråden. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...