Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten (mann) sier han bruker tid på å utvikle følelser. Vi er tidlig i dating.

Er dette et tegn på at han ikke vil noe mer?

Anonymkode: bbe3a...129

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt det slik at da fortsetter vi som venner og så får han si fra hvis han får følelser.

Jeg har en gang vært sammen med en fyr som var usikker, aldri igjen, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 33a0d...1df

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg ville tatt det slik at da fortsetter vi som venner og så får han si fra hvis han får følelser.

Jeg har en gang vært sammen med en fyr som var usikker, aldri igjen, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 33a0d...1df

Slik er så slitsomt... Og hvor lenge skal man la det gå slik, i uvisshet... Sukk.

Samtidig, har jo forståelse for at det kan ta tid å utvikle følelser hvis en dater noen som i utgangspunktet var helt fremmed og ukjent. 

Anonymkode: 70244...400

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke brukt mer tid på han da.

Hvis han bruker så lang tid på å utvikle følelser, får han selv ta ansvar for å oppsøke kvinner når enn de følelsene oppstår, tenker jeg, så kan kvinnene finne på noe mer vettugt enn å vente på han i mellomtiden..

Anonymkode: 13aa6...127

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kun møttes 1 gang. Bare ble litt skremt av det han sa. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er tidlig å si noe sånt, det faller ikke meg naturlig å snakke om sånt med noen jeg har møtt en eneste gang. Jeg ville det tolka det som at han garderer seg og er av typen som tenker han vil ha sex uten å være typen som sier det rett ut, men så er jo jeg litt bitter :)

Anonymkode: 36f25...332

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det er tidlig å si noe sånt, det faller ikke meg naturlig å snakke om sånt med noen jeg har møtt en eneste gang. Jeg ville det tolka det som at han garderer seg og er av typen som tenker han vil ha sex uten å være typen som sier det rett ut, men så er jo jeg litt bitter :)

Anonymkode: 36f25...332

Enig. Dette hørtes tidlig ut... snakke om følelser etter første date? Jeg trodde ut fra hovedinnlegget at dere hadde datet en stund.

Det kan være slik den siterte posten gir uttrykk for... eller ikke. Litt for tidlig å si... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Enig. Dette hørtes tidlig ut... snakke om følelser etter første date? Jeg trodde ut fra hovedinnlegget at dere hadde datet en stund.

Det kan være slik den siterte posten gir uttrykk for... eller ikke. Litt for tidlig å si... 

Enig.

Anonymkode: 7ece0...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Den er litt tricky. Hadde han sagt det motsatte, så hadde det også vært et rødt flagg, så hvorfor si noe sånt i det hele tatt?  Vi vet jo ikke helt kontekst det ble sagt i, så det kan jo ha vært en ren faktaopplysning. Å bruke det som et forbehold er egentlig helt unødvendig, men det kan sikkert hende. 

Anonymkode: 70664...14e

Skrevet (endret)

Spørs vel på hvordan han sier det.

Og hvor interessert han er i å snakke med deg generelt.

Man får hvert fall ikke mer følelser hvis en ikke bruker tid og energi på personen, men på helt andre mennesker i stedet.

Endret av MarieLo
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt erfaring med det fra en gutt som sa han ikke ville bestemme noe på forhånd. Han sa at han ikke ville mer, selv om jeg prøvde å få til et møte. Har fremdeles kontakt med han, men han er veeeldig kald og avvisende. Kjempeforskjell! Han vil ikke gi ut noe mer info om hvorfor det ikke blir noe mer, og sier seg fornøyd med at jeg har mine antakelser. 

Ville ha sett ann initsiativet hans for å bli kjent? hvordan er det?

Anonymkode: 7897f...9aa

Gjest Forumhei
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kun møttes 1 gang. Bare ble litt skremt av det han sa. 

ts

🤣🤣 gi han litt tid!

AnonymBruker
Skrevet

Her ligger det noe mer... spurte du han om hva han syntes om deg eller noe?

Hadde svart det samme om jeg fikk spørsmålet litt for tidlig.

Anonymkode: 64a3b...8d2

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten (mann) sier han bruker tid på å utvikle følelser. Vi er tidlig i dating.

Er dette et tegn på at han ikke vil noe mer?

Ikke nødvendigvis. Jeg er litt treg til å bli forelsket. Jeg blir veldig raskt betatt, men derfra er turen til forelskelse lang. 

Så ja jeg vil henge med dama ei stund for å se. Mest sanssynligvis hvis dama er bra så ønsker jeg en fast relasjon selv om jeg ikke blir forelsket. Dette fordi er nærheten av henne kan være nok til at jeg får fyllt mine behov mtp. andre punkter på lista mi som viktige. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er hans måte å si "asså, hvis vi puler, så er det din feil om du faller for og blir knytta til meg når jeg ikke vil mer, og jeg vil gjerne pule flere ganger hvis det er digg så jeg vil gi deg håp om at det blir noe med tiden, betatte damer er bedre i senga" 

Anonymkode: 4e579...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...