Gå til innhold

Brystløft eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har tenkt å ta silikon og var hos mange ulike kirurger som sa litt forskjellig. Jeg håper noen her er/ har vært litt i samme situasjon og kan besvare noe. Jeg har ganske små men hengende pupper, de er ikke noe fine, areolane (det som er rundt nipplene) er veldig store det ser ut som jeg kun har en nippel som bryst om dere skjønner, haha!fettet har på en måte samlet seg i nipplene. Dette plager meg og jeg selv synes ikke det ser bra ut på meg. Noen av de kirurgene sa jeg ikke trenger løft og bare kan forstørre de, mens noen andre sa at jeg absolutt må ha løft ellers vil det ikke se bra ut. Jeg vet at man får flere arr med løft også... så det er jo noe jeg helst ikke vil. Jeg har lyst på ett naturlig resultat men er redd for at om jeg velger å ta kun brystforstørrelse uten løft, at nippelen vil henge veldig mye mer. Har noen gjort det samme eller er misfornøyd/fornøyde med det de gjorde og kan fortelle om sine erfaringer?

også om jeg velger å gå for en forstørrelse uten løft, kan jeg da ta løft i ettertid om jeg føler behovet for det? Noen som har gjort det? 

Jeg har ca en liten B i bher men bruker C og superpush up for at de skal se større ut. 

jeg vil minne dere på at dere er fine slik dere er og at selv om JEG føler det ikke ser bra ut så er det selvsagt ikke meningen at dere som har omtrent samme type bryst har «stygge» bryst. Kjæresten min synes mine bryst er helt topp men støtter meg om jeg velger å gå for dette siden det er min kropp og det er JEG som vil vere fornøyd med kroppen min, så jeg gjør dette for meg selv. 

takk for svar! 🙂

Anonymkode: 52675...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...