Gå til innhold

Bør Norge ta imot Mullah Krekar?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Våkn opp!

1. Han har kommet inn på falske premisser

2. Han drar tilbake til hjemlandet han flyktet fra for å drive med terrorisme

3. Han finaniserer terrorismen med narkosmugling (sikkert i stor skala)

4. Hvem betaler hans advokater?

5. Hvorfor tror dere USA og Jordan vil ha han utlevert?

6. Han samarbeider med Al Qaida.

Hadde han bodd i Langesund, ja da hadde han fått 3 ganger mere i etableringstilsudd enn norske sosialklienter.

Norge er et fristed for terrorister og narkosmulgere.

Punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke ha en sånn i Norge i hvert fall!!!

Hvorfor skal vi ta inn flere kriminelle?? Domstolene våre holder jo ikke mål en gang!! Det er flaut det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Så lenge det er snakk om folk som tydeligvis overhodet ikke trenger vår hjelp, men som heller utnytter "snillismen" vår til å "trygt" drive med/støtte opp under terrorisme. Ja da bør det være på hue og rævva ut etter min mening.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ham ut.

Sånne som ham gjør vel at nordmenn har litt tvil om innvandrere også.

I alle fall innvandrere som kommer fra afganistan, irak og sikkert flere andre land også.

Hva som er passelig straff for dem vet jeg ikke.

Men i fortsettelsen så bør det bli sånn at de som velger å støtte terrorisme, selge narkotika og snyte systemet også risikerer at hele familien blir kastet ut.

Det kan virke hardt, men da har han litt fler å tenke på og at det ikke er noe automatikk i det å få bli i Norge.

På denne måten så vil kanskje de ærlige innvandrerne med ærlige hensikter tyste på sine egne, og da får man løst saker fortere og bedre og til gjengjeld, så får de bli i landet.

Få ut pakket og hjelp de som vil ha hjelp.

Mullah Krekar hadde det ikke så fælt i landet sitt alikevel da, bruker bare landet vårt som skalkeskjul for sine operasjoner.

Når det skjer sånne ting, så skjønner jeg at nordmenn har betenkligheter med å ta inn nye landsmenn.

Skulle Skøtin. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkn opp!

1. Han har kommet inn på falske premisser

2. Han drar tilbake til hjemlandet han flyktet fra for å drive med terrorisme

3. Han finaniserer terrorismen med narkosmugling (sikkert i stor skala)

4. Hvem betaler hans advokater?

5. Hvorfor tror dere USA og Jordan vil ha han utlevert?

6. Han samarbeider med Al Qaida.

Hadde han bodd i Langesund, ja da hadde han fått 3 ganger mere i etableringstilsudd enn norske sosialklienter.

Norge er et fristed for terrorister og narkosmulgere.

Punktum!

Nei fysj....send han hjem..han har bevist på alle måter at han ikke hører hjemme her.

Jeg er for at innvandrere kan komme hit hvis det er umulig for de og bo i hjemlandet, og at de gjør en ærlig og redelig innsats for overlevelse i Norge . De er tross alt gjester her ! Det er Norsk kultur som gjelder..ikke dems. ( en med islamsk tro ser på norske kvinner som horer og at det er greit og lyve til en ikke troende, slik som politiet o.l ) Greit Norge ikke har en "tvungen tro" men

Rett etter brennpunkt innslaget på NRK var det en repotasje på nyhetene om at økonomisk støtte til barnehager måtte kuttes..

Da hadde de nettopp sagt på brennpunkt at krekar hadde fått 500.000

i støtte for og lage en islamsk kirke..patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...