AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Ikke sett dem før. Men i dag var jeg varm og så med i speilet og så synlige blodårer i panna er 29. Gud så stygge vi må bli. Misskapte er vi rett og slett! Er jo så mye stygt med utseendet vårt. Hvorfor blir vi så stygge Anonymkode: 2f830...78e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Det er normalt med blodårer i panna. Alle har det. Mine blir synlige når jeg er varm eller stresset, men de synes som regel ikke fordi håret henger over. Det er sånn mennesker ser ut. Trist at du synes at mennesker er stygge. Anonymkode: 62de4...ec3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Legg bort instagram og slutt å stirr på trynet til sminkede og manipulerte influencere dagen lang. Da vil du se at mye av det "stygge" er helt vanlig og menneskelig. Ta det med ro, etterhvert blir du vant til det. Anonymkode: e8c46...463 5
GulSitron Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Jeg er 27 og har hatt synlig blodåre i panna siden jeg var tidlig i 20 årene. De synes når jeg er varm, henger oppned eller når jeg er stressa med hjertebank. helt normalt
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg bort instagram og slutt å stirr på trynet til sminkede og manipulerte influencere dagen lang. Da vil du se at mye av det "stygge" er helt vanlig og menneskelig. Ta det med ro, etterhvert blir du vant til det. Anonymkode: e8c46...463 Jeg har ikke hatt de før og jeg vet mange som ikke har det. Synd vi ikke er mer som på Instagram. Vi er slapt så stygt. Vi ser jo helst ut som levende potetsekker og har masse flekker og blodårer Anonymkode: 2f830...78e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt de før og jeg vet mange som ikke har det. Synd vi ikke er mer som på Instagram. Vi er slapt så stygt. Vi ser jo helst ut som levende potetsekker og har masse flekker og blodårer Anonymkode: 2f830...78e Blodårene har alltid vært der bare du ikke har lagt merke til deg. De flytter seg ikke. Kroppen forandrer seg hele tiden. Huden blir tynnere med årene. På sosiale medier bruker jo omtrent alle filter sånn at alle ser annerledes ut der. Vi er ikke stygge. Alle har sine feil og mangler t.o.m influencere, du ser det bare ikke. hvor lang tid tror du at de bruker på å få et "perfekt" bilde? Anonymkode: 91f05...9f6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blodårene har alltid vært der bare du ikke har lagt merke til deg. De flytter seg ikke. Kroppen forandrer seg hele tiden. Huden blir tynnere med årene. På sosiale medier bruker jo omtrent alle filter sånn at alle ser annerledes ut der. Vi er ikke stygge. Alle har sine feil og mangler t.o.m influencere, du ser det bare ikke. hvor lang tid tror du at de bruker på å få et "perfekt" bilde? Anonymkode: 91f05...9f6 Vet ikke. Men er likevel unødvendig med så tynn hud at alt synes. Misslykket skapt av naturen altså. Anonymkode: 2f830...78e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Dette varierer jo fra person til person. Er selv snart 50 uten synlige blodårer i ansiktet. Anonymkode: 13160...d9f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Åh, synes synlig blodåre i panna er så fint, alltid syntes det🥰 Veldig mange som er veldig vakre som har det, henger kanskje litt sammen med lite underhudsfett? Sjekk Julia Roberts i litt emosjonelle scener, f.eks.:) Anonymkode: 7a820...9bc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 Er 50 og har ingen synlige blodårer i panna. Anonymkode: 6fd54...d2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå