Gå til innhold

Blir du inspirert av denne kroppen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det ser unaturlig og lite tiltrekkende ut.

Fortrekker heller en feit person over noe slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tviler ikke på vedkommendes disiplin og vilje, men dette synes ikke jeg var noe inspirerende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Inspirert? Inspirert til hva da?
Det ser ikke bra ut... Det er faktisk ei dame også, ser jeg. Huff...

Men hver sin smak, da :)  Det finnes vel de som liker sånt også

Anonymkode: 45dd9...f81

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende. Blir litt inspirert over dedikertheten, disiplinen og galskapen som må til for å se sånn ut. Synes det er pent på en spesiell måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, synes ikke en slik kropp en pent. Og det samsvarer heller ikke med mine interesser. Jeg er aktiv, men har null interesse av å tilbringe tid på treningssenter. Men dedikert og disiplinert er hun, det skal hun ha. 

Anonymkode: 3e7b7...4cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke. Syntes sånne kropper er like lite tiltrekkende som overvekt, både på menn og kvinner. De signaliserer en ubalanse, der mat og interesse (trening eller ligge på sofaen) spiller en for stor rolle. Det er ingen balanse, det er enten det ene eller det andre. Liker best normale kroppen, hvor man liker å spise sunt, men også skeier ut, hvor man kan trene en dag, og slappe av i sofaen med en god bok og ett glass vin neste dag. 

Anonymkode: d5351...f49

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Forumhei skrev:

Ja!! Vil se sånn ut som mann!!

Like lite inspirerende om menn ser slik ut, etter min mening. Så jeg syns ikke hun ser ut som en mann, for de færreste menn jeg kjenner ser ikke slik ut. Hun ser ut som en ekstremt godt trent person, men alt for trent til at jeg blir inspirert av henne.

Anonymkode: f2b23...3c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Like lite inspirerende om menn ser slik ut, etter min mening. Så jeg syns ikke hun ser ut som en mann, for de færreste menn jeg kjenner ser ikke slik ut. Hun ser ut som en ekstremt godt trent person, men alt for trent til at jeg blir inspirert av henne.

Anonymkode: f2b23...3c0

OK , men gi meg den kroppen😋 enste jeg ville gjorde var å øke noe i fettprosent .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forumhei skrev:

Ja!! Vil se sånn ut som mann!!

Det der ser ikke bra ut på menn engang... :sprettoy:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Forumhei

Jeg tror ikke folk tenker slik, man gjør det ikke for å være Aktrativ for andre. Men for å uttrykke en del av seg selv via kroppsbygging, litt som kunst. Ikke allés smak men noe visuelt stående over det hele!

bra mennesker er forskjellige, å digger ytterpunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jo musklene pumpa og hun poserer. Hvordan ser kroppen hennes ut når hun er avslappet og ikke har fjernet underhudsfettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir imponert over viljestyrken, men ikke inspirert i det hele tatt. Jeg syns dette er stygt, både på kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sånn at noen kroppsstyper ikke er vernet mot kommentarer som "stygt!" og "groteske!"? Dere ville jo ikke skrevet det samme om en veldig overvektig person eller en anorektiker, håper jeg. Jeg blir ikke inspirert av bildet, men nedverdiger meg ikke til å synes at andre menneskekropper er stygge eller groteske.

Anonymkode: c92ba...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...