Rio Skrevet 12. juli 2005 #1 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har fått veldig lyst til å kjøpe en sånn billett, type Kilroy. Må først spare penger og finne noen som har like lyst å reise som meg selv. Noen som har erfaringer, + og -, hva er viktig å huske på osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 12. juli 2005 #2 Del Skrevet 12. juli 2005 hva er viktig å huske på osv? ← Et åpent sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. juli 2005 #3 Del Skrevet 12. juli 2005 det hørtes kjempe spennende ut!! kunne godt tenkt meg og ha gjort det med ei god venninne eller noe sånn! jeg vil oppleve verden og erfare litt før jeg får barn og setter meg ned til ro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har reist jorden rundt - i hodet mitt!!! Flere ganger! Kom så langt at vi bestilte jorda-rundt-flybill via Kilroy for et par år siden, men måtte pga jobb avbestille hele greia Utrolig kjedelig! Men jeg anbefaler på det sterkeste å oppleve noe av verden før man slår seg til ro ja!! Jeg ELSKER å reise! Skulle ønske jeg kunne reist jorden rundt nå, men det går jo ikke pga familieøkning.... Vi hadde planlagt denne ruta: Oslo-Los Angeles-Fiji-New Zealand-Australia-Singapore-Malaysia-Thailand-Vietnam-Oslo... (Best å dra den veien pga jetlag, selv om de fleste gjør det omvendt....) Husker ikke hvilken pris vi fikk på flybill, men det vet jo Kilroy. Må bare huske å bestille i GOD/lang tid før avreise for å få billige billetter...(minst 6 mnd). Misunner deg - god tur :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 13. juli 2005 #5 Del Skrevet 13. juli 2005 GJØR DET!! Om du trenger et dytt i ræva, så leser du Alkymisten av Paulo Coelho først. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 13. juli 2005 #6 Del Skrevet 13. juli 2005 blir med deg jeg, rio :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2005 blir med deg jeg, rio :enig_anim: ← Kult, når drar vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Bilbao~ Skrevet 15. juli 2005 #8 Del Skrevet 15. juli 2005 Heisann Har du muligheten til å gjøre det, så gjør det. Det kommer til å bli livets største reise. Selv reiste jeg ut på en lengre reise etter endt utdanning og det er noe jeg ikke har angret på et sekund i etterkant. Helt utrolig hvor mange opplevelser vi hadde i de månedene vi loffet rundt. Imidlertid tror jeg at slike verden rundt billetter fort kan bli litt stress. Det blir så mange inntrykk og så totalt forskjellige kulturer et det ene ”slår det andre i hjel”. Sel har jeg reiste utrolig mye, men jeg har fokusert på ett og ett kontinent og heller oppholdt meg i lengre tid på noen steder. Jeg vil ikke reise slik at mange av oppholdene bli sånn ”og så var jeg i Shanghai og Bangkok og så var vi i Los Angeles et par dager og så i Sydney….” (Litt rar rekkefølge det der kanskje, men jeg regner med at du ser poenget ) Jeg vil imidlertid slå et slag for Sør-Amerika jeg. Det er mitt drømmekontinent. Det har alt; levende og energiske mennesker, fantastisk og variert natur, kultur og masse annet. Jeg er sikkert på at jeg har vært indianer i Amazonas eller på Altiplano en gang i et tidligere liv - jeg føler en enorm tilhøriget til dette kontinentet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #9 Del Skrevet 16. juli 2005 Har reist jorda rundt, og det er uten tvil den beste investering jeg har gjort. Skal du på en slik tur må du ha tid. Mange gjør unna en slik reise på et par mnd, men du trenger nok minst 6 mnd. Ikke planlegg for mye, reis dit hvor hjertet fører deg. Selv valgte jeg byer utifra vakkert navn, og opplevde masse! Reis gjerne dit hvor alle andre reiser, men ta noen sjangser. Pass på å få en skikkelig dose våkenetter, legg deg når sola står opp, bruk kondom og ring/send kort hjem! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. juli 2005 #10 Del Skrevet 19. juli 2005 Når bør en bestille billetter? Skal til Sør-Amerika og reise rundt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 20. juli 2005 #11 Del Skrevet 20. juli 2005 Når bør en bestille billetter? Skal til Sør-Amerika og reise rundt der... ← Så tidlig som mulig! Ta kontakt m reisebyrået snarest og si når du skal reise, så finner de nok raskt ut hva d vil koste...Vi var tidlig ute, mange mnd før avreise. Sør-Amerika er fantastisk! Jeg har bare vært i Brasil og Argentina, men vil gjerne dra tilbake!!! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå