Gå til innhold

Forbudte følelser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så tent av en nabo! Tingen er at vi hører dem ha sex ofte og det er veldig, veldig frustrerende fordi det høres ut som de har det så sykt bra og vi har det ikke like bra eller ofte selv. Han ser ut som Ragnar i Vikings, har liksom det is-blikket, er så rolig og trygg som person men med en sånn gnist i øynene, og så sykt digg kropp. Alt jeg vil er å kjenne han inntil meg og at han bare skal ta meg. Kan ikke beskrive hvor intenst jeg føler det. Vi har vært sammen i seks år og jeg har aldri følt noe som helst for andre menn, men nå er det helt overveldende altså. Er det normalt eller er det et dårlig tegn??

Anonymkode: 154f8...bb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer med meg også av og til. Men går oftest fort over (heldigvis).

Anonymkode: 849ff...315

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skjer med meg også av og til. Men går oftest fort over (heldigvis).

Ok, dette har vart siden jula, er det unormalt lenge? Og det er så intenst at jeg ikke trodde det var mulig..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, når jeg hører naboene under ha sex.  Et yngre par og han er en riktig hunk,høy bredskuldret med smale hofter og oser av mandighet.  Av og til har de morgensex, å hvis ikke sambo er våken må jeg ta på meg selv mens jeg fantaserer om at det er meg han tar.

Anonymkode: 1f553...afb

• Liker 2
Skrevet

Siden jeg har en tvilsom moral sier jeg at det bare er å kjøre på! Se om du klarer å sjarmere ham :nigo:

Gjest Paramount
Skrevet

Fint å hente inspirasjon fra omgivelsene. Men å gå lenger enn det fører så mye annet med seg, mye de fleste gjerne ønsker å unngå. Kos deg med fantasien og inspirasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Katten.2.0 said:

Siden jeg har en tvilsom moral sier jeg at det bare er å kjøre på! Se om du klarer å sjarmere ham :nigo:

19 minutter siden, Paramount said:

Fint å hente inspirasjon fra omgivelsene. Men å gå lenger enn det fører så mye annet med seg, mye de fleste gjerne ønsker å unngå. Kos deg med fantasien og inspirasjonen.

Så dere mener begge at det ikke er et dårlig tegn mtp forholdet jeg er i? Skal selvfølgelig ikke prøve meg på naboen.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette har vart siden jula, er det unormalt lenge? Og det er så intenst at jeg ikke trodde det var mulig..

Meg meg går det litt i rykk og napp. Har hendt at jeg har fått en oppblussing av slike følelser etter at de har vært borte en stund. Tror ikke at det går ut over det faste forholdet. Gjør seksualiteten mer spennende og mindre forutsigbar. For et par uker da jeg jogget langs en strandsti tidlig om morgenen siden kom jeg forbi to unge menn på sykkeltur som badet nakne. "Dirty me" tillot meg å "spionere" noen minutter før jeg løp videre. Og heftig sex med egen type da jeg kom hjem...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere mener begge at det ikke er et dårlig tegn mtp forholdet jeg er i? Skal selvfølgelig ikke prøve meg på naboen.

Første tegnet jeg husker på at mitt forhold var iferd med å ryke var at jeg tente på, og fantaserte om en annen......

Anonymkode: 3d581...f72

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesj. Alle mennesker opplever fascinasjonen for andre ila livet. Det er hva man gjør med det som viser noe mer. 

Tanker er ikke forbudt, og følelser har ikke en iboende moral. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så tent av en nabo! Tingen er at vi hører dem ha sex ofte og det er veldig, veldig frustrerende fordi det høres ut som de har det så sykt bra og vi har det ikke like bra eller ofte selv. Han ser ut som Ragnar i Vikings, har liksom det is-blikket, er så rolig og trygg som person men med en sånn gnist i øynene, og så sykt digg kropp. Alt jeg vil er å kjenne han inntil meg og at han bare skal ta meg. Kan ikke beskrive hvor intenst jeg føler det. Vi har vært sammen i seks år og jeg har aldri følt noe som helst for andre menn, men nå er det helt overveldende altså. Er det normalt eller er det et dårlig tegn??

Har noe lignende i forhold til en som jeg har jobbet med. Men jeg er ordentlig betatt av vedkomne. Trodde at følelsene skulle gå over når jeg var åpen om dette, men det gjorde det vondt verre dessverre. Har aldri følt det sånn i forhold til noen andre så jeg forstår din følelse. 

Jeg og mannen har vært i sammen i 12 år snart og vi har det sånn greit i forholdet. 

Anonymkode: a0092...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...