Gå til innhold

Har du fotoalbum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av dem som synes det er morsomt å bla i fotoalbum.
Jeg synes det er artig å se på bildene, stille spørsmål rundt det jeg ser, og ha en samtale om det bildene viser.

Jeg er ikke flink nok til å skrive ut bildene jeg har på mobilen og sette dem inn i album, det må jeg ærlig innrømme, men jeg prøver å gjøre det med jevne mellomrom.

Hva med dere?  Har dere fotoalbum?

Anonymkode: 49cbc...fd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger 2,5 år etter nå, men ja vi har fotoalbum

Anonymkode: 9c58b...63a

• Liker 1
Skrevet

Ja det er to store flatskjermer som bilder ruller hele døgnet på. (nymotens album)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, jeg har fotoalbum. Kaster da ikke de gamle bildene, selv om det er "gammeldags" med fotoalbum.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Ja, jeg har fotoalbum. Kaster da ikke de gamle bildene, selv om det er "gammeldags" med fotoalbum.

Jeg ttror jeg ikke formulerte meg klart nok.

Jeg mente ikke bare album med gamle bilder, men med nye bilder også, bilder du har tatt og skrevet ut.  :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mange gamle familiealbum, helt fra barndommen, men jeg har kastet dem alle som en. Bruker det ikke lengre. Tok bilder av dem jeg ville ha og tar vare på dem på pc`n. Det får holde. 

Anonymkode: eb01a...ee7

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ttror jeg ikke formulerte meg klart nok.

Jeg mente ikke bare album med gamle bilder, men med nye bilder også, bilder du har tatt og skrevet ut.  :)

Ja, jeg har album med nye bilder også, men har vært dårlig på å skrive ut i det siste. 

Gjest AnnaW
Skrevet

Ja, t.o.m 2019, ikke fått ut de fra 2020 ennå... ikke noe for å ha bildene digitalt bare...

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig å lese at ikke alle foretrekker bare digitale album.  I min omgangskrets er det lite av fysiske album vi kan bla i.

Det er noe eget med det å fysisk bla i fotoalbum, kikke på bilder, og mimre litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad i albumene mine og jeg kan sitte å mimre lenge over bildene fra langt bak i tid.

Anonymkode: 8a710...8d9

• Liker 1
Skrevet

Ikke i permer som før i tiden, men jeg har det på PCen 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, elsker å hente en bunke bilder i fotobutikken og sortere og planlegge hvordan jeg skal lime dem inn. Elsker å bla i album. Elsker å se i andres album. Synes det er så koselig. Får overhodet ikke de samme følelsene av å se på bilder på en skjerm. 

Anonymkode: 77f05...0f0

• Liker 3
Skrevet

Ja, har fotoalbum og kommer til å beholde dem. 

Skrevet

Jeg har noen få, men de er ikke printet ut og limt inn, men laget på Fotoknudsen sin nettside. :) Hadde nok vært koselig å lage selv med fysisk printede bilder også. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Fotobøker har jeg noen av. 

Anonymkode: 8e2d9...e75

Skrevet

Har et par med gamle bilder. Skriver ikke ut bilder for å putte i permer, men har hengt opp litt ymse på veggen i størrelser mellom A4 og A2.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gode minner med fotoalbum. Bladde i dem som liten og som voksen. Veldig koslig å kikke på, mimre, snakke, spørre, husker du... hva gjorde vi her... hvor var vi her... Så har laget et fotoalbum om barnet mitt fra baby til 1 år i tillegg til «babyboken». Så har jeg laget fotobok via nett og bestilt når det nærmer seg jul, som julepresanger til nær familie og oss selv. Mangler et par år da, fra ca 2013-2015ish🙈 (skam travle år🙊). Men kommer til å beholde tradisjonen og lage fotobok for hvert år så lenge barna er små😊 Bhg bildene er printer ut og skal inn i album, må bare finne noen album som passer🤔

Anonymkode: 1627a...165

• Liker 1
Skrevet

Har noen ja, men har vært altfor dårlig på å skrive ut bilder av nyere dato og sette inn i album. Står på den eviglange to do-lista.

Skrevet

Jeg har fotoalbum, men jeg har ikke tatt "fysiske" bilder siden begynnelsen av 2000, så... :P 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har man sånne ting bare liggende på datamaskinen eller noe, så risikerer man vel å miste alt sammen dersom datamaskinen krasjer eller noe...        

Anonymkode: f76dd...cbf

Har jo selvsagt backup, helst offsite, enten i skyen eller på en disk liggende hos en bekjent. Er en del fotoalbum som har gått tapt i brann, for ikke å snakke om ryddesjau.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...