AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Har nettopp begynt å date en. Han svarer alltid på snap. Er det et tegn på interesse? Anonymkode: 600e5...5ee
911 Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Betyr kanskje at han er i et forhold og ønsker å skjule at han har kontakt med deg? Mange muligheter. Veldig mange ulike måter å kommunisere på. Noen liker snap, andre messenger og andre igjen sms.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Mente at han svarer alltid når jeg sender snap, enten med en snap fra han eller med å skrive. ts Anonymkode: 600e5...5ee
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 Noen svarer alltid på snap uten at de er superinteressert, imens andre svarer ikke på en hel del snapper og er likevel interessert. Jeg har en fyr som sender meg helt insane mengde snaps om alt mulig og har alltid svart på alt jeg har skrevet, og jeg svarer ikke på annet enn direkte spørsmål lengre, men han gir ikke opp. Likevel er han ikke særlig interessert. Da jeg spurte om han ville finne på noe for en del uker siden så svarte han bare noe diffuse greier, så han er tydeligvis bare interessert i en snapchatbuddy. Sånt gidder jeg ikke. Nå treffer jeg en som ofte ikke svarer på mine (generelle) snaps, men som vil møte meg ofte i virkeligheten og er tydelig veldig interessert. Anonymkode: 50809...881
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå