I Grosny Skrevet 18. juli 2020 #21 Skrevet 18. juli 2020 Det ble gjort et eksperiment en gang der de samlet hundre kvinner og hundre menn på ei øy. Kvinnene mente at de fleste mennene var drittsekker og rundflørtere. Nå viste det seg at fem av mennene faktisk var slik, og de hadde flørtet med nesten alle damene, mens de andre 95 hadde holdt seg mer i ro og kun var kjent av et fåtall kvinner. Denne historien kan være sann, men den er nok upresist gjenfortalt. Hvis det er slik menn fungerer vil kvinnene oppfatte menn generelt som drittsekker i og med at de har begrenset omgang med de som ikke er like utadvendte. De som er mest utadvendte er som Tordenskjolds soldater. De dukker opp over alt. 4
Gjest Paramount Skrevet 18. juli 2020 #22 Skrevet 18. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er rett å slett fortvilende så mye dritt det er. Måtte bare få det ut. Anonymkode: f7992...b08 De fleste menn blir ekstra høflige og omtenksomme når de er i nærheten av kvinner de liker. Men drittmenn er også kåte av og til, noen av dem kan til og med være omtenksomme og høflige over en kortere periode. Synd at de oppsøker deg ts.
Gjest Alterego666 Skrevet 18. juli 2020 #23 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Kanskje ikke hva TS ønsker å lese, men min erfaring og observasjon er at hva man tiltrekker seg reflekterer den man er. Endret 18. juli 2020 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #24 Skrevet 18. juli 2020 17 hours ago, Cinnamondiva said: Vel ja dessverre i dagens samfunn er det for det meste dritt menn. Tror mest sannsynlig de var bedre før da det var mer gentlemen, de fleste menn er ikke til å stole på. Farlige er de også. Tror mest sannsynlig at det finnes bedre menn i det kristne miljøet. Tror alle de guttene som fikk magene pumpa full av sperm har en høne å plukke med deg. Kristne miljøet er jo kjent for pedofili og voldtekt. Anonymkode: 57844...6ec 3
bullehurk Skrevet 18. juli 2020 #25 Skrevet 18. juli 2020 9 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Det er jo de kåte mennene som er de beste. Ja, det hadde vært pokker så kjedelig uten
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #26 Skrevet 19. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra kvinner finner bra menn. Anonymkode: cc454...531 Så jeg er ikke en bra kvinne? Hvordan da? Innrømmer at jeg ikke har selvtillit på at jeg er noe bra, beskjeden, midt på treet utseende, normalvektig (men noen kg mer enn jeg ønsker). Så ikke bra da. Godt å vite. Anonymkode: f7992...b08 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #27 Skrevet 19. juli 2020 Betyr kåt og dritt det samme i ditt hode? Anonymkode: b507a...c30
Gjest Lasox Skrevet 19. juli 2020 #29 Skrevet 19. juli 2020 (endret) På 18.7.2020 den 0.38, Cinnamondiva skrev: Vel ja dessverre i dagens samfunn er det for det meste dritt menn. Tror mest sannsynlig de var bedre før da det var mer gentlemen, de fleste menn er ikke til å stole på. Farlige er de også. Tror mest sannsynlig at det finnes bedre menn i det kristne miljøet. Dere kvinner er ikke mye bedre selv. Snakker av egen erfaring av at kvinner prater mye løgn for å opprettholde oppmerksomheten fra kompisene sine. Første kortet kvinner gjerne bruker er å late som om dem er interessert i noe mer enn som vennskap. Endret 19. juli 2020 av Lasox
Veslemøy22 Skrevet 19. juli 2020 #30 Skrevet 19. juli 2020 Haha, måtte le av uttrykket! 😂 Tidsepoken vi lever i er jo tilrettelagt for det du kaller «kåte drittmenn», så bør ikke komme som noen overraskelse når man støter på de 😉 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #31 Skrevet 19. juli 2020 29 minutter siden, Lasox skrev: Dere kvinner er ikke mye bedre selv. Snakker av egen erfaring av at kvinner prater mye løgn for å opprettholde oppmerksomheten fra kompisene sine. Første kortet kvinner gjerne bruker er å late som om dem er interessert i noe mer enn som vennskap. Faktisk ikke, men menn er så innbilske at de tror at fordi ei dame er alminnelig hyggelig så er hun interessert. Anonymkode: f2dc8...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #32 Skrevet 19. juli 2020 Jeg er kanskje for gammel til å være en kåt drittmann, men går for sex og kan strekke meg langt for det. Det er som følge av manglende hell med damer over lengre tid. Ikke utenkelig at vi er mange i samme båt, altså mange menn som er bad news. Anonymkode: c49a2...a15
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #33 Skrevet 19. juli 2020 Testosteronet tar dessverre over styringa for mange. Trans-kvinner som tar østrogen mister av og til hele lysten, mens trans-menn som tar testosteron får en voldsom økning i lysten... Dette unnskylder ikke kåte drittmenn altså. Men det er mye av forklaringen.. Her er det en som har gått fra kvinne til mann og tar testosteron, youtube.com/watch?v=CTU1hCtOB8A Anonymkode: 477ce...509
Gjest Lasox Skrevet 19. juli 2020 #34 Skrevet 19. juli 2020 (endret) 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ikke, men menn er så innbilske at de tror at fordi ei dame er alminnelig hyggelig så er hun interessert. Anonymkode: f2dc8...5b2 Ja, okay. Så jeg er innbilsk når dama sier rett ut sier til meg at hun liker meg bedre enn daværende kjæreste? That make alot of sense. Endret 19. juli 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #35 Skrevet 19. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke at de er kåt som er problemet, men at de lurer og ikke er ærlig for å få det de vil (sex). Så da blir kåtheten negativ. Anonymkode: f7992...b08 Merkelig nok virker det ikke som kvinner som liker sex og synes det er en herlig ting har problemer med kåte drittmenn. Vi treffer på noen idioter vi også, men det er at de er idioter som er problemet da. Aldri blitt lurt til sex. Har bare hatt sex jeg selv ønsket. I min krets er begrepet å bli lurt til sex noe vi klør oss i hodet av. Noen ganger er det slik at et forhold ikke utvikler seg, tar slutt, viste seg å ikke være noe særlig. For å være ærlig tenker jeg at mange kvinner som blir "lurt til sex" har så kjipt forhold til sex at de ikke ble lurt til sex, men dumpet etter sex, fordi det ble veldig tydelig at det ikke er noe spesielt med kåthet og seksuell lek og moro å hente der. Jeg kunne finne på å dumpe en mann etter sex også, om det ble tydelig at her ville det bli dødt fremover, og det ikke ville fungere. Kanskje kvinner som ikke liker sex bør gå for menn som ikke liker sex? Eller for menn som har sperrer og problemer med sex, om det er det de selv har. De menn finnes det mange av også. Det er faktisk ikke spesielt kjekt å ha et åpent, lekent og fint forhold til sex, og så treffe en som synes kåthet egentlig ikke er noe særlig, eller som har store hemninger seksuelt. Da går man videre, fordi man ikke passet sammen. For seksuelle mennesker har jo lyst på et godt og levende sexliv. Anonymkode: 9afeb...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #36 Skrevet 19. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig nok virker det ikke som kvinner som liker sex og synes det er en herlig ting har problemer med kåte drittmenn. Vi treffer på noen idioter vi også, men det er at de er idioter som er problemet da. Aldri blitt lurt til sex. Har bare hatt sex jeg selv ønsket. I min krets er begrepet å bli lurt til sex noe vi klør oss i hodet av. Noen ganger er det slik at et forhold ikke utvikler seg, tar slutt, viste seg å ikke være noe særlig. For å være ærlig tenker jeg at mange kvinner som blir "lurt til sex" har så kjipt forhold til sex at de ikke ble lurt til sex, men dumpet etter sex, fordi det ble veldig tydelig at det ikke er noe spesielt med kåthet og seksuell lek og moro å hente der. Jeg kunne finne på å dumpe en mann etter sex også, om det ble tydelig at her ville det bli dødt fremover, og det ikke ville fungere. Kanskje kvinner som ikke liker sex bør gå for menn som ikke liker sex? Eller for menn som har sperrer og problemer med sex, om det er det de selv har. De menn finnes det mange av også. Det er faktisk ikke spesielt kjekt å ha et åpent, lekent og fint forhold til sex, og så treffe en som synes kåthet egentlig ikke er noe særlig, eller som har store hemninger seksuelt. Da går man videre, fordi man ikke passet sammen. For seksuelle mennesker har jo lyst på et godt og levende sexliv. Anonymkode: 9afeb...3c6 Hvor får du det fra at de er dritt fordi de er kåt? Jeg er glad i sex og vil ha en å utforske med osv, men vær da såpass si hva du er ute etter. Anonymkode: f7992...b08 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #37 Skrevet 19. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får du det fra at de er dritt fordi de er kåt? Jeg er glad i sex og vil ha en å utforske med osv, men vær da såpass si hva du er ute etter. Anonymkode: f7992...b08 Det var da merkelig konklusjon/svar på det den du siterte skrev 😳 Anonymkode: ed56f...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #38 Skrevet 19. juli 2020 On 7/17/2020 at 11:24 PM, AnonymBruker said: Er rett å slett fortvilende så mye dritt det er. Måtte bare få det ut. Anonymkode: f7992...b08 Sikker på at du tilhører kremen av kvinnfolk. Anonymkode: 4ed2d...c99
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #39 Skrevet 19. juli 2020 Er det flere å stole på i filatelist-miljøet. Anonymkode: b6371...c8e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #40 Skrevet 19. juli 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Faktisk ikke, men menn er så innbilske at de tror at fordi ei dame er alminnelig hyggelig så er hun interessert. Anonymkode: f2dc8...5b2 Jeg skjønner at dette kan være et stort problem, men det går begge veier og det finnes ingen fasit. Jeg gjør en innsats for å være blid og hyggelig mot folk uansett om de er menn eller kvinner og sistnevnte tror ofte at det at jeg er hyggelig betyr at jeg er interessert. De reagerer ved å være unnvikende og gi tydelige signaler (på grensen til å være ufin) på at de IKKE er interessert selv om jeg ikke er interessert i de. Det er med andre ord de som er innbilske. Anonymkode: 4ed2d...c99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå