Gå til innhold

Finnes det bare kåte dritt menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er rett å slett fortvilende så mye dritt det er. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: f7992...b08

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymkode: 50cb8...258

• Liker 4
Skrevet

Finnes nok dritt menn som ikke er kåte å. Samme med menn som er kåte men ikke dritt. Mye det samme som med damer

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ah, gulltråd på gull-underforumet! Dette må jo bare bli bra! :popcorn:

Anonymkode: a8d29...9db

• Liker 8
Skrevet

Jeg er mann. Med noen er jeg kåt og noen er jeg dritt, men er som regel ganske hyggelig.

• Liker 5
Skrevet

Vel ja dessverre i dagens samfunn er det for det meste dritt menn. Tror mest sannsynlig de var bedre før da det var mer gentlemen, de fleste menn er ikke til å stole på. Farlige er de også. Tror mest sannsynlig at det finnes bedre menn i det kristne miljøet.

• Liker 1
Skrevet

Ja hvis du sitter på gjerdet å venter på drømmeprinsen er det nok bare dem som napper ja. 

Hvis du orker å legge litt i det selv og tar kontakt med dem som ikke farer rundt så treffer du nok mange som ikke er drittmenn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sannheten, som gjelder for alle, man får det man tiltrekker seg. Er man ikke fornøyd med det man tiltrekker seg, så får man forsøke en annen strategi. Å tro at det er feil med alle menn, samtidig som at man selv er så jævla feilfri blir litt for trangsynt.

Anonymkode: 5f795...96b

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Vel ja dessverre i dagens samfunn er det for det meste dritt menn. Tror mest sannsynlig de var bedre før da det var mer gentlemen, de fleste menn er ikke til å stole på. Farlige er de også. Tror mest sannsynlig at det finnes bedre menn i det kristne miljøet.

Kanskje, men religion og dobbeltmoral står hverandre nær.

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bare få det ut. 

Det er jo de kåte mennene som er de beste. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bare få det ut. 

Bra kvinner finner bra menn.

Anonymkode: cc454...531

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri hatt en mann som aldri er kåt.

Kåte menn er helt topp det.

Anonymkode: f2cf2...c9a

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Der det finnes religion er det også ufred. Disse to ordene går som hånd i hanske. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Ja jøss. For det var jo så bra i middelalderen da samfunnet var strengt kristent og folk levde etter bibelen. 

Anonymkode: f2dc8...5b2

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Finnes både kåte kvinner og menn. Folk er ikke dritt av den grunn. Kåthet er ikke så enkelt å styre. Jeg klarer i alle fall ikke styre det. Ikke er jeg dritt heller bare pga jeg er kåt. Er man ett kåt menneske så er man et kåt menneske.

Så hva mener du med dritt? Er noen dritt for de har såret deg? I så fall er det den/de som såret deg du skal være sur på. Ikke alle menn. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Joda, visst finnest vi.  Det er bare at vi blir valgt bort. Vi er ikke spennende nok, så kjeeeeedelige.  

Dere får hva dere fortjener, når dere lar dere sjarmere av drittsekkene gang på gang.

Anonymkode: be91c...1cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Warrior skrev:

Finnes både kåte kvinner og menn. Folk er ikke dritt av den grunn. Kåthet er ikke så enkelt å styre. Jeg klarer i alle fall ikke styre det. Ikke er jeg dritt heller bare pga jeg er kåt. Er man ett kåt menneske så er man et kåt menneske.

Så hva mener du med dritt? Er noen dritt for de har såret deg? I så fall er det den/de som såret deg du skal være sur på. Ikke alle menn. 

Er jo ikke at de er kåt som er problemet, men at de lurer og ikke er ærlig for å få det de vil (sex). Så da blir kåtheten negativ. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, visst finnest vi.  Det er bare at vi blir valgt bort. Vi er ikke spennende nok, så kjeeeeedelige.  

Dere får hva dere fortjener, når dere lar dere sjarmere av drittsekkene gang på gang.

Anonymkode: be91c...1cc

Kan vedde på at selv om du synes du er en bra mann så er det garantert en dame eller to der ute  som synes du er en drittsekk, ei dame du så på som under din standard for eks. Alle menn (og damer) har det å være drittsekk i seg, noen menn har mer draget, har flere damer, ergo flere som potensielt ser på de som en drittsekk. Det er ikke sånn at de mindre populære mennene bare er snille og greie.

Anonymkode: ea601...f95

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten, som gjelder for alle, man får det man tiltrekker seg. Er man ikke fornøyd med det man tiltrekker seg, så får man forsøke en annen strategi. Å tro at det er feil med alle menn, samtidig som at man selv er så jævla feilfri blir litt for trangsynt.

Anonymkode: 5f795...96b

Tror det ligger mye i dette. Om en aldri lykkes og/eller alltid ender opp med feil type mennesker er nok det beste en kan gjøre å se på seg selv og de valg en selv tar og hvordan disse konsekvent leder dit en ikke ønsker. 

Og selv om det sikkert kan være vondt å måtte innse at en selv er problemet, ikke alle andre, er det et grunnleggende positivt budskap og resultat. Tenk hvor mye enklere det er å endre egne dårlige valg enn alle andre. 

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke at de er kåt som er problemet, men at de lurer og ikke er ærlig for å få det de vil (sex). Så da blir kåtheten negativ. 

Desperate menn som gjør alt for å få seg et ligg det. Alle er ikke sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...