juni Skrevet 16. september 2002 #1 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har tenkt meg til Paris i februar/mars. Er det noen som er kjent? Jeg skal ikke være turist, men gjøre litt jobbting. Det er altfor dyrt å bo på hotell i flere uker. Noen som vet hvilke alternativer man har på boligfronten? Noen tips? Trenger ikke stort mer enn tak over hodet og en dør man kan låse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Du kan jo prøve å søke på www.parishotelguide.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 24. september 2002 #3 Del Skrevet 24. september 2002 Hei du! Jeg vet ikke om det er noe alternativ for deg mht. standard o.l., men jeg var i Paris i sommer og bodde på ungdomsherberge... Betalte litt over 100kr natta, helt nydelig! Det het Auberge International de Jeunes, og lå like ved Bastillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 I Montmatrekvarteret like under Sacre Couer kirken finnes d mange billige herberger>; m do i gangen og dusj i kjelleren hvis du makter å bo på den måten; enkelte av rommene leies ut på timesbasis...... Ganske "pikant" å dele dusj og do m franske horer (som banner verre enn finske båtsmenn) og deres "onkler" Ha iallefall en god tur!!! Hilsener Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå