AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Tenkte prøve dette.. Anonymkode: 44ec4...3e9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Funka kjempebra på søstra mi. Hun tok vippeløft og farget de, så nå ser det ut som hun har på maskara hver dag. På meg funka det ikke i det hele tatt, da vippene ikke ville bøye seg oppover. Anonymkode: 94e73...4fd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Funka kjempebra på søstra mi. Hun tok vippeløft og farget de, så nå ser det ut som hun har på maskara hver dag. På meg funka det ikke i det hele tatt, da vippene ikke ville bøye seg oppover. Anonymkode: 94e73...4fd Ånei og ånei😶 så man risikerer å bruke 1000 rett i dass vel uvitende om det funker eller ei? Æsj så kjedelig.. men skader dette egne vipper? For for noen år siden prøvde jeg vippe exctensions, før jeg tok det prøvde jeg få garanti om at det ikke skulle skade mine egne vipper og hun damen kunne garantere meg at det ikke var farlig. Men det ødela vippene mine. Nå et år senere er fortsatt ikke vippene mine slik de var før. Og jeg gikk til et proft sted, ikke jalla. Derfor jeg er veldig forsiktig med om vippeløft kan ødelegge vippene også, vil ikke bli lurt igjen🙄🙄 men så rart at det fungerte bra på din søster men ikke deg. Anonymkode: 44ec4...3e9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Veldig fornøyd! Jeg har stri vippehår, så hudpleier må jobbe litt. Resultatet blir veldig bra og holder lenge. Fargen holder ikke fullt så lenge, men det tar litt tid før man går tilbake til å se grå og trist ut. 🙃 Anonymkode: bf481...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå