Gå til innhold

Vippeløft erfaring noen her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte prøve dette.. :)

Anonymkode: 44ec4...3e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funka kjempebra på søstra mi. Hun tok vippeløft og farget de, så nå ser det ut som hun har på maskara hver dag. På meg funka det ikke i det hele tatt, da vippene ikke ville bøye seg oppover.

Anonymkode: 94e73...4fd

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Funka kjempebra på søstra mi. Hun tok vippeløft og farget de, så nå ser det ut som hun har på maskara hver dag. På meg funka det ikke i det hele tatt, da vippene ikke ville bøye seg oppover.

Anonymkode: 94e73...4fd

Ånei og ånei😶 så man risikerer å bruke 1000 rett i dass vel uvitende om det funker eller ei? Æsj så kjedelig.. men skader dette egne vipper? For for noen år siden prøvde jeg vippe exctensions, før jeg tok det prøvde jeg få garanti om at det ikke skulle skade mine egne vipper og hun damen kunne garantere meg at det ikke var farlig. Men det ødela vippene mine. Nå et år senere er fortsatt ikke vippene mine slik de var før. Og jeg gikk til et proft sted, ikke jalla. Derfor jeg er veldig forsiktig med om vippeløft kan ødelegge vippene også, vil ikke bli lurt igjen🙄🙄

men så rart at det fungerte bra på din søster men ikke deg. 

Anonymkode: 44ec4...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd! Jeg har stri vippehår, så hudpleier må jobbe litt. Resultatet blir veldig bra og holder lenge. Fargen holder ikke fullt så lenge, men det tar litt tid før man går tilbake til å se grå og trist ut. 🙃

Anonymkode: bf481...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...