AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Hei. Jeg sliter med å bli for fort mett. I motsetning til hva som (åpenbart) er utfordringen for de fleste på dette forumet, så har jeg åpenbart en sterk grad av metthetsfølelse. Det skal ikke mye til før jeg er kjempemett. Jeg kan f.eks spise en halv bagett fra Big Bite og etter 6-7 biter er jeg mett og klarer ikke mer, samme hvor mye enn jeg prøver. Og alle kommenterer det. Har alltid vært sånn. Husker at jeg var på besøk hos en tante av meg en vinterferie, og når vi var på flyplassen og jeg hadde pølser og chips, jeg klarte kun å spise halv pølse og noen chips, så var jeg mett. Har ingen spiseforstyrrelser av noe slag. Har alltid vært "sånn". Har en noenlunde normal vekt (1,77 cm fordelt på rundt 54-56 kg) uten de store vektsvingene. Trener normalt, men prøver å unngå hardtrening for å ikke miste vekt eller næring i og med at jeg sliter med å spise pga rask metthetsfølelse. Noen andre som har det slik? Noen råd? Anonymkode: 629ab...9e3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Spis regelmessige måltider. Frokost, lunsj, middag og kveldsmat, hver dag. Anonymkode: a0c42...da9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå