AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Skrev med en fra Happn, han virka så grei og oppegående men jo med tiden gikk og jo mer vi skrev, viser han seg å være en total slask. Ikke spiser han grønnsaker og fisk, han har barnet en dag i uka og annenhver helg og da er han åååååå sååååå sliten etterpå. (Jeg har barna 100% og syns at det å klage på å ha barnet sitt én dag er et rent hån) han sitter mest i sofaen og ser på dårlige serier på TV. Jeg hadde droppa kontakten da jeg mista respekt for han fordi han virka respektløs i væremåten. Jeg har ikke så lett for å få barnepass, og han har ikke foreslått å komme inn til byen (han bor tyve minutters kjøring unna) og det er enklere for han å komme hit enn at jeg skal dra ut dit, da hab ikke jobber og har mulighet til å kjøre til byen for å ta en kopp kaffe, men han har kun sett for seg at jeg kommer dit, noe som har vært vanskeligere å få til. Så vi hadde ikke kontakt, han virka sur fordi jeg ikke fikk til å dra og møte han.nDet virka veldig som om alle skal tilpasse seg han og at han skal få alt servert på et fat. Skrev til han forleden dag, da hadde jeg på en måte «glemt» årsaken til hvorfor jeg ikke orka kontakt med han. Han foreslo igjen å møtes, jeg sa at ja det må vi få til jeg må bare planlegge det litt pga barna, og da kom han med en spydighet om at ja vi kan jo bare fortsette via snap. 🤪 Jeg blir bare så paff. Hva er det som får tilsynelatende voksne menn, fedre, til å oppføre seg så nedlatende mot ei han ikke engang har møtt. Og bruker smiley som 🤪 Han der er problemer, og derfor er menn single. Fordi de ikke eier et snev av respekt for kvinnen og lar seg selv forfalle og bli til late slasker. Skremte meg vekk to ganger. Anonymkode: 54c47...f4c 2
Gjest Forumhei Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Du virket litt umoden, hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han der er problemer, og derfor er menn single. Fordi de ikke eier et snev av respekt for kvinnen og lar seg selv forfalle og bli til late slasker. Skremte meg vekk to ganger. Anonymkode: 54c47...f4c Det var en særdeles enkel analyse, men det er én andel av menn som er singel på grunn av dette ja. Anonymkode: 97064...080
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 2 minutter siden, Forumhei skrev: Du virket litt umoden, hvor gamle er dere? Nei, bare dårlig formulert hele innlegget. Anonymkode: 54c47...f4c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var en særdeles enkel analyse, men det er én andel av menn som er singel på grunn av dette ja. Anonymkode: 97064...080 Dårlig formulert av meg, ikke alle. Men slike som han forblir single fordi allerede før de har rukket å treffe damen, så er de frekke og nedlatende og viser en dårlig holdning til kvinner. Anonymkode: 54c47...f4c 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Har du mye innestengt hat? De fleste hadde vel avsluttet kontakten og latt det ligge, ikke rantet om det på KG. Anonymkode: ebd35...226 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du mye innestengt hat? De fleste hadde vel avsluttet kontakten og latt det ligge, ikke rantet om det på KG. Anonymkode: ebd35...226 Haha nei, kjekt å finne ut raskt hvem som er menn og hvem som er guttunger. 😉 Anonymkode: 54c47...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #8 Skrevet 17. juli 2020 Så man kan ikke respektere kvinner og være singel samtidig? Anonymkode: 94fe7...fd1
Missk89 Skrevet 17. juli 2020 #9 Skrevet 17. juli 2020 1 hour ago, Forumhei said: Du virket litt umoden, hvor gamle er dere? Umoden for at hun ikke finner seg i at alt skal gå en vei og ikke ønsker en mann som ikke klarer barnet sitt en dag i uka når hu selv har barn? Ta deg en bolle a... 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Skrevet 17. juli 2020 Mann her. Jeg hadde ikke gått inn i noe med noen som har så dårlige standarder for seg selv. Kosthold, aktivitet, og energinivå som ikke ligner grisen. Da hjelper det ikke hva slags holdninger det er til det annet kjønn. Anonymkode: e339f...1f7 3
Gjest Forumhei Skrevet 17. juli 2020 #11 Skrevet 17. juli 2020 50 minutter siden, Missk89 skrev: Umoden for at hun ikke finner seg i at alt skal gå en vei og ikke ønsker en mann som ikke klarer barnet sitt en dag i uka når hu selv har barn? Ta deg en bolle a... Med eller uten sjokolade?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #12 Skrevet 17. juli 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man kan ikke respektere kvinner og være singel samtidig? Anonymkode: 94fe7...fd1 Jo. Men single menn som ikke eier respekt for kvinner, er det nettopp av den (og sikkert flere andre grunner) grunn. Anonymkode: 54c47...f4c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #13 Skrevet 17. juli 2020 Han har jo barn, så han er jo ikke evig single. Siden han har sjans på sjekkeapper vil jeg strengt tatt tro han lett får seg damer. Menn som er evig single er ikke det fordi de er frekke eller ufyselige. Anonymkode: 5f04d...9aa 1
herzeleid Skrevet 18. juli 2020 #14 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Enkelte menn er single fordi en fyr er en slask? Med mindre en har holdepunkter for det virker det lite hensiktsmessig å generalisere ut fra et tilfelle. Endret 18. juli 2020 av herzeleid 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #15 Skrevet 18. juli 2020 Jeg vil være single, er kun interessert i sex, kos og nærhet med en kvinne. Av og til. Hvorfor? Fordi jeg synes ikke forhold er verdt å kaste bort tiden sin på, å tilpasse meg et annet menneske. Ta hensyn til en kvinnes behov, så skal bli samboere. For et mas. Livet er kort, ønsker å leve det. Ikke leve for andre, du setter jo livet mye på vent når man evt får barn eller samboer. Blir ganske låst. Er ikke verdt det, kjærlighet er oppkonstruert tull i samfunnet. Det eksisterer ikke, kvinner og menn passer heller ikke i forhold med hverandre. Det finnes ingen lykkelige forhold. Den store kjærligheten er bare på film og i bøker, så skal man gjennskape dette i virkeligheten. Sorry, bullshit. Anonymkode: de6d2...808
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #16 Skrevet 18. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil være single, er kun interessert i sex, kos og nærhet med en kvinne. Av og til. Hvorfor? Fordi jeg synes ikke forhold er verdt å kaste bort tiden sin på, å tilpasse meg et annet menneske. Ta hensyn til en kvinnes behov, så skal bli samboere. For et mas. Livet er kort, ønsker å leve det. Ikke leve for andre, du setter jo livet mye på vent når man evt får barn eller samboer. Blir ganske låst. Er ikke verdt det, kjærlighet er oppkonstruert tull i samfunnet. Det eksisterer ikke, kvinner og menn passer heller ikke i forhold med hverandre. Det finnes ingen lykkelige forhold. Den store kjærligheten er bare på film og i bøker, så skal man gjennskape dette i virkeligheten. Sorry, bullshit. Anonymkode: de6d2...808 Tror du ikke på kompromisser? Tror du ikke på å føle seg såpass sett av andre, at du merker en høyere valuta, og sånnsett tiltrekkes, fordi de ser deg gjennom sine øyne som du alltid har ønsket å oppleve deg selv? Kan ikke dette være en form for kjærlighet? Greit at dt er mye oppkonsruert bullshit, for det er det. Men hva med medmenneskelighet og kjemi med andre mennesker? Tror du på det? Anonymkode: de7b6...689
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #17 Skrevet 18. juli 2020 På 17.7.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev: Han har jo barn, så han er jo ikke evig single. Siden han har sjans på sjekkeapper vil jeg strengt tatt tro han lett får seg damer. Menn som er evig single er ikke det fordi de er frekke eller ufyselige. Anonymkode: 5f04d...9aa Viste du at man kan få barn uten at man er i forhold ? Man er heller ikke i et forhold bare fordi man har hat sex med noen. Anonymkode: 94fe7...fd1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #18 Skrevet 19. juli 2020 Han har jo tydeligvis draget på bådet ts og andre når ts ble kjent med han + han allerede har kids men fin måte å generalisere menn fordi du har ræva smak i hva du ser etter og prøver å bli kjent med. Anonymkode: 9c8fa...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #19 Skrevet 19. juli 2020 Respektløs i væremåten? Det er vel ikke derfor han er singel. Han er singel fordi han er gørre lat. Jobber ikke heller? Og ikke er han noe til jeger...Orker ikke å oppsøke deg? Litt av en mann. Derfor er han singel. Håpløs type. Sikt høyere, Ts. Anonymkode: 2bfd8...2f0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #20 Skrevet 19. juli 2020 Skjønte ikke hva som var galt med å gå over til snap jeg da men? 🤔 Anonymkode: d8f68...c5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå