AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Jeg har bestandig hatt de verste menssmertene på dag 1 og 2, som jeg regner med er normalen, men denne gangen startet mensen uten kramper og jeg tenkte det var godt å få slippe for en gangs skyld. Men de dukket opp på dag 3 og fortsatte dagen etter. Andre som har opplevd dette eller har det sånn til vanlig? Anonymkode: 9d254...843
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Det kan forandre seg over årene, og alt er normalt. Selv opplever jeg mange syklusen uten kramper, forså en syklus med intense kramper. Helt normalt, og helt ufarlig Anonymkode: 877d7...286
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Det forandrer seg med årene..For min del så har mens krampen øket i 40 årene. Hadde det i 20 årene, ble litt bedre i 30 årene. Men i dag er det kramper så jeg undrer om jeg "orker" en ny mensen. 47 år og håper jeg ikke har igjen mange år med det mensen helvete.Har ingen barn så her har det pågått siden jeg var 13 år. Bruker p-piller og likevel er det kramper. Anonymkode: bbdf8...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå