AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Hei Blir snart desperat! Legene sier at jeg har fibromyalgi, har smerter i mange muskler og ledd rundt om. Verst er det i korsryggen. Paracet, Ibux, Paralgin forte (ikke sammen med paracet selvfølgelig), Tramagetic, Duloxetin er noe av det jeg har prøvd, men har like herlig vondt, vondt og atter vondt! Hjelper ikke å trene heller... Noen med forslag til smertestillende jeg kan prøve? Jeg blir snart sprø! Anonymkode: 66478...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Hva sier legen, har han noe forslag? Jeg ville spurt om tramadol, jeg får det om jeg trenger smertelindring siden Paracet ikke virker på meg. Legene er restriktive med å skrive det ut, ikke sikkert de er villige til det. Om du ikke får det, be dem komme med andre forslag du kan prøve ut. Anonymkode: e687e...0c8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Det er jo legen som har foreslått det jeg allerede har prøvd. Fastlegen min har gått av med pensjon nå, så fått ny lege. Tramadol er notert 😉 Anonymkode: 66478...bb3
pia mater Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo legen som har foreslått det jeg allerede har prøvd. Fastlegen min har gått av med pensjon nå, så fått ny lege. Tramadol er notert 😉 Anonymkode: 66478...bb3 Tramadol har samme virkestoff som Tramagetic, som du allerede har forsøkt. Ville tatt en prat med den nye fastlegen, hvis jeg var deg.
Sugerøret Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Det finnes mye forskjellige medisiner en kan prøve. Har du hørt om Lavdose naltrekson (LDN)? https://legemiddelverket.no/nyheter/lavdose-naltrekson-ldn-hva-vet-vi Ellers ville jrg bedt om henvisning til Smerteklinikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå