Gå til innhold

Er jeg for røff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å like røff sex. Men, det at du sitter igjen etterpå og føler deg litt uggen er ikke helt optimalt. Du plukker kanskje opp at han ikke er helt med på det?

Han er ung. Det er ikke sikkert han vet helt hva han liker enda, og han er kanskje ikke 'modig' nok til å si det om det er noe han ikke føler seg komfortabel med. Det er godt mulig han lar deg holde på fordi han er redd for at om han sier noe, så vil forholdet deres rakne. Kanskje er han en pleaser.

Tenker kanskje at det hadde vært lurt å snakke med han på en måte som oppfordrer han til å åpne seg. Fortell han at du liker røff sex, men er usikker på om han liker det, og da føler du deg litt rar etterpå. Fortell han at det er viktig for forholdet deres at dere begge er åpne om hva dere liker og ikke liker, og at du vil føle deg tryggere om du vet at han mener det han sier. Du vil heller at han skal være ærlig, enn å bare late som. Det kan kanskje hjelpe han å få høre at du også sliter litt med usikkerhet? 

Fargekoding hørtes ut som en god ide! 

Anonymkode: 1b011...da0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, altså jeg har jo spør jo f.eks: "går det fint" hvis jeg er usikker. Så jeg kjører jo ikke bare på med nye ting uten å vurdere situasjonen. 

Tviler på at han har lest noe om det. Jeg har vel ikke lest så mye selv heller. Men det er ikke snakk om noe heavy greier. Kvelingen er ikke faktisk kveling, mer at jeg holder han fast. Han får til å puste. 

Anonymkode: f0d5b...a04

Du har hånda di på halsen hans! Det er edgeplay, og kan være farlig! 😮 

Les dere opp, SNAKK sammen med klærne på! fetlife er et godt sted for informasjon. 
Man sier gjerne ja til mye når man er kåt, som man kanskje ikke ville sagt ja til til vanlig. 

Avtal stoppord, sett grenser for dere begge, og finn ut av dette sammen. Ikke bare du som kjører på, og han som kanskje er med! 

Anonymkode: 61aa9...462

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Jeg har snakket med han. Litt av problemet mitt er at jeg er redd han ikke er oppriktig når han svarer. Han er veldg føyelig og usikker. Kanskje han ikke er moden nok til å si det som det er. Han tar som sagt aldri initiativ til sånt.

Du må rett og slett SLUTTE å ha sex med mennesker som ikke er tydelig på hva de vil.

Ellers havner du fort i en rolle som overgriper.

Vil man ha røff sex, og at kjæresten skal gå hardt ut, så må man også tørre å si fra om dette. Hvis man ikke tør så fortjener man ikke røff sex, så enkelt er det. 

Anonymkode: 41ddc...a8e

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker sexen røff og er ganske kinky av meg. Synes det er sykt tennende å klapse til kjæresten, ta kvelertak (ikke hardt, men "nok"), holde fast. Generelt dominere. Kjæresten er en del yngre enn meg, og noen ganger blir jeg bekymret for at dette er noe som bare tåles fordi jeg liker det. Kjæresten tar aldri initiativ til slike ting. Tar ofte initiativ til sex, men er mer kosete og liker å ligge tett og ta det rolig. Jeg spør selvfølgelig om kjæresten synes det blir for mye og svaret er alltid nei. In the heat of the moment kjører jeg som regel bare på, men etterpå sitter jeg igjen med en ekkel følelse av et maktforhold som ikke stemmer (vi er 22 og 31). 

Skal jeg bare stole på at kjæresten setter grensene for seg? Har andre her inne erfaringer med å gå utover grensene sine for å tilfredsstille partner? 

Anonymkode: f0d5b...a04

Hvis dere har det fint utenfor senga og alt er bra, så tror jeg nok hun hadde turt å si fra om hun syntes det ble for mye. 
Selv elsker jeg å bli tatt litt brutalt. Knulla hard, spanka, dradd i håret, litt slap i ansiktet og gjerne litt brutal facefucking også. Jeg pleier ikke be menn direkte om å gjøre det. Det må komme naturlig liksom. Mer at de sier stopp meg hvis jeg går for langt. Set synes jeg er en fin måte å avklare det på. 

Du finner deg sikkert i å ligge tett og ta det rolig, som du sier hun liker. Da bør jo hun også finne seg i at du ønsker det litt mer brutalt. Innenfor hennes grenser naturligvis. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, 3lis3 skrev:

Set synes jeg er en fin måte å avklare det på. 

Fin måte å risikere å bli anmeldt for vold på hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat!

Når man leser her inne er det virkelig ikke rart at mennesker ender opp som verken voldtektsofre eller overgripere.

Folk har så liten peiling på sex og mener at sunnhet, sikkerhet, og samtykke er kjeeedelig og ødelegger tenningen og spenningen.

Javel, greit det, men se ikke bort fra at denne unnvikende og feige holdningen, kan føre deg lukt i fengsel eller kiste, om du er litt uheldig. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis man avtaler at jeg sier fra når han når grensa. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, 3lis3 skrev:

Jo, akkurat da!

"men, han stoppet ikke når jeg sa stopp. Selv om det var avtalen" 
"Han trodde ikke at mitt stopp faktisk betydde stopp!"
"Han bare fortsatte, selv om jeg gråt"

Dette er setninger som har gått igjen på diverse forum. Etter en sånn "avtale": 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, 3lis3 skrev:

Beklager, men nei.

Bare det at du tror TS snakker om en kvinne, gjør at man forstår du ikke helt følger med. Og når det gjelder alvorlige ting, som gjelder liv og død, så må man følge med!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, akkurat da!

Akkurat!

Mange er rett og slett alt for ukonsentrerte til å mestre slike hårfine signaler. 

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det må nesten partneren din svare på om du er for røff eller ikke. Noen liker det. Andre ikke. Det med kvelertak er kanskje litt for røff for mange. Liker selv å bli tatt kvelertak på, men vil aldri gjøre det på andre. Uansett om de vil så blir det nei. Om partneren din gjør det bare for du liker det kan ingen her svare på. 

Sett dere ned å prat om det. Kommunikasjon er viktig. Si at partneren din MÅ være ærlig.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Dere må selvfølgelig snakke om dette i en ikke-seksuell setting og bli enige om hva som er greit og ikke. Det er slettes ikke alle som liker røff sex, og det kan være veldig vanskelig å si ifra når man virkelig liker noen og ofte bare vil please den andre. Enda mer vanskelig å si ifra i øyeblikket.

Jeg for min del, som kvinne, elsker røffere sex med spanking, kvelertak osv., men det er noe vi har snakket masse om utenom senga og blitt enige om hva vi ønsker å prøve og gått forsiktig frem. Det tar tid å bygge opp et forhold hvor dette er en naturlig del av sexlivet. Det krever mye åpen kommunikasjon, ærlighet, tillit og trygghet. Og husk aftercare. Det er ekstremt viktig.

Anonymkode: c3aa5...ee9

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, akkurat da!

Da for dere treffe skikkelige mannfolk og ikke sånne rasshøl. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...