søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg skulle legge ut et bilde i albumet her på KG, og fikk beskjed om at bildet er for stort. Jeg kjenner til at man kan bruke noe som heter WinZip for å gjøre det mindre, og har lastet det ned, men får det ikke til likevel...?! Help me anyone??
Chiquita Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 WinZip vil vel ikke kunne brukes på avatarer her. Det er et kjekt program om du skal sende store filer f.eks via mail, og så "de-komprimerer" mottakeren filen senere. For å endre bildet ditt her inne, så kan du bruke et vanlig bilderedigeringsprogram, f.eks paint, og endre størrelsen på bildet
Crazee Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Winzip og andre pakkeprogram gjer rettnok filene mindre, men er feil verkty i denne samanhengen. Det du er ute etter no er eit grafikkprogram, der kan du behandla bileta og lagra dei slik at dei tek mindre plass. Om du ikkje har eit passande program allereie, så kan du bruke IrfanView (til PC) som er svært praktisk. Og gratis. I IrfanView opnar du biletet, du kan skalere det (resize) slik at det ikkje er større enn det treng vera (trur det er 500 pikslar som er maks i høgde og breidde i galleriet.) og så lagre i jpg-format. Når du lagrar som jpg kan du stilla inn kvaliteten, frå 1-10; jo mindre kvalitet, jo mindre filer. Viktig: Når du lagrar biletet, lagre med eit nytt namn slik at du ikkje øydelegg originalen.
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2005 Winzip og andre pakkeprogram gjer rettnok filene mindre, men er feil verkty i denne samanhengen. Det du er ute etter no er eit grafikkprogram, der kan du behandla bileta og lagra dei slik at dei tek mindre plass. Om du ikkje har eit passande program allereie, så kan du bruke IrfanView (til PC) som er svært praktisk. Og gratis. I IrfanView opnar du biletet, du kan skalere det (resize) slik at det ikkje er større enn det treng vera (trur det er 500 pikslar som er maks i høgde og breidde i galleriet.) og så lagre i jpg-format. Når du lagrar som jpg kan du stilla inn kvaliteten, frå 1-10; jo mindre kvalitet, jo mindre filer. Viktig: Når du lagrar biletet, lagre med eit nytt namn slik at du ikkje øydelegg originalen. ← når jeg går inn på linken er det mange forskjellige linker å klikke på etter va jeg skal laste ned...hvilken skal jeg velge??
Crazee Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Det er det same kor du lastar ned i frå av dei alternativa - det er same fil(er) uansett. Tucows synest eg er greit - då får eg gjerne lasta ned frå norsk server òg (= rask nedlasting) Og sjølv om du ikkje treng lasta ned plugins, så kan du få eit svært så nyttig program om du gjer det... Endret 12. juli 2005 av Crazee
Pimbila Skrevet 12. juli 2005 #6 Skrevet 12. juli 2005 Jeg bruker "A smaller image", og synes det er genialt Pix resizer kan også brukes, men er ikke like bra
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2005 Winzip og andre pakkeprogram gjer rettnok filene mindre, men er feil verkty i denne samanhengen. Det du er ute etter no er eit grafikkprogram, der kan du behandla bileta og lagra dei slik at dei tek mindre plass. Om du ikkje har eit passande program allereie, så kan du bruke IrfanView (til PC) som er svært praktisk. Og gratis. I IrfanView opnar du biletet, du kan skalere det (resize) slik at det ikkje er større enn det treng vera (trur det er 500 pikslar som er maks i høgde og breidde i galleriet.) og så lagre i jpg-format. Når du lagrar som jpg kan du stilla inn kvaliteten, frå 1-10; jo mindre kvalitet, jo mindre filer. Viktig: Når du lagrar biletet, lagre med eit nytt namn slik at du ikkje øydelegg originalen. ← Nå har jeg lastet det ned og installert det. Men er ikke sikker på om jeg skjønner hvordan det skal brukes... Er så dårlig med pc jeg... Fikk henta bildet inn til programmet, men fant ikke noe sted hvor det sto resize eller noe som ga mulighet for å skalere det. Og ikke hvor jeg lagrer som jpg. Tror du at du klarer å forklare det?
Crazee Skrevet 12. juli 2005 #8 Skrevet 12. juli 2005 Nå har jeg lastet det ned og installert det. Men er ikke sikker på om jeg skjønner hvordan det skal brukes... Er så dårlig med pc jeg... Fikk henta bildet inn til programmet, men fant ikke noe sted hvor det sto resize eller noe som ga mulighet for å skalere det. Og ikke hvor jeg lagrer som jpg. Tror du at du klarer å forklare det? ← Skalering: Image -> Resample/Resize (eller trykk Ctrl-R) Lagring: File -> Save as (eller trykk S) Då dukkar det opp eit vindauge der du vel kor du skal lagra, skriv inn filnamnet, og vel filtype. Det er òg eit anna, mindre vindauge med ulike valg, alt etter kva filtype du vel. Når du vel JPG frå den dropdown-menyen (linja under der du skriv inn filnamnet) så vil det mindre vindauga få ein del valg, der Save quality er det viktigaste: Prøv deg fram, men rundt 50 gir som oftast heilt greie resultat. Håpar dette hjelper?
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2005 Skalering: Image -> Resample/Resize (eller trykk Ctrl-R) Lagring: File -> Save as (eller trykk S) Då dukkar det opp eit vindauge der du vel kor du skal lagra, skriv inn filnamnet, og vel filtype. Det er òg eit anna, mindre vindauge med ulike valg, alt etter kva filtype du vel. Når du vel JPG frå den dropdown-menyen (linja under der du skriv inn filnamnet) så vil det mindre vindauga få ein del valg, der Save quality er det viktigaste: Prøv deg fram, men rundt 50 gir som oftast heilt greie resultat. Håpar dette hjelper? ← Takk, jeg håper det Men det første jeg lurer på er: når jeg skal gå inn i programmet kan jeg velge mellom tre mapper: Html, languages og plugins. I Html-mappen kan jeg velge mellom thumbnails-filer, frame, slideshow og thumbnails. I de to andre mappene ligger det ikke noe. Hva skal jeg velge??
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2005 For å endre bildet ditt her inne, så kan du bruke et vanlig bilderedigeringsprogram, f.eks paint, og endre størrelsen på bildet ← Hvordan kan jeg gjøre dette i paint?
Crazee Skrevet 13. juli 2005 #11 Skrevet 13. juli 2005 Takk, jeg håper det Men det første jeg lurer på er: når jeg skal gå inn i programmet kan jeg velge mellom tre mapper: Html, languages og plugins. I Html-mappen kan jeg velge mellom thumbnails-filer, frame, slideshow og thumbnails. I de to andre mappene ligger det ikke noe. Hva skal jeg velge?? ← Huffda, litt sein å svara her... Er ikkje heilt sikker på kva du meinar her, så eg tek alt frå byrjinga av i små steg: - Du innstallerer IrfanView. Då bør jo programmet ha dukka opp i start-menyen, og kanskje som ikon på skrivebordet òg. Her startar du vanlegvis programmet. - Om du assosierte programmet med bildefiler under innstalleringa, så skal det starta opp om du dobbeltklikkar eit bilete - gjerne eit du vil gjera noko med. - Ser du etter i utforsker på filene så er det innstallert i ei mappe kalla Irfanview (vanlegvis, gjerne under programfiler.) I denne mappa har du ein del undermapper, som dei du nemnde over. Programmet ligg ikkje i undermappene, men rett under Irfanview-mappa - i_view32.exe - Lastar du ned plugins hamnar dei i plugins-mappa. Språkfiler legg du i Languages-mappa (det finst norsk språkfil.) Det var innstalleringa. Så bruken. Når du startar programmet og vil opna ei biletfil, så vert det opna ei filliste. Denne startar gjerne i den mappa der du innstallerte programmet. (Og det er kanskje det du tenkjer på når du nemner det du sa over? Då vil du jo sjå dei mappene...) Du berre går til der du har biletet lagra og opnar det på vanleg måte. Neste gong du startar Irfanview og vil opne ei fil, så startar det der. På same måte er det når du skal lagra eit bilete - programmet startar kanskje i mappa der det vart innstallert, så pass på og lagra der du vil ha det. Neste gong du lagrar vil denne staden vera "startpunkt." Så er det berre til å skalere bilete og eller gjera det du vil. Blir bileta litt diffuse under krymping, eller dei er litt diffuse frå før, så vil du kanskje prøva "sharpen" (Shift S, trur eg)? Det er mykje du kan gjera med bileta, så prøv deg fram med deiulike valga. Berre hugs å lagre med nytt namn!
Crazee Skrevet 13. juli 2005 #13 Skrevet 13. juli 2005 (endret) 90x90 pikslar, og 50KB Endret 13. juli 2005 av Crazee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå