AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 Tenkte at siden det blåste opp i tråden om de styggeste navnene folk vet om, hvorfor ikke heller lage en ny tråd og skrive de fineste navnene vi vet om, helst uten at noen slenger negative og stygge kommentarer på hva andre liker! Jeg starter med mine👇🏽 Jentenavn: Zira Kiara Sienna Flora Astri Else Amanda Ariel Noelle Serine Sara Medina Elida Amara Nora Vanessa Guttenavn: Cody Tristan Tobias Liam Personlig liker jeg litt spesielle navn som ikke er veldig mye brukt, men er også fan av veldig gamle navn som ikke blir mye bruk lenger😁 Anonymkode: 36fd5...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 Det ble laget en identisk tråd for en liten time siden... Anonymkode: 57e34...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Del Skrevet 16. juli 2020 Anonymkode: 1cdd6...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Del Skrevet 16. juli 2020 Forøvrig syns jeg de fleste navnene du har skrevet opp er svært tacky.. Anonymkode: 57e34...268 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Del Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig syns jeg de fleste navnene du har skrevet opp er svært tacky.. Anonymkode: 57e34...268 Og det var nødvendig å si fordi....? Anonymkode: c1c3a...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Del Skrevet 16. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det var nødvendig å si fordi....? Anonymkode: c1c3a...6ca Ikke blir så fornærma nå da. For å sitere deg selv. Anonymkode: 00477...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Del Skrevet 16. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig syns jeg de fleste navnene du har skrevet opp er svært tacky.. Anonymkode: 57e34...268 Ts her. Ja vel? var ikke akkurat din mening jeg var ute etter heller så du kan gjerne spare deg fra slike kommentarer Anonymkode: 36fd5...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Del Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble laget en identisk tråd for en liten time siden... Anonymkode: 57e34...268 Ah, glemte selvfølgelig å sjekke det ut før jeg laget en selv!🥴 Anonymkode: 36fd5...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #9 Del Skrevet 17. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte at siden det blåste opp i tråden om de styggeste navnene folk vet om, hvorfor ikke heller lage en ny tråd og skrive de fineste navnene vi vet om, helst uten at noen slenger negative og stygge kommentarer på hva andre liker! Jeg starter med mine👇🏽 Jentenavn: Zira Kiara Sienna Flora Astri Else Amanda Ariel Noelle Serine Sara Medina Elida Amara Nora Vanessa Guttenavn: Cody Tristan Tobias Liam Personlig liker jeg litt spesielle navn som ikke er veldig mye brukt, men er også fan av veldig gamle navn som ikke blir mye bruk lenger😁 Anonymkode: 36fd5...649 Jeg bare digger at du skriver at du liker spesielle navn som ikke blir mye brukt, så nevner du Liam, Nora, Sara, Astrid og Tobias!😂😂 Jeg likte også Zira. Så liker jeg Nikoline, Zosia, Ofelia, Thyra og Konstanse. Anonymkode: e9124...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Del Skrevet 17. juli 2020 Lydia, Jolene, Johan, Lavrans, Tobias, Simon, Alida, Thelma Anonymkode: b5681...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå