AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 https://www.bergans.com/no/dame/bestselgere/cecilie-mountain-softshell-jacket-thunder-blue-light-thunder-blue?att=WEw=&gclid=Cj0KCQjw9b_4BRCMARIsADMUIypJrHvX6NthX2tXLXmMwF5V3TLk7loEGu9bDgbJvb7ddgDx9HTJFuwaAi2OEALw_wcB Er den bra ? Anonymkode: ee4c6...06c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Jeg har to av den og er veldig glade i dem. Plass til en ullgenser under, lett og lettvint og bare slenge på seg. Ikke tung rundt hoftene på tur dersom det blir varmt. Romslige lommer. Jeg liker dem godt! Anonymkode: a3e39...6a0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 Vil si at Bergans er av så lav kvalitet og har så dårlig passform at jeg heller ville kjøpt en jakke til halve prisen. Bergans fikser produktet om det går i stykker, noe de skal ha pluss i boka for, men det er fritids-utstyr, ikke frilufts-utstyr. Passform rundt skuldre og hofte er for stram og hindrer bevegelsesfrihet så mye at det er til sjenanse. De duger til å gå langs landeveien. Skal du bruke kroppen i klatring, bærplukking etc - kjøp noe annet. (Til det første noe dyrere, til det andre noe billigere) Om du har en butikk nær deg. Gå inn, ta på jakke, slå floke med armene. Og så forstår du problemet: For trang over skuldrene (og jeg er en vever person, så Gud vet hvordan dette sitter om du er curvy eller formfull eller sånt noe). Anonymkode: ea7ae...d26 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si at Bergans er av så lav kvalitet og har så dårlig passform at jeg heller ville kjøpt en jakke til halve prisen. Bergans fikser produktet om det går i stykker, noe de skal ha pluss i boka for, men det er fritids-utstyr, ikke frilufts-utstyr. Passform rundt skuldre og hofte er for stram og hindrer bevegelsesfrihet så mye at det er til sjenanse. De duger til å gå langs landeveien. Skal du bruke kroppen i klatring, bærplukking etc - kjøp noe annet. (Til det første noe dyrere, til det andre noe billigere) Om du har en butikk nær deg. Gå inn, ta på jakke, slå floke med armene. Og så forstår du problemet: For trang over skuldrene (og jeg er en vever person, så Gud vet hvordan dette sitter om du er curvy eller formfull eller sånt noe). Anonymkode: ea7ae...d26 Trodde Bergans var noe av det beste, man kunne kjøpe ? Anonymkode: ee4c6...06c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil si at Bergans er av så lav kvalitet og har så dårlig passform at jeg heller ville kjøpt en jakke til halve prisen. Bergans fikser produktet om det går i stykker, noe de skal ha pluss i boka for, men det er fritids-utstyr, ikke frilufts-utstyr. Passform rundt skuldre og hofte er for stram og hindrer bevegelsesfrihet så mye at det er til sjenanse. De duger til å gå langs landeveien. Skal du bruke kroppen i klatring, bærplukking etc - kjøp noe annet. (Til det første noe dyrere, til det andre noe billigere) Om du har en butikk nær deg. Gå inn, ta på jakke, slå floke med armene. Og så forstår du problemet: For trang over skuldrene (og jeg er en vever person, så Gud vet hvordan dette sitter om du er curvy eller formfull eller sånt noe). Anonymkode: ea7ae...d26 Jeg vil si det har alt med kroppsfasong å gjøre, på meg sitter de perfekt, elsker Bergans. Anonymkode: 82999...852 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #7 Skrevet 18. juli 2020 Bergans sitter bra på meg og, har hatt jakker derfra lenge. Anonymkode: 05ad6...736
Sinte-my Skrevet 18. juli 2020 #8 Skrevet 18. juli 2020 Ikke enig i at Bergans ikke holder kvalitet. Har alpinjakke og skalljakke fra Bergans, veldig fornøyd med begge deler. Samme gjelder alpinbukse. Begge deler brukes flittig i bakken, og til generell uteaktivitet om vinteren. Skalljakken har vært med på tyngre fotturer i marka både sommer og høst, og klatring. Ikke noe problem. Har også sekk for både dagstur og lengre turer fra Bergans, beste sekkene jeg har hatt. Ville derimot styrt unna telt fra Bergans, de holder ikke mål. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #9 Skrevet 18. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil si at Bergans er av så lav kvalitet og har så dårlig passform at jeg heller ville kjøpt en jakke til halve prisen. Bergans fikser produktet om det går i stykker, noe de skal ha pluss i boka for, men det er fritids-utstyr, ikke frilufts-utstyr. Passform rundt skuldre og hofte er for stram og hindrer bevegelsesfrihet så mye at det er til sjenanse. De duger til å gå langs landeveien. Skal du bruke kroppen i klatring, bærplukking etc - kjøp noe annet. (Til det første noe dyrere, til det andre noe billigere) Om du har en butikk nær deg. Gå inn, ta på jakke, slå floke med armene. Og så forstår du problemet: For trang over skuldrene (og jeg er en vever person, så Gud vet hvordan dette sitter om du er curvy eller formfull eller sånt noe). Anonymkode: ea7ae...d26 Har man en selger av annet merke, tro!? Anonymkode: ddf70...d9a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #10 Skrevet 18. juli 2020 Jeg er curvy/overvektig og har pæreform. Jeg liker alle mine Bergansjakker. Aldri hatt noe problem med passform. Anonymkode: 5bbc6...26d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 På 17.7.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev: Vil si at Bergans er av så lav kvalitet og har så dårlig passform at jeg heller ville kjøpt en jakke til halve prisen. Bergans fikser produktet om det går i stykker, noe de skal ha pluss i boka for, men det er fritids-utstyr, ikke frilufts-utstyr. Passform rundt skuldre og hofte er for stram og hindrer bevegelsesfrihet så mye at det er til sjenanse. De duger til å gå langs landeveien. Skal du bruke kroppen i klatring, bærplukking etc - kjøp noe annet. (Til det første noe dyrere, til det andre noe billigere) Om du har en butikk nær deg. Gå inn, ta på jakke, slå floke med armene. Og så forstår du problemet: For trang over skuldrene (og jeg er en vever person, så Gud vet hvordan dette sitter om du er curvy eller formfull eller sånt noe). Anonymkode: ea7ae...d26 Ikke enig med deg i det hele tatt. Jeg er et aktivt friluftsmenneske, og har brukt Bergans de siste 20 årene. Er veldig fornøyd med kvaliteten på plaggene, de er funksjonelle og tåler mye. Jeg er ganske rund over magen, så kjøper av og til herremodellen i bukser da damemodellen kan bli trang å få igjen, men jakker har aldri vært et problem. Bærplukking driver jeg ikke med, men lange fjellturer i all slags vær, hytte til hytte, sykling og aktiv deltagelse i redningstjenesten gjør at jeg trenger god kvalitet i plaggene, og der har Bergansklærene aldri sviktet. Anonymkode: 11217...b10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå