AnonymBruker Skrevet 24. juli #1201 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Navnet mitt er allerede nevnt her. Barnas navn òg. Men jeg tar det absolutt ikke som mobbing. Vi har forskjellig smak. Anonymkode: 943ad...8d9 jo dette er en sikkelig mobbetråd Anonymkode: 9a1db...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1202 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): jo dette er en sikkelig mobbetråd Anonymkode: 9a1db...347 Du mener at jeg skal føle meg mobbet? Anonymkode: 943ad...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1203 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): navnet til alle i denne tråden her... rett og slett en mobbetråd Anonymkode: 9a1db...347 Det er ingen mobbetråd. Navnet skjemmer ingen selv om folk har ulik smak og ingen syns alle navn er fine. Kaller man ei som heter Tora Tora hora er det mobbing, men å nevne navn man ikke liker i denne tråden er ikke mobbing. Jeg syns Tora er fint, bare så det er sagt, vil bare forklare deg forskjellen. Hvis denne tråden er mobbing er vel tråden om stygge plagg også det i tilfelle noen eier og bruker noe av det som blir lagt ut… Så slutt å misbruke mobbebegrepet! Mobbing er en alvorlig og ødeleggende ting, det er ikke denne tråden. Hilsen en som ble grovt mobbet i mange år AnonymBruker skrev (3 timer siden): jo dette er en sikkelig mobbetråd Anonymkode: 9a1db...347 Nei. Håper du ikke tar dette som mobbing også, men det skrives skikkelig, ikke sikkelig. Anonymkode: de899...7a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 24. juli #1204 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): navnet til alle i denne tråden her... rett og slett en mobbetråd Anonymkode: 9a1db...347 Mitt navn er ikke nevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1205 Del Skrevet 24. juli HELMER (!) Tommy, Runar, André, Emmeline, Tove, Sturle, Ståle, Storm, Herman, KNUT (!) Anniken/Anikka Eik, Kassandra, Etc. Anonymkode: 94435...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1206 Del Skrevet 24. juli Snøre syntes jeg ikke er no fint. ellers navn som Ailo, Milo, MIO osv, føler jeg er dyrenavn Anonymkode: 8ec5c...9d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1207 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snøre syntes jeg ikke er no fint. ellers navn som Ailo, Milo, MIO osv, føler jeg er dyrenavn Anonymkode: 8ec5c...9d6 Og Mons Anonymkode: 5e712...5da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1208 Del Skrevet 24. juli 23 minutter siden, AnonymBruker said: Snøre syntes jeg ikke er no fint. ellers navn som Ailo, Milo, MIO osv, føler jeg er dyrenavn Anonymkode: 8ec5c...9d6 Ønsket å kalle sønnen for Felix, men eksen mente det er et dyrenavn... Hva så om det er et dyrenavn? Anonymkode: 14a23...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1209 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Snøre syntes jeg ikke er no fint. ellers navn som Ailo, Milo, MIO osv, føler jeg er dyrenavn Anonymkode: 8ec5c...9d6 Snøre?? Kan da ikke være et navn, vel? Anonymkode: 5f4f8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1210 Del Skrevet 24. juli Gøril,Ronny og john Anonymkode: 55b87...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 24. juli #1211 Del Skrevet 24. juli Måtte 10 sider bakover her for å finne mitt desidert høyest rangerte ‘hat-navn’ nevnt. Liam. Kan virkelig ikke forstå at dette navnet har blitt så populært. Synes ikke det klinger bra på norsk, men det er så mange som har fått dette navnet de siste 10-15 årene. Dere som har barn med navn Liam må gjerne forklare meg hvorfor navnet ble valgt. Alle kan ikke ha en bestefar som het det…. Det finnes tusenvis av andre navn som funker bedre på norsk/engelsk. Og såååå fint er det jo ikke. Jeg syntes rett og slett det er stygt 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #1212 Del Skrevet 24. juli MissSkog skrev (2 minutter siden): Måtte 10 sider bakover her for å finne mitt desidert høyest rangerte ‘hat-navn’ nevnt. Liam. Kan virkelig ikke forstå at dette navnet har blitt så populært. Synes ikke det klinger bra på norsk, men det er så mange som har fått dette navnet de siste 10-15 årene. Dere som har barn med navn Liam må gjerne forklare meg hvorfor navnet ble valgt. Alle kan ikke ha en bestefar som het det…. Det finnes tusenvis av andre navn som funker bedre på norsk/engelsk. Og såååå fint er det jo ikke. Jeg syntes rett og slett det er stygt 😅 Hvordan uttales navnet på engelsk? Norsk blir vel Liam rett fram. Anonymkode: 77d81...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 24. juli #1213 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsket å kalle sønnen for Felix, men eksen mente det er et dyrenavn... Hva så om det er et dyrenavn? Anonymkode: 14a23...dbc Kjenner en Felix, jeg. Nei, synes ikke det er et dyrenavn:) Selv har jeg 3 barn, der to har slike "dyrenavn". MENNESKER hadde disse navnene mye før. Skal jeg liksom mene et Morten of Stian er dyrenavn pga jeg kjenner folk som har kalt hundene sine dét? Næh, driter langt i det! Liker jeg navnet så tar jeg det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1214 Del Skrevet 25. juli Jeg synes Rasmus er helt grusomt. "rass" og "mus", liksom. Nei, det synes jeg er mindre pent. Jeg forstår heller ikke populariteten til navnet Liam, som MissSkog nevner. Av jentenavn misliker jeg Gøril og Tuva. Gøril forbinder jeg med "gørr" og Tuva vet jeg ikke, synes bare det er lite pent. Navnet mitt er forresten nevnt flere ganger, har sett navnene til ungene mine et par ganger også, men ser overhodet ikke på det som mobbing. Å plage noen pga. navnet deres er mobbing. Å fortelle i en anonym tråd på nettet at man synes et navn er stygt, er ikke mobbing. Anonymkode: 53adc...a70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. juli #1215 Del Skrevet 25. juli Jeg måtte søke i denne tråden for å sjekke om mitt navn er nevnt et sted, og ja, det er nevnt én gang 😆 Det bryr meg ikke. Jeg er faktisk ingen stor fan av mitt eget fornavn, men det var nå en gang det foreldrene mine ga meg i sin tid, fordi da var det oppkalling etter bestemor men med en liten vri (stavet med en bokstav annerledes). Det er mange navn jeg ikke liker, og mange av de verste er faktisk mannsnavn. Som Oddgeir, Ronny og Rasmus og Leif. Har vært kjæreste med både en Leif og en Ronny en gang i tiden (da jeg var i tenårene), men kan ikke huske jeg tenkte over det da. Det var før internetts tid da. Så da hadde jeg sikkert ikke hørt en gang om at noen navn er kalt stygge av andre. Av kvinnenavn liker jeg ikke navn som Aud, Oddbjørg, Gunhild, Gerd, Gurine, Audhild og andre i samme stilen. De er gamle navn, ser jeg, men de er ikke fine og fortjener ikke å bli tatt frem i lyset igjen og brukt på unger i dag 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 25. juli #1216 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan uttales navnet på engelsk? Norsk blir vel Liam rett fram. Anonymkode: 77d81...bc6 På engelsk uttales vel navnet mer som Liem, med vekt på første stavelse. Så det uttales ikke helt likt. Det er uansett irrelevant for meg. Tråden her handler om stygge navn - og for meg er dette det mest grusomme navnet jeg hører på en norsk guttunge. Muligens kun slått av Leander og Chrisander - gjerne i kombinasjon med andre navn. Sånne «unge mødre/blogger-navn» orker jeg ikke engang å forholde meg til 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1217 Del Skrevet 25. juli Merkelige dobbelnavn (satt litt på spissen) men navn som: Snorre-Roger Gaute-Birger Atle-Johnny Geir-Børge ..ish... Etc. Anonymkode: 94435...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1218 Del Skrevet 25. juli dere kan bare forsette og nekte dette er en mobbetråd, men det er den Anonymkode: 9a1db...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1219 Del Skrevet 25. juli Kåre, Roy, Reidar, Johnny, Olga, Gudrun, Magda, Gunda Anonymkode: 5c30f...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1220 Del Skrevet 25. juli Helmer! Herman! Ulvhild (generelt navn inspirert av dyr)! Såå lei: Luna, Lukas, Emma, Sofie, Ella og alle "topp 10 navn". Usj. Anonymkode: 94435...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå