AnonymBruker Skrevet 23. april #1141 Del Skrevet 23. april Kevin. Skikkelig kjeltringnavn. Anonymkode: e86a0...61b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #1142 Del Skrevet 7. mai Renate, Marita, Bengt, Glenn Milli/Nelli/Elli/Tilli/Teo/Leo og andre irriterende «kallenavn». Anonymkode: 60f10...750 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 7. mai #1143 Del Skrevet 7. mai Et av de styggeste jeg har hørt er Imogen. Høres ut som noe man tar mot diaré. Navnene Musk har på barna sine. Ea. Høres ut som man ikke var ferdig med å skrive. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #1144 Del Skrevet 7. mai Jone jennifer Anonymkode: 28c78...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #1145 Del Skrevet 7. mai Stine, Kristine Anonymkode: 916c2...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #1146 Del Skrevet 7. mai Geirine Anonymkode: f9f16...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1147 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 13.52): Dette er rett og slett en slem tråd. navnet mitt er ikke nevnt og heller ikke barna mine,men begge foreldrene ,besteforeldre og søsken er nevnt Anonymkode: 9a1db...347 Mitt navn er nevnt, men det bryr jeg meg virkelig ikke om. Verden hadde jo vært veldig kjedelig hvis alle likte det samme. Anonymkode: 59541...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1148 Del Skrevet 8. mai Mine barns navn er nevnt flere ganger, det yngste barnet har sågar byttet fornavn. Jeg liker trauste, norske navn. Mitt eget navn er i en kategori som har blitt nevnt mange ganger. Jeg liker det likevel, og det er kanskje det viktigste. Jeg liker ikke oppkonstruerte navn det finnes en eller to av, det glir ikke så lett og det blir kronglete å uttale. Jeg er lærer og har møtt mye rart på min vei, særlig navn som Chandre etc er litt for svulstige (men gutten var herlig!). Det verste er de som uforvarende har kalt barnet AndrÆ fordi de ikke har kontroll på aksent-bruken, Anonymkode: 0c7b7...661 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1149 Del Skrevet 9. mai TS navn Anonymkode: 9a1db...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1150 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Mitt navn er nevnt, men det bryr jeg meg virkelig ikke om. Verden hadde jo vært veldig kjedelig hvis alle likte det samme. Anonymkode: 59541...330 Ja, sant. Tenk om vi i Norge skulle kalle alle guttebarn for Jesus, slik de fleste muslimer kaller sønnene sin Muhammed? Veldig, veldig kjedelig. Anonymkode: be2f2...9a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1151 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 0.24): Hvis du blir såra og krenka av så lite har du ikke opplevd mye motgang her i livet. Anonymkode: de899...7a7 Ikke meg du svarte, men er uenig med deg. Navnet er en stor del av identiteten til en person, så jeg skjønner at noen synes denne tråden er dum. Anonymkode: 079b1...de9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1152 Del Skrevet 9. mai emma Anonymkode: 15cc8...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1153 Del Skrevet 9. mai Eleah, Emilian, Elian, Maximilian, Chrisander og lignende. Unge foreldre som er i krig med hverandre og dertil urolige barn. Tatoveringer foran regninger. Anonymkode: c6758...1fa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1154 Del Skrevet 9. mai Guttenavn: Chrisander, Nathaniel, Rolf, Benny, Arne, Ronny, Liam, Timian, Stig, Glenn, Arild, Johnny, Ørnulf og mange flere. Jentenavn: Gerd, Rita, Borghild, Bergljot, Åse/Åsa, Victoria, Jeanette, Magnhild, Bettina, Sylvia, Elin, Kari, Karen, Linda, Rosemarie, Marie, Lene/Lena og mange flere her også 😅 Anonymkode: 0bd92...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1155 Del Skrevet 9. mai Gutt: Chrisander, Embrick, Gjert, Ørnulf, Skjalg, Tage, Joneh, Bjarte. Jente: Gro, Gerd, Rita. Anonymkode: e2b56...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1156 Del Skrevet 9. mai Alvin, Luca, Jeanette, Timian. Anonymkode: e2b56...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1157 Del Skrevet 9. mai Guttorm, Rasmus, Andrine. Anonymkode: e2b56...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #1158 Del Skrevet 9. juni Guttorm, Kjeander, Margunn, Marianne, Kjellfrid, Steingunn Grusomt! Anonymkode: 06073...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 9. juni #1159 Del Skrevet 9. juni (endret) Geir Guttorm - måtte legge den til når noen andre nevnte, grusomt å kalle den lille guttebabyen sin noe sånt 😅 Endret 9. juni av klarinetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #1160 Del Skrevet 9. juni Rigemor Anonymkode: f09d9...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå