Gjest Vintermorgen Skrevet 31. mai 2021 #561 Del Skrevet 31. mai 2021 Ryddet for brukerangrep med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 31. mai 2021 #562 Del Skrevet 31. mai 2021 Preben, Bjarte, Frode, Ørjan, Wenche og Gro. Grusomme navn som skurrer i mine ører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #563 Del Skrevet 31. mai 2021 marsvin skrev (På 28.5.2021 den 21.35): Linus. høres ut som et barnehagebarn, går ikke ann å hete linus og være mann, det passer bare ikke.+ at det er typisk mamma-blogger navn. 😬 Roy. definisjonen på harry.. Svein. Minner meg om en gris, er forsåvidt «svin» på tysk..nesten ihvertfall. Vet om en Svein. Han er utrolig slesk og harry. Uføretrygdet og spillegal. Anonymkode: 2e150...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 31. mai 2021 #564 Del Skrevet 31. mai 2021 Har mange på den lista, og det kan være vanskelig å si hvilket som er værst. men her er i alle fall noen eksempler. Vanja, Tora, Kjellfrid, Perdis og Herdis Kjartan, Bodvar, Bror og Guttorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. juni 2021 #565 Del Skrevet 2. juni 2021 marsvin skrev (På 28.5.2021 den 21.35): Linus. høres ut som et barnehagebarn, går ikke ann å hete linus og være mann, det passer bare ikke.+ at det er typisk mamma-blogger navn. 😬 Roy. definisjonen på harry.. Svein. Minner meg om en gris, er forsåvidt «svin» på tysk..nesten ihvertfall. Jeg synes Svein er fint. Det betyr "gutt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #566 Del Skrevet 3. juni 2021 Stian, Roger, Kåre, Børge, Truls, Nils, Randi, Fride, Øyvind, Kjell, Jan, Paul, Geir, Renate, Pelle, Stine, Eirin, Elin, Oda, Gunn, Jenny, Laila, Jens, Frode, Finn, Unni, Wenche, Kai, Remi, Beate, Vilde, Lone, Kine, Heidi, Henrik, Magne, Mathias, Daniel, Danielle, Daniella, Gro, Anita, Trude, Trine, Gunnhild, Jakob, Erling, Pål, Truls, Reidun, Haldis, Karin, Harald Anonymkode: fb702...828 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 3. juni 2021 #567 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stian, Roger, Kåre, Børge, Truls, Nils, Randi, Fride, Øyvind, Kjell, Jan, Paul, Geir, Renate, Pelle, Stine, Eirin, Elin, Oda, Gunn, Jenny, Laila, Jens, Frode, Finn, Unni, Wenche, Kai, Remi, Beate, Vilde, Lone, Kine, Heidi, Henrik, Magne, Mathias, Daniel, Danielle, Daniella, Gro, Anita, Trude, Trine, Gunnhild, Jakob, Erling, Pål, Truls, Reidun, Haldis, Karin, Harald Anonymkode: fb702...828 Danielle og Daniella er jo sexye strippernavn. Kan ikke si det samme om Reidun eller Haldis..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #568 Del Skrevet 5. juni 2021 Tror Leander er det styggeste navnet jeg vet om. Liam på norsk er også ille. Anonymkode: 2ce71...68f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #569 Del Skrevet 5. juni 2021 Og Emilian. Anonymkode: 2ce71...68f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #570 Del Skrevet 5. juni 2021 Randi, styggeste navnet jeg vet om. Anonymkode: 24d36...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #571 Del Skrevet 5. juni 2021 Randi, styggeste navnet jeg vet om. Anonymkode: 24d36...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #572 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror Leander er det styggeste navnet jeg vet om. Liam på norsk er også ille. Anonymkode: 2ce71...68f Vet av to brødre med de to navnene der. Anonymkode: 24d36...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #573 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 4.38): Stian, Roger, Kåre, Børge, Truls, Nils, Randi, Fride, Øyvind, Kjell, Jan, Paul, Geir, Renate, Pelle, Stine, Eirin, Elin, Oda, Gunn, Jenny, Laila, Jens, Frode, Finn, Unni, Wenche, Kai, Remi, Beate, Vilde, Lone, Kine, Heidi, Henrik, Magne, Mathias, Daniel, Danielle, Daniella, Gro, Anita, Trude, Trine, Gunnhild, Jakob, Erling, Pål, Truls, Reidun, Haldis, Karin, Harald Anonymkode: fb702...828 RANDI æsj! Anonymkode: 24d36...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #574 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): RANDI æsj! Anonymkode: 24d36...2b6 Finnes det noen Randier der ute som ikke har gule/brune tenner? Anonymkode: 24d36...2b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #575 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Finnes det noen Randier der ute som ikke har gule/brune tenner? Anonymkode: 24d36...2b6 Vet om en ung og pen Randi som har hvite tenner Hun er dum som et brød da. Anonymkode: 6b437...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #576 Del Skrevet 5. juni 2021 Randi er nydelig😊 Kjenner bare bra Randier. Liker ikke å betrakte noen navn som stygge, men er veldig glad for at foreldrene mine ikke valgte et navn fra topp ti. Kanskje ikke da jeg var barn, men i hele mitt voksne liv. Veldig fint å ha et klassisk, aldersløst navn. Jeg hadde sånn sett heller valgt Randi til min datter i dag enn f.eks Emma. Begge er fine, men det ene er veldig oppbrukt på den generasjonen som vokser opp nå. Anonymkode: a0e84...3ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #577 Del Skrevet 6. juni 2021 Crisander, Severin, Søren Anonymkode: b3790...980 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #578 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 8.55): Vet av to brødre med de to navnene der. Anonymkode: 24d36...2b6 Skjønner ikke hvorfor alle hater på Liam. Syns det er søtt jeg, hadde det ikke bare vært så sykt trendy. Anonymkode: b3790...980 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #579 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 23.30): Nei, helt uenig. Jobber med en voksen Matheo nå. Han kler navnet sitt i alle fall. Men ikke faen om jeg vil ha lille Frode på fanget. Anonymkode: 6b437...dc8 🤣🤣 Anonymkode: b3790...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #580 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 16.38): Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Jøssenavn, navnet mitt jo og navnet til 20+ andre jeg kjenner.. Anonymkode: 16226...eeb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå