AnonymBruker Skrevet 2. mars #1041 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Så nylig et barn i avisen som fylte år, navnet var Erke… mannen spurte om etternavnet var Fiende? 😂🙈 Men altså. Navnet Erke er jo grusomt. Anonymkode: 5f2e6...e5c Der jeg er fra ble Erik uttalt som Erke! Det er dialekt. Anonymkode: 5f4f8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #1042 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir "assosiasjoner jeg hater" snarere enn direkte stygge, men... "Egenskapsnavn" som Lykke og Vilje på norsk, og Destiny, Charity, Verity på engelsk. Noen av dem kan bli en byrde å måtte leve opp til, og andre fører nesten garantert til at folk vil fnise bak hånden. Se for dere lille Vilje som skolens mest trassige barn, liksom. Anonymkode: 4025e...9fd Denne traff 😂 datteren min heter Vilje og er en liten stabeis. Elsker navnet, angrer på at vi brukte det mtp hvor sta hun er 😅😂 Anonymkode: 85ed1...e8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 2. mars #1043 Del Skrevet 2. mars Jeg liker ingen av de "populære" navna. Søk topp 10 gutt/jente navn så har du 20stk der jeg misliker. Spesielt Sofie. I bhg til han eldste er det 15stk som heter det. Liker heller ikke Kaisa, Elen, Kaja, Mie, Merete, Anny, Tina eller Tore. Er jo ikke sånn at jeg syns de er direkte stygge, men ville aldri gitt barna mine noen av de navna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 2. mars #1044 Del Skrevet 2. mars Det eneste navnet jeg tenker er helt jævlig er Judith. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #1045 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir "assosiasjoner jeg hater" snarere enn direkte stygge, men... "Egenskapsnavn" som Lykke og Vilje på norsk, og Destiny, Charity, Verity på engelsk. Noen av dem kan bli en byrde å måtte leve opp til, og andre fører nesten garantert til at folk vil fnise bak hånden. Se for dere lille Vilje som skolens mest trassige barn, liksom. Anonymkode: 4025e...9fd Litt samme som Veslemøy, hvis hun vokser opp til å bli en stor og tykk dame! Ellers vet jeg om en som heter Storm,som er verdens roligste gutt! Anonymkode: d85c3...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #1046 Del Skrevet 2. mars Liker ikke navnet Astrid. Har jo vært in med gamle navn,og noen av dem er jo fine. Men Astrid og Berit feks klarer jeg ikke å snu om til å bli fine babynavn altså... Anonymkode: d85c3...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #1047 Del Skrevet 2. mars Mohammed, Bob, Kåre, Birger, Stine Anonymkode: 42246...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peach3 Skrevet 2. mars #1048 Del Skrevet 2. mars For en tråd.. og så mange svar. Stort sett er alle navn stygge i noens ører. Hva er egentlig meningen med dette her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. mars #1049 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Liker ikke navnet Astrid. Har jo vært in med gamle navn,og noen av dem er jo fine. Men Astrid og Berit feks klarer jeg ikke å snu om til å bli fine babynavn altså... Anonymkode: d85c3...7cd Astrid er nydelig! Det kunne jeg ha gitt om jeg hadde fått en datter! Men Berit er kjedelig. De to navnene er veldig ulike. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #1050 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Denne traff 😂 datteren min heter Vilje og er en liten stabeis. Elsker navnet, angrer på at vi brukte det mtp hvor sta hun er 😅😂 Anonymkode: 85ed1...e8e Vilje er vel egentlig et guttenavn. Tror det er sønnen til Odin (? litt rusten hukommelse her) i norrøn mytologi. Anonymkode: 94cd8...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. mars #1051 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vilje er vel egentlig et guttenavn. Tror det er sønnen til Odin (? litt rusten hukommelse her) i norrøn mytologi. Anonymkode: 94cd8...20a Nei, det var broren til Odin. Odin hadde to brødre: Ve og Vilje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #1052 Del Skrevet 3. mars Hulderen skrev (4 minutter siden): Nei, det var broren til Odin. Odin hadde to brødre: Ve og Vilje. Stemmer! Men uansett guttenavn, da. Anonymkode: 94cd8...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 3. mars #1053 Del Skrevet 3. mars Jeg synes at Jorunn er helt forferdelig. Men det er nok pga dårlig erfaring med personer som har det navnet. Det blir litt som historien gjør at at Adolf vil alltid være fælt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #1054 Del Skrevet 3. mars Matteo, Lucas, Luca, Nelia, Anine, Leah, Orlando osv osv. Motenavn generelt Anonymkode: 0a089...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola360 Skrevet 4. mars #1055 Del Skrevet 4. mars solsolsol skrev (På 28.2.2024 den 8.46): Olaug er et av de fineste jentenavnene jeg vet om 🥰 Olaug er navnet på en lærer med bollesveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #1056 Del Skrevet 4. mars Sander, Andreas, Hege, Kjersti, Inge, Karl, Pål Anonymkode: 99f43...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #1057 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 14.09): Matteo, Lucas, Luca, Nelia, Anine, Leah, Orlando osv osv. Motenavn generelt Anonymkode: 0a089...574 Leah det heter datteren min. Passer henne perfekt Anonymkode: 5ced1...49f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #1058 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 20.40): Denne traff 😂 datteren min heter Vilje og er en liten stabeis. Elsker navnet, angrer på at vi brukte det mtp hvor sta hun er 😅😂 Anonymkode: 85ed1...e8e Men en Vilje SKAL jo være en liten viljesterk stabeis som aldri gir seg her i livet- jeg har alltid tenkt at det er tøffe, sta jenter som kler navnet Vilje- ikke de lydige og ettergivende. Både Vilje og Vilja er nydelige navn! Anonymkode: 59541...330 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #1059 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 0.23): Med tanke på at mor var en av altfor mange: Nei. Anonymkode: 07af2...feb Hehe leste artikkelen. Og nå gravid med 11&12 barnet. Utrolig tungvinte navn. Kanskje barn 11&12 blir navnet Ole og Bjørg🤣 Anonymkode: 020bf...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 6. mars #1060 Del Skrevet 6. mars Tråden er ryddet for krenkende ytringer. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå