Laraa Skrevet 28. februar #1001 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 12.03): Enig! Har noen navn jeg aldri ville kalt barna mine, men det har ikke noe med selve navnet å gjøre, det har noe med mennesket jeg forbinder navnet med…💁♀️ Håkon foreksempel, men det er bare for det at det er navnet på den ufyslelige, klåfingra og voldelige onkelen min å gjøre🙄 Har en god nabo som heter Håkon, og tenker ikke over at han heter det, han er jo super real💁♀️ Anonymkode: b6739...b7e Håkon. Da tenker jeg alltid på nevøen min. Han døde da han var baby. Jeg rakk ikke å bli kjent med han eller å møte han. Så når jeg hører det navnet, tenker jeg på en person som fortsatt er er baby, men egentlig er i skolealder. Eller rettere sagt skulle vært det. For meg er Håkon alltid liten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 29. februar #1002 Del Skrevet 29. februar Kyrre. Ser for meg en liten gråbrun gnager når jeg hører det navnet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1003 Del Skrevet 29. februar Ronny er Harry navn Anonymkode: 1bebf...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1004 Del Skrevet 29. februar Veldig rare navn som ikke klinger bra, f.eks. Emmeline (hva skal ungen hete, «Em, Eh, Line?». Og typ Maximilian. Anonymkode: c4d63...7fe 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 29. februar #1005 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 22.02): Rasmus Anonymkode: a1230...7c0 Ja, det gir... visse assosiasjoner 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 29. februar #1006 Del Skrevet 29. februar NullHull skrev (35 minutter siden): Kyrre. Ser for meg en liten gråbrun gnager når jeg hører det navnet. Jeg også 😂 Lurer på hva det er med det navbet som gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 29. februar #1007 Del Skrevet 29. februar NullHull skrev (36 minutter siden): Kyrre. Ser for meg en liten gråbrun gnager når jeg hører det navnet. 😂😂😂😂 Det har jeg aldri tenkt på, men ja. Det gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1008 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Veldig rare navn som ikke klinger bra, f.eks. Emmeline (hva skal ungen hete, «Em, Eh, Line?». Og typ Maximilian. Anonymkode: c4d63...7fe Enig. Jeg har noen bekjente som har barn med slike navn. Han ene har ei datter som heter Emmeline og så er det en som har unger som heter Matheo Emilian og Julian Evander..... Og foreldrene er helt norske med helt vanlige norske navn... En kan lure på hvorfor de finner på sånne rare navn - er det KUN for å skille seg ut? Anonymkode: 724d5...eb5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1009 Del Skrevet 29. februar Britt, Mayliss, Maybritt, Sjur, Rasmus.... sikkert mange fler Anonymkode: 59671...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1010 Del Skrevet 29. februar Olga og Gerd Anonymkode: 520db...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1011 Del Skrevet 29. februar Brian og Jacob. Funker ikke på norsk, spesielt Brian uttalt på norsk som de gjør oppi nord får hårene til å reise seg. Olava og Olea. Linda har aldri vært fint, men et lite spedbarn som heter Linda er bare helt feil. Ellers så er det de mest nevnte gamle navnene. Anonymkode: 6c84f...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1012 Del Skrevet 29. februar Max - tenker automatisk på en figur fra barnetv Billym/Billi - Mindre begavet tegneserie figur førstnevnte og Billi høres ut som Billig. Jo - Hvor lat er det mulig å være? 😂 Raymondog Rene:. - Østfold Harry Svein - Drammen Harry Harry - Harry Olga - Russisk kvinne med bart Anonymkode: 2fb05...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1013 Del Skrevet 29. februar Magni, Frøydis, Bjørg, Geir, Kåre Anonymkode: b3bb1...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #1014 Del Skrevet 29. februar Linn-Mariell Therese Ronja Dag-Atle Therese/a Lene/a Thea Mona Monika Isak Solveig Anonymkode: 5b3f2...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #1015 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enig. Jeg har noen bekjente som har barn med slike navn. Han ene har ei datter som heter Emmeline og så er det en som har unger som heter Matheo Emilian og Julian Evander..... Og foreldrene er helt norske med helt vanlige norske navn... En kan lure på hvorfor de finner på sånne rare navn - er det KUN for å skille seg ut? Anonymkode: 724d5...eb5 Det kleine er at de ikke skiller seg ut engang. Annenhver guttunge heter jo ting som Liam, Theo, Noah, Theodor og Matheo. Anonymkode: 07af2...feb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #1016 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 16.16): Hvilke navn er de styggeste du vet om? Mine er Gøril og Bengt. Gøril er så «hardt» og Bengt er bare stygt alkis-navn. Anonymkode: de899...7a7 Man får det ikke mer personlig enn et fornavn, men folk skal ikke ta denne skittslengingstråden personlig?😂😂 #nettroll Anonymkode: af98d...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #1017 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 10.50): Idun er kallenavnet til Satan. "Idun og Eplene". Anonymkode: 3ad83...a42 Det er hun som gjør at gudene blir unge igjen 🍎🍎 Anonymkode: d708d...b0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #1018 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kleine er at de ikke skiller seg ut engang. Annenhver guttunge heter jo ting som Liam, Theo, Noah, Theodor og Matheo. Anonymkode: 07af2...feb Haha, her nevner du hele søskenflokken til en bekjent😂 Jeg synes de desidert styggeste navnene er de hjemmeleksa navnene og norske barn med norske etternavn som har amerikanske navn. Typisk Hailey o.l. Fine navn i usa, men her er det grusomt. Anonymkode: 33525...9b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aninumus Skrevet 1. mars #1019 Del Skrevet 1. mars (endret) Synes ingen navn er direkte stygge, men er en del navn jeg ikke ville gitt meg selv eller barna mine. Lange navn med dårlig flyt i gjør både at det blir slitsomt å si og skrive (undetskrift/fylle inn navn i søknadder og abonemang osv). Navn som maximillian/us osv blir både slitsomt for han å skrive underskrift og for foreldre i barndomstiden å rope det etter han X antall ganger. Maximillianus kom hit... nei maximillianus ikke gå dit....nei maximillianus du den er ikke din...maximillianus kom hit nå...maximillianus!!!... Maxi!!! Ohh..millia..ohh...pust🥵 pes...anus!!! Kom tilbake nå!!! Endret 1. mars av Gjest aninumus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #1020 Del Skrevet 1. mars Oline, Anine...ja, dere vet, sånn der barnslige navn man skjønner at foreldrene gir babyene sine fordi de tenker ikke over at de skal være voksne en gang. Møtte ei dame på 22 her om dagen som her Oline. Helt mindfuck. Veldig lite myndig navn. Anonymkode: a8bb2...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå