AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #601 Del Skrevet 7. juni 2021 Ole, Per, Nils, Maria (gud å kjedelig navn!), Mie, Ida, Helene, Kari, Kristoffer, Tamara... Dette er bare noen av de , men kom ikke på flere i farten... Anonymkode: 9666f...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #602 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner ikke hvorfor alle hater på Liam. Syns det er søtt jeg, hadde det ikke bare vært så sykt trendy. Anonymkode: b3790...980 Søtt? Mannsnavn skal ikke være søte. Anonymkode: 0b179...daa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #603 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 18.56): Feminine navn på gutter, som Timian, Fabian, Linus, Milo osv. Anonymkode: 3814d...cc1 Sier meg enig i denne. Greit nok at smågutter på 2 år har slike navn, men tenk på store voksne menn med dress og stresskoffert som heter Linus! 🙈🙈🙈 Stakkars mann. Anonymkode: 5f2e6...e5c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #604 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 18.05): Gudveig, Oddveig, Embjørg, Åsbjørg, Eldbjørg, Rønnaug, Ragnhild, Edna. Synes det er kjærringnavn. Torild, Eiril, Tiril. Drittungenavn (Ikke at de som heter det er det, men jeg ser for meg slik liten jente uten oppdragelse) Tuva, høres bare rart ut. Tube liksom? Kaviartube, maurtue... Belise, høres ut som noen som ikke klarer å si «Elise». Eller noen som skal herme etter Elise men skal ha det mer sjeldent. Elise Belise! Rebecca. Klisje novellenavn. Elskerinnenavn 😛 vet ikke hvorfor.. Rasmus, Magnus, Magnar; gubbenavn Gunnar, gammel gris Andrè, drittunge Preben, bortskjemt drittunge Glenn, fasadejeger som mistet all sin maskulinitet (kjenner ingen med disse navnene, det er bare det jeg tenker når jeg hører de) Anonymkode: 63324...cf1 Åh jeg hørte noen ropte Ragnhild til ei lita jente på 3 år en gang, skikkelig nydelig jente med store brune øyne, og hun gikk fint kledd i kåpe. Har siden det elsket det navnet på barn ❤ Anonymkode: 40a8c...ff3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #605 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor alle hater på Liam. Syns det er søtt jeg, hadde det ikke bare vært så sykt trendy. Anonymkode: b3790...980 DET HETER IKKE HATE PÅ! VÆR SÅ SNILL! HATE!!! IKKE HATE PÅ! Anonymkode: de899...7a7 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #606 Del Skrevet 7. juni 2021 CorvusCorax skrev (16 timer siden): Simon med engelsk uttalelse, ja - som lyder Saimen. Men med norsk uttalelse lyder det semen. Vet ikke hvilken del av England du har besøkt, og det teiteste som finnes er Nordmenn som prøver "forengelske" uttalelsen av navn, så her bommer du. Nei jeg heter ikke Simon, men mener allikevel denne ble for dum. Anonymkode: 79310...847 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 7. juni 2021 #607 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke hvilken del av England du har besøkt, og det teiteste som finnes er Nordmenn som prøver "forengelske" uttalelsen av navn, så her bommer du. Nei jeg heter ikke Simon, men mener allikevel denne ble for dum. Anonymkode: 79310...847 Har besøkt flere steder i UK. Har dessuten besøkt USA enda mer. Hvem sier at det var en britisk uttalelse? Det jeg skrev var en amerikansk uttalelse. Hva er det som blir for dumt. Hvordan uttaler du Simon på engelsk? Saaaaimon? Britisk variant hvor du drar på ordet. Det som blir for dumt er å påstå at jeg "forengelsker" navnet Simon. Jeg påpeker at det er en forskjell på engelsk og norsk uttalelse, og at ved å si Simon på norsk så høres det ut som ordet semen på engelsk. 🤦♀️ Så her bommer du! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #608 Del Skrevet 7. juni 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Har besøkt flere steder i UK. Har dessuten besøkt USA enda mer. Hvem sier at det var en britisk uttalelse? Det jeg skrev var en amerikansk uttalelse. Hva er det som blir for dumt. Hvordan uttaler du Simon på engelsk? Saaaaimon? Britisk variant hvor du drar på ordet. Det som blir for dumt er å påstå at jeg "forengelsker" navnet Simon. Jeg påpeker at det er en forskjell på engelsk og norsk uttalelse, og at ved å si Simon på norsk så høres det ut som ordet semen på engelsk. 🤦♀️ Så her bommer du! Simon er et navn som blir brukt i engelsktalende land uten problem. Simen derimot.. Anonymkode: 33525...9b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 7. juni 2021 #609 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Simon er et navn som blir brukt i engelsktalende land uten problem. Simen derimot.. Anonymkode: 33525...9b1 Fordi dem uttaler Simon på en annen måte en vi i Norge gjør. Jeezes. 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #610 Del Skrevet 7. juni 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Fordi dem uttaler Simon på en annen måte en vi i Norge gjør. Jeezes. 🤦♀️ Når jeg uttaler navnet Simon er O-en(å) veldig markant og synes ikke det høres ut som semen på hverken norsk eller engelsk Anonymkode: 33525...9b1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 7. juni 2021 #611 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg uttaler navnet Simon er O-en(å) veldig markant og synes ikke det høres ut som semen på hverken norsk eller engelsk Anonymkode: 33525...9b1 Har vel med din dialekt å gjøre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #612 Del Skrevet 7. juni 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Har vel med din dialekt å gjøre da. Mulig. Sentralt østland Anonymkode: 33525...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #613 Del Skrevet 7. juni 2021 Kranglefanter 😂 hva med Fanny da? Det er vel hakket verre i England enn Simon som mange tedrikkende engelskmenn heter? Anonymkode: de899...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #614 Del Skrevet 7. juni 2021 Navnet skjemmer ingen, selv ikke Ronny! Anonymkode: 60e27...0c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #615 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Anette Alette Anonymkode: b3790...980 Måtte helt på side 31 i alle fall Varianter av mannsnavn på damer; Oddny, Oddrun, Torbjørg, Arnhild osv. Varianter med sol: Solbjørg, Solrun, Solveig, Sol-ettellerannet Bengt/Bernt/Bent. Kåre-Bengt tok kaka. Arnt-Viggo/Vidar er heller ikke noen særlig kombo. Ronny, Rønnaug, Bjarte, Hjalmar, Julie/Julia, Siv/Siw, Sigvart, Ingar/Ingvar(t), Og ja, jeg kjenner folk som heter noen av disse, og de er flotte folk:) Tror mange kommer til å tilte på navnene jeg kunne tenkt meg til mine barn Blir en vurderingssak hvor mye jeg skal trolle dem føler jeg Anonymkode: 0cdf5...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #616 Del Skrevet 7. juni 2021 Kårhild, Alvhilde, Rigmor, Randulf, Peder, Linda, Katharina, May-liss, Edvard, Olaf Anonymkode: 5ce4f...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #617 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 12.00): DET HETER IKKE HATE PÅ! VÆR SÅ SNILL! HATE!!! IKKE HATE PÅ! Anonymkode: de899...7a7 TAKK! Helt enig. Anonymkode: 5f2e6...e5c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #618 Del Skrevet 8. juni 2021 Børt. Anonymkode: 5f2e6...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #619 Del Skrevet 8. juni 2021 Livet er for kort til å hate navn.. Anonymkode: c1f07...e80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 8. juni 2021 #620 Del Skrevet 8. juni 2021 Ryddet for avsporinger og brukerangrep. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå