AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #161 Del Skrevet 16. juli 2020 Bergljot Anonymkode: 6be4d...345 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #162 Del Skrevet 16. juli 2020 Bernt er det verste guttenavnet jeg vet om. Ellers er Ronny, Raymond, Remi, Rene og Tom navn jeg ikke liker. Jentenavn er Bjørg det verste navnet synes jeg. Ellers ikke begeistret for disse -hild - og -frid navnene på jenter. Anonymkode: e8464...3c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #163 Del Skrevet 16. juli 2020 Espen. Anonymkode: 99397...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #164 Del Skrevet 16. juli 2020 Bjørn er fælt. Liker heller ikke Jørn. Anonymkode: e8464...3c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #165 Del Skrevet 16. juli 2020 Johhooo! Navnet mitt står ikke her ✌ Anonymkode: 8b760...feb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #166 Del Skrevet 16. juli 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de "moderne tøysenavnene" du nevner er gamle navn. Maximilian og Milian er fra oldtiden. Anonymkode: 920fa...a19 Og poenget ditt var? At navn er moderne eller i tiden igjen igjen utelukker ikke at de ikke kan være gamle eller ha gamle aner. Anonymkode: 2847d...7c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #167 Del Skrevet 16. juli 2020 Liam, Brian, Timian, Linus, Martinus. Arnt, Odd. Michelle, Vanessa, Lily, Margot, alle navn som slutter på - laug. Jeanette, Natasja, Olga, Nikita, Nikoline, Rånja/Månja. Anonymkode: 272ed...6dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #168 Del Skrevet 16. juli 2020 Ruth, Reidun, Gjertrud, Trude, Kine, Hanne, Wenche, Nelia, Billie, Rakel, Olga. Maximilian, Emilian, Rasmus, Simen, Helge. Anonymkode: 9815e...4f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 16. juli 2020 #169 Del Skrevet 16. juli 2020 Misliker helt unødvendige stavemåter på navn. Altså du er ikke mer spennende om du heter Siw, Christin, Leah, Noora og Hannah. Ellers liker jeg ikke navnene Maria og Silje. Føler "alle" heter det, og jeg kjenner for mange ubehagelige mennesker med de navnene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #170 Del Skrevet 16. juli 2020 Hva slags navn jeg liker er helt irrelevant til tråden Anonymkode: 6b437...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #171 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ganske utrolig at mitt navn ikke kom med på denne lista 😅 Vi venter i spenning på dine topp-listenavn😉 Anonymkode: 5f855...304 Glemte visst å sitere deg😂(er den som svarte sist) Anonymkode: 6b437...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #172 Del Skrevet 16. juli 2020 Eneste jeg kommer på er Maximillian. Anonymkode: 85564...309 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. juli 2020 #173 Del Skrevet 16. juli 2020 5 timer siden, ElectricScum skrev: Jeg er svak for alt norrønt, men dessverre er det mange heslige navn blant en del tradisjonsrike norske/norrøne navn. Vi har en del tunge, harde og strikse "hybrid-navn" hvor man et kort øyeblikk lurer på om det er et mannsnavn eller kvinnenavn. Eksempler er: Oddbjørg, Kjellaug, Kjellbjørg, Oddrun, Hildegard, Oddlaug og en rekke tilsvarende navn. Men jeg synes det er uendelig mye verre med den jålete trenden med fjasete dobbeltnavn à la Liam Nathaniel, Leandra Cassiopeia, Salamander Fjollerina, Trutelulta Fjasinora etc. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som seriøst kaller barna sine dette? 😱 Fornavn, mellomnavn eller ei. Anonymkode: e2bae...705 Skulle ikke forundre meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 16. juli 2020 #174 Del Skrevet 16. juli 2020 I Danmark for 500 år siden var det en biskop som het (og jeg kødder ikke) Stygge Krumpen. Stygge var da altså hans fornavn. Som selvsagt betyr noe helt annet på dansk, men jeg lo så jeg grein da jeg hørte om det. Se for deg om Stygge fikk en datter og hun skulle til Norge og få seg mann. "Ville du være villig til å møte Anna Styggedatter?" Jeg syntes det er slemt å kalle ungene sine Grim. Lidvor er også høyt på lista for navn jeg syntes er grusomme. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #175 Del Skrevet 16. juli 2020 Jøss, jeg heter Silje og har alltid likt navnet. Vet at det er veldig åttitallsnavn, men må si jeg ble overrasket og litt skuffet over at såpass mange hater det. Men mest er jeg glad for at ingen har nevnt barna mine sine navn ennå. Anonymkode: 00e9c...70c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 16. juli 2020 #176 Del Skrevet 16. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Jeg hadde ikke tenkt å ta tråden personlig, men dette innlegget tråkka altså på tærne til både meg, kjæresten min, begge svigers, svigerinnene mine, seks av mine nærmeste veninner og flere av deres kjærester, eksen min og til og med katten vår! Selv fikser jeg ikke navnet Ester. Og Kåre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 16. juli 2020 #177 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) 3 minutter siden, Tamsi skrev: Jeg hadde ikke tenkt å ta tråden personlig, men dette innlegget tråkka altså på tærne til både meg, kjæresten min, begge svigers, svigerinnene mine, seks av mine nærmeste veninner og flere av deres kjærester, eksen min og til og med katten vår! Selv fikser jeg ikke navnet Ester. Og Kåre. Jeg tror den du siterer hadde en tanke om "ingen nevnt, ingen glemt" 😄 Eller, i dette tilfelle; alle nevnt ingen glemt? Jaja, whatever. Endret 16. juli 2020 av ElectricScum 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #178 Del Skrevet 16. juli 2020 Gudrund, Gudleif den gata der.. Anonymkode: 2cbfd...a84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #179 Del Skrevet 16. juli 2020 Jentenavn: Stine, Gøril, Gudrun, Kjersti, Rakel, Ine, Tine, Gry, Jeanette, Isabelle, Oda, Jannicke Guttenavn: Liam, Leon, Simen, Nathaniel, Kent, Remy, Ronny, Kåre, Stian, Preben, Leander, Roger, René Syntes det er lettere å finne guttenavn jeg ikke liker enn jentenavn. Husk at navnet skjemmer ingen, man har ikke valgt det selv. Har sett mitt egen navn nevnt i denne tråden, og det er helt greit. Syntes ikke navnet mitt er stygt, men det er heller ikke et av de peneste. Lever fint med det. Anonymkode: 30c18...f05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #180 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, pia mater skrev: Misliker helt unødvendige stavemåter på navn. Altså du er ikke mer spennende om du heter Siw, Christin, Leah, Noora og Hannah. Ellers liker jeg ikke navnene Maria og Silje. Føler "alle" heter det, og jeg kjenner for mange ubehagelige mennesker med de navnene. Vil tro Noora er populært fordi det er et vanlig muslimsk navn. I arabiske land er Noora sett på som et fint navn, men jeg er derimot enig i at en unødvendig «o» bare for å være ekstra kan være rart..🤷♀️ Anonymkode: 19671...b7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå