Teardrop Skrevet 16. juli 2020 #141 Del Skrevet 16. juli 2020 Tristian. Tilje. Devin. Latterlige versjoner av egentlig fine navn. Må spørre hver gang om det er kallenavn på kristian, silje og kevin eller om de faktisk heter det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #142 Del Skrevet 16. juli 2020 Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. Anonymkode: 2847d...7c2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #143 Del Skrevet 16. juli 2020 Vilde, Brett, Bergliot, Henny, Rita, Celine/a, Felicia, Vanja, Leander, Ove, Sveinung, Guttorm, Sæmund Av de jeg kommer på nå. Anonymkode: 99397...16e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 16. juli 2020 #144 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg har ikke noen navn jeg misliker såpass sterkt at jeg husker dem. Det er noen jentenavn med æ, ø og å, jeg kan tenke at ikke var det fineste jeg har hørt. Men jeg tror mange her assosierer navn med folk man kjenner, som man kanskje ikke liker så godt som menneske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #145 Del Skrevet 16. juli 2020 Glemte Linda, har møtt to som oppførte seg ufyselig. Anonymkode: 149dd...7d2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. juli 2020 #146 Del Skrevet 16. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååh blir så glad når jeg ser andre siljehatere!!! Hva TENKTE mamma med????? 🤮🤮🤮 Anonymkode: 9cb6b...cf6 Beklager å si det, men jeg liker navnet Silje. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #147 Del Skrevet 16. juli 2020 Glemte Muhammad/ed Anonymkode: 99397...16e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #148 Del Skrevet 16. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. Anonymkode: 2847d...7c2 Og forresten. Kjenner ei som har kalt ungen sin for Tristan. Synes det er flott på engelsk. Men virkelig ikke på norsk, og familien er helnorsk. Det navnet blir bare....trist...! Anonymkode: 2847d...7c2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #149 Del Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, Hulderen skrev: Beklager å si det, men jeg liker navnet Silje. Det var det mange som gjorde i 1985 også.. The cycle continues Anonymkode: 9cb6b...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #150 Del Skrevet 16. juli 2020 Kom på to til. Trine og Hege 🤮 Anonymkode: 99397...16e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #151 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg har sett mitt navn på en liste her, og det er helt greit altså. Jeg misliker navnet mitt. Men jeg skulle egentlig hete Bente, takk pappa som nektet til slutt! Det er virkelig ikke pent altså. Ingen av ungene mine er nevnt, så jeg har god smak 😇 Som andre liker jeg ikke oppkonstruerte Krysander-navn. De ungene er jo dømt til å måtte stave navnet sitt en million ganger i fremtiden. Andre navn jeg ikke er begeistret for er Kim, Karoline, Aksel, Alexander, Andre og Jeanette. Mest fordi jeg har møtt ufyselige mennesker som heter dette. Anonymkode: e76a0...9e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 16. juli 2020 #152 Del Skrevet 16. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Mange navn var populære på 70-80 tallet.Mange vanlige fine navn som jeg ikke anser som styggt, så lurer virkelig på hva slags navn du liker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #153 Del Skrevet 16. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. Anonymkode: 2847d...7c2 Alle de "moderne tøysenavnene" du nevner er gamle navn. Maximilian og Milian er fra oldtiden. Anonymkode: 920fa...a19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #154 Del Skrevet 16. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. Anonymkode: 2847d...7c2 Det er fordi foreldrene er forvokste barn som selv har fått barn. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alle de "moderne tøysenavnene" du nevner er gamle navn. Maximilian og Milian er fra oldtiden. Anonymkode: 920fa...a19 Det er ingen som finner opp nye navn, vel ingen som er normale. Men du skjønner sikkert at når navn ikke har blitt brukt på mange mange år og plutselig blir "in" så blir de moderne. Anonymkode: d0f91...344 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 16. juli 2020 #155 Del Skrevet 16. juli 2020 Reidar, Ronny, Raymond, Maximilian, Aiden, Nathaniel, Teodor, Ludvig, Harry, Sture, Snorre, Helge Cathrine, Hjørdis, Sylvi, Tina, Lene, Rannveig, Camilla, Angelica, Anastacia, Carina, Katinka, Cassandra, Anne, Janne, Hege, Erna, Siw Er navn jeg syns er mindre pene... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #156 Del Skrevet 16. juli 2020 Pernille, Leah, Vilde, Isabel, Mari, Birgit, Laila, Birte, Gunn, Julie, henrik, Even, Vemund, Tor, Ove, gudmund Anonymkode: a8909...a48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #157 Del Skrevet 16. juli 2020 Misliker sterk trauste bygdenavn som Håvard, Harald, Olav etc. Høres ut som gamle gubber. Anonymkode: a8909...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #158 Del Skrevet 16. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Ganske utrolig at mitt navn ikke kom med på denne lista 😅 Vi venter i spenning på dine topp-listenavn😉 Anonymkode: 5f855...304 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #159 Del Skrevet 16. juli 2020 Mileah og Luka. Gyselige navn! Og Liam🤢 Anonymkode: 5f4f8...8ce 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 16. juli 2020 #160 Del Skrevet 16. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Edmund, Albert, Nikoline, Severin. Men det ene navnet jeg alltid har lurt på hvordan/hvorfor hun ble kalt er Jørgine. Høres ut som at du forventet gutt og hadde valgt navnet Jørgen, men så kom det ei jente så da bare kaller vi hun Jørgine Anonymkode: c9e1b...23d Det var veldig vanlig før i tiden😉. Hvis du går en tur på en kirkegård vil du finne både Nilsine, Jensine, Petrine, Larsine osv.. 1 hour ago, AnonymBruker said: Flere enn meg som bare gikk inn for å sjekke om noen hadde nevnt navnet sitt?😂 Anonymkode: 66857...a50 Jepp😂. Fant navnet mitt gjorde jeg også! Men blir ikke krenket av den grunn. Har aldri likt navnet mitt selv, men tenker at det kunne vært verre (foreldrene mine har fortalt om de andre navnene de vurderte) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå