Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tristian. Tilje. Devin.

Latterlige versjoner av egentlig fine navn.
Må spørre hver gang om det er kallenavn på kristian, silje og kevin eller om de faktisk heter det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. 

Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. 

Anonymkode: 2847d...7c2

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vilde, Brett, Bergliot, Henny, Rita, Celine/a, Felicia, Vanja, 

Leander, Ove, Sveinung, Guttorm, Sæmund

Av de jeg kommer på nå.

Anonymkode: 99397...16e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen navn jeg misliker såpass sterkt at jeg husker dem. Det er noen jentenavn med æ, ø og å, jeg kan tenke at ikke var det fineste jeg har hørt. Men jeg tror mange her assosierer navn med folk man kjenner, som man kanskje ikke liker så godt som menneske. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glemte Linda, har møtt to som oppførte seg ufyselig. 

Anonymkode: 149dd...7d2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh blir så glad når jeg ser andre siljehatere!!! 

Hva TENKTE mamma med????? 🤮🤮🤮

Anonymkode: 9cb6b...cf6

Beklager å si det, men jeg liker navnet Silje.

• Liker 28
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Milsiker mange navn som slutter på - hild eller - frid, feks Svanhild eller Snefrid. 

Kan ikke fordra moderne, tøysete barnenavn som typ Milian, Leander, Leonel, Naia, Mille, Nelia, Maximilian osv. Høres ut som tegneseriefigurer hele gjengen. Liker heller ikke at navnene er ekstremt barnlige. Feks Vetle, Fie eller Pernille. 

Og forresten. Kjenner ei som har kalt ungen sin for Tristan. Synes det er flott på engelsk. Men virkelig ikke på norsk, og familien er helnorsk. Det navnet blir bare....trist...! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Hulderen skrev:

Beklager å si det, men jeg liker navnet Silje.

Det var det mange som gjorde i 1985 også.. The cycle continues

Anonymkode: 9cb6b...cf6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett mitt navn på en liste her, og det er helt greit altså. Jeg misliker navnet mitt. Men jeg skulle egentlig hete Bente, takk pappa som nektet til slutt! Det er virkelig ikke pent altså. Ingen av ungene mine er nevnt, så jeg har god smak 😇

Som andre liker jeg ikke oppkonstruerte Krysander-navn. De ungene er jo dømt til å måtte stave navnet sitt en million ganger i fremtiden. 

Andre navn jeg ikke er begeistret for er Kim, Karoline, Aksel, Alexander, Andre og Jeanette. Mest fordi jeg har møtt ufyselige mennesker som heter dette. 

Anonymkode: e76a0...9e5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

Mange navn var populære på 70-80 tallet.Mange vanlige fine navn som jeg ikke anser som styggt, så lurer virkelig på hva slags navn du liker.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de "moderne tøysenavnene" du nevner er gamle navn. Maximilian og Milian er fra oldtiden. 

Anonymkode: 920fa...a19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi foreldrene er forvokste barn som selv har fått barn.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Alle de "moderne tøysenavnene" du nevner er gamle navn. Maximilian og Milian er fra oldtiden. 

Anonymkode: 920fa...a19

Det er ingen som finner opp nye navn, vel ingen som er normale. Men du skjønner sikkert at når navn ikke har blitt brukt på mange mange år og plutselig blir "in" så blir de moderne. 

Anonymkode: d0f91...344

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar, Ronny, Raymond, Maximilian, Aiden, Nathaniel, Teodor, Ludvig, Harry, Sture, Snorre, Helge

Cathrine, Hjørdis, Sylvi, Tina, Lene, Rannveig, Camilla, Angelica, Anastacia, Carina, Katinka, Cassandra, Anne, Janne, Hege, Erna, Siw

Er navn jeg syns er mindre pene... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pernille, Leah, Vilde, Isabel, Mari, Birgit, Laila, Birte, Gunn, Julie, 

henrik, Even, Vemund, Tor, Ove, gudmund 

Anonymkode: a8909...a48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Misliker sterk trauste bygdenavn som Håvard, Harald, Olav etc. Høres ut som gamle gubber. 

Anonymkode: a8909...a48

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

Ganske utrolig at mitt navn ikke kom med på denne lista 😅 Vi venter i spenning på dine topp-listenavn😉

Anonymkode: 5f855...304

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mileah og Luka. Gyselige navn! Og Liam🤢

Anonymkode: 5f4f8...8ce

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Edmund, Albert, Nikoline, Severin. Men det ene navnet jeg alltid har lurt på hvordan/hvorfor hun ble kalt er Jørgine. Høres ut som at du forventet gutt og hadde valgt navnet Jørgen, men så kom det ei jente så da bare kaller vi hun Jørgine

Anonymkode: c9e1b...23d

Det var veldig vanlig før i tiden😉. Hvis du går en tur på en kirkegård vil du finne både Nilsine, Jensine, Petrine, Larsine osv..

1 hour ago, AnonymBruker said:

Flere enn meg som bare gikk inn for å sjekke om noen hadde nevnt navnet sitt?😂

Anonymkode: 66857...a50

Jepp😂. Fant navnet mitt gjorde jeg også! Men blir ikke krenket av den grunn. Har aldri likt navnet mitt selv, men tenker at det kunne vært verre (foreldrene mine har fortalt om de andre navnene de vurderte)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...