AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har sett flere tråder om exer som tar kontakt med nye kjærester etc, men dette er litt anderledes. Jeg har en venninne (ikke vært så mye sammen de siste årene, mest kontakt på SoMe) og hun legger ikke skjul på at hun går etter menn pga etnisitet. De årene vi hang mest ville hun alltid gå på steder som var veldig populære blant menn med afrikansk bakgrunn. Og helt i orden det, hennes preferanse men jeg følte det ble veldig overfladisk. Nå har hun menn med asiatisk utseende som favoritt, hun følger flere amwf-kontoer på instagram med sine «hemmelige bruker» og tagger nesten alle selfier med #amwf. Hun har oppdaget at min fetter er adoptert fra Korea og skal leie utleieleiligheten i huset mitt en periode pga ny jobb her i byen. Nå er det ikke måte på hvor mye hun skal pumpe meg for opplysninger om han. Jeg har jo mine tanker om dette men en del av meg tenker kjør på. Han er singel og en kjekk mann med mye bra i livet. Men skal jeg gi han litt forhåndsinformasjon, hun er en bra dame egentlig men synes denne fikseringen hennes er litt teit. Anonymkode: 307a0...f97
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Jeg ville sagt det. Som asiatisk utseende k inne selv, er jeg mildt sagt drittlei av mannfolka som driver og fetisjiserer på utseendet. Og det er ikke så særlig bedre hos kvinner som gjør tilsvarende. Så like greit han får en headsup, ville satt pris på det selv. Anonymkode: 36343...c34 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Si det! Ekkelt med fetishister. Anonymkode: e159a...3e9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Siden han er fetteren din ville jeg sagt det Anonymkode: a2b29...1ff
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Da har jeg sendt han en melding, hun hadde allerede bedt om å følge han på instagram🙈 ts Anonymkode: 307a0...f97 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 La da mannen velge selv. Hva er galt med fetisher. Vi har da alle preferanser. Kanskje hun er den han vil ha for life også ødelegger du. Anonymkode: b5503...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: La da mannen velge selv. Hva er galt med fetisher. Vi har da alle preferanser. Kanskje hun er den han vil ha for life også ødelegger du. Anonymkode: b5503...fd7 Han velger jo selv om TS sier fra... Hadde du vært asiat selv eller hatt asiatiske venner hadde du nok skjønt at det ikke er særlig gøy med hvite folk som tror en person er på en spesiell måte for å være asiatisk. Ville du selv ha blitt sammen med en person som hadde tanker om hvordan du var som person ut i fra at du er hvit fordi vedkommende trodde at alle hvite har en viss personlighet for eksempel? Anonymkode: 2c4d7...1bb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han velger jo selv om TS sier fra... Hadde du vært asiat selv eller hatt asiatiske venner hadde du nok skjønt at det ikke er særlig gøy med hvite folk som tror en person er på en spesiell måte for å være asiatisk. Ville du selv ha blitt sammen med en person som hadde tanker om hvordan du var som person ut i fra at du er hvit fordi vedkommende trodde at alle hvite har en viss personlighet for eksempel? Anonymkode: 2c4d7...1bb Null problem , vi har alle preferanser. Anonymkode: b5503...fd7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Null problem , vi har alle preferanser. Anonymkode: b5503...fd7 Det er litt vanskelig å forklare dette med fetisjisering og hvordan det oppleves, at det er noe litt annet enn preferanser. Det legges direkte føringer og forventninger til hvordan man er, eller hva man liker i fht oppfatningen den som fetisjiserer mener at det skal være. Som f.x at asiatiske kvinner er trangere, elsker å være villige i senga og er underdanige. Når man har preferanser, åpner man likevel for en interesse for den personen man liker. Ved fetisjisering er min erfaring at den interessen ikke eksisterer, eller er lavere fordi denne interessen er selve fetisjen. Du kan gjerne tiltrekkes av det asiatiske utseendet mitt mer enn en annen etnisitet, men når dette utelukkende er det førende for om du liker meg, oppleves det annerledes enn generelle preferanser. Anonymkode: 36343...c34 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Null problem , vi har alle preferanser. Anonymkode: b5503...fd7 Preferanser =/= fetisher. Anonymkode: e159a...3e9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #11 Skrevet 17. juli 2020 Kjøp en pakke kondomer til’n og si ifra hva ståa er. Vinn - Vinn. Anonymkode: a4105...a5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå