AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Noen her som har opplevd at noen har brukt din e-post til å registrere en konto på spotify? Har ikke spotify på en e-post adresse og fikk en CONFIRMATION e-post fra de, jeg gikk på selve siden og resette passord og så at det var en konto registrert fra Island med et random langt brukernavn. Sletta kontoen nå og har spurt om de kunne permanent utestenge den eposten. Men noen her som har opplevd noe sånt? Litt ekkelt syns jeg Anonymkode: 42921...3be
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Helt vanlig at folk prøver seg. Du har bytta passord, så da er det problemet løst. Men husk å ha et godt passord så blir du ikke hacket så lett Anonymkode: bd3d2...56c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helt vanlig at folk prøver seg. Du har bytta passord, så da er det problemet løst. Men husk å ha et godt passord så blir du ikke hacket så lett Anonymkode: bd3d2...56c Tror ikke du forstår helt, kontoen er oppretta uten min viten og jeg bruker ikke den eposten på spotify, andre gangen nå Anonymkode: 42921...3be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå