Gå til innhold

Oppkjøring med annen skole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har fått oppkjøringsdato, men vil bytte kjøreskole. Kan jeg fortsatt ha denne oppkjøringsdatoen?

Anonymkode: fdd3f...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det virker som det ikke er lenge til. Kan du ikke bare holde ut med den kjøreskolen?
Du kan kontakte en annen kjøreskole å forhøre deg,men usikkert  om de har Ledig, på så kort varsel.

lykke til

Anonymkode: 544a2...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har fått oppkjøringsdato, men vil bytte kjøreskole. Kan jeg fortsatt ha denne oppkjøringsdatoen?

Siden trafikkskolen har fullmakt kan de avbestille timen. Det jeg ville gjort hvis en elev var i den situasjonen var å be dem trekke tilbake fullmakten og gi meg fullmakt slik at jeg får bestilt den (helst utenfor kontortid).

Du må finne en trafikkskole som har ledig bil på det aktuelle tidspunktet og det kan være en fordel å bli kjent med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, ajarRun said:

Siden trafikkskolen har fullmakt kan de avbestille timen. Det jeg ville gjort hvis en elev var i den situasjonen var å be dem trekke tilbake fullmakten og gi meg fullmakt slik at jeg får bestilt den (helst utenfor kontortid).

Du må finne en trafikkskole som har ledig bil på det aktuelle tidspunktet og det kan være en fordel å bli kjent med bilen.

Du virker som en veldig kul, morsom og trygg kjørelærer. Hvor i landet er du, jeg vil øvelseskjøre med deg 😄❤️

Anonymkode: d51b3...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en veldig kul, morsom og trygg kjørelærer. Hvor i landet er du, jeg vil øvelseskjøre med deg 😄❤️

Troms og Finnmark, mer spesfikk tør jeg ikke offentlig, det er noen rabiate folk på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, ajarRun said:

Troms og Finnmark, mer spesfikk tør jeg ikke offentlig, det er noen rabiate folk på dette forumet.

Aaww synd 💔 Østlandet her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oppdatering: Jeg fikk byttet til en annen trafikkskole og jeg fikk beholde oppkjøringstimen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aaww synd 💔 Østlandet her... 

Bare å fly da.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: Jeg fikk byttet til en annen trafikkskole og jeg fikk beholde oppkjøringstimen min;)

Husket du å trekke tilbake fullmakt sånn at den forrige skolen ikke kan endre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, ajarRun skrev:

Bare å fly da.

Husket du å trekke tilbake fullmakt sånn at den forrige skolen ikke kan endre?

Vil den ikke forsvinne da? Det er jo helt ekstreme oppkjøringskøer nå. Snakket med den kjøreskolen som bestilte den for meg og de ska jeg bare kunne beholde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trekke tilbake fullmakten din inne på statens vegvesen sine sider.

Jeg hadde oppkjøring i fjor og tok oppkjøring med en annen kjøreskole.

min hadde ikke kapasitet da jeg fant en avbestillingstime på oppkjøring jeg måtte kaste meg på 4 dager før.

ringte 5-6 kjøreskoler og fikk en veldig flink lærer som preppet meg før oppkjøringen.

han testet meg dagen før for å se at jeg var klar. I tillegg hadde jeg en dobbeltime før oppkjøringen så man blir mer varm i trøya.
Fikk lappen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...