Gå til innhold

Ensomhet og alkohol.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fra kl 15 i dag til nå, drukket nesten en halv halvflaske vodka. Fordi jeg kjeder meg. Fordi jeg sitter her alene. Fordi jeg har valgt det selv. Fordi jeg er sær og ikke tar til takke med hvemsomhelst som hverken venn eller mann. Men etter 4 år alene, plutselig er klar for ny mann, så kom corona. Har venner, men velger å være her alene. Er ikke full, men frustrert over meg selv over alkoholinntaket. Det er sommer og jeg vil bare ha det bra. Har det egentlig bra. Men hvorfor jeg håper å snuble over den neste som passer meg akkurat nå irriterer meg så veldig. Trenger ingen mann. Har alt på stell. Men akkurat nå kjenner jeg på savnet. Men det må være spontant riktig, ikke noe desperate greier. Bare føler meg ensom i kveld. Har ferie og ingen forpliktelser akkurat nå, men det er vel drøyt mye alkohol kanskje. Vet ikke helt hva jeg ønsker med dette innlegget. Kanskje bare en bekreftelse på at det er ok å ta seg noen drinker i eget selskap med kommuniksjon kun over nett med venner i coronatid. Eller hva. Frustrerer meg selv akkurat nå !

Anonymkode: b0364...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkohol er en dårlig løsning, selv om du kjeder deg. Du kan fort havne i en nedoverspiral hvis du bruker alkohol som underholdning.

Hvis dette vedvarer ville jeg ha kontaktet en venn eller et familiemedlem, eller rett og slett bare chattet on-line med noen. Ikke havn i det mønsteret hvor du drikker fordi du kjeder deg for det er en slippery slope som det heter. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 000VF000 skrev:

Alkohol er en dårlig løsning, selv om du kjeder deg. Du kan fort havne i en nedoverspiral hvis du bruker alkohol som underholdning.

Hvis dette vedvarer ville jeg ha kontaktet en venn eller et familiemedlem, eller rett og slett bare chattet on-line med noen. Ikke havn i det mønsteret hvor du drikker fordi du kjeder deg for det er en slippery slope som det heter. 

 

Takk for svar. Var bare en enkvelds utskeielse. Føler meg bedre i dag, fikk på en måte sluppet ut alt, her hjemme helt alene. Holder nok litt for mye inne til vanlig. Ser lysere på livet i dag  :)

Anonymkode: b0364...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...