PokemonGone Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva som skjer med meg, men jeg vet hva som forårsaker det. Denne uken begynner jeg å jobbe igjen og jeg må forberede dagen min, i fire måneder var jeg bare hjemme. Jeg dro ut for å løpe, handle på supermarkedet og ta vare på hagen min. Jeg virkelig elsket disse fire månedene, men nå må jeg endre denne rutinen. Dette skjer hver gang det er en stor forandring i livet mitt, eller med mange små endringer. Jeg føler noen er desperate inni meg, noen som skriker og jeg er bare en glassflaske. Noen som følte eller føler det samme? Råd?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, PokemonGone skrev: Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva som skjer med meg, men jeg vet hva som forårsaker det. Denne uken begynner jeg å jobbe igjen og jeg må forberede dagen min, i fire måneder var jeg bare hjemme. Jeg dro ut for å løpe, handle på supermarkedet og ta vare på hagen min. Jeg virkelig elsket disse fire månedene, men nå må jeg endre denne rutinen. Dette skjer hver gang det er en stor forandring i livet mitt, eller med mange små endringer. Jeg føler noen er desperate inni meg, noen som skriker og jeg er bare en glassflaske. Noen som følte eller føler det samme? Råd? Troe det er vanlig når noe føles trygt, godt og rutine. Så skal man tilbake til noe som er mer uforutsigbart igjen og psyken din blir utsatt for stress da man ikke lenger har helt kontroll og oversikt. Har ingen råd -men tenker det er veldig normalt å ha en eller annen fysiologisk reaksjon på slike ting. Anonymkode: 17a59...4cc
PokemonGone Skrevet 15. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Troe det er vanlig når noe føles trygt, godt og rutine. Så skal man tilbake til noe som er mer uforutsigbart igjen og psyken din blir utsatt for stress da man ikke lenger har helt kontroll og oversikt. Har ingen råd -men tenker det er veldig normalt å ha en eller annen fysiologisk reaksjon på slike ting. Anonymkode: 17a59...4cc Takk😊 Ja, du har rett. Det er vanskelig for meg (og for mange, selvfølgelig) å lære å forstå at endringer er normale i livet. Men jeg prøver alltid å komme meg ut av komfortsonen min, nylig gjorde mange hendelser meg tilbake til null. Som et løp mot meg selv. Endret 15. juli 2020 av PokemonGone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå