AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Hvis du skal nevne 3-5 elementer som gjør en 1. date perfekt. Hva er det? Det kan være alt fra: personen stiller gode spørsmål, er lyttende, interessert, osv. Anonymkode: fdf65...17d
Snøfnugg_ Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 (endret) Kjemi God samtale (på mer enn bare overfladiske ting og høflighetsfraser... Da går jeg rimelig fort lei.) Genuin interesse for og fra motparten Humor, og gjerne humor som er litt på kanten (ikke seksuelt sett, men litt ertende). Endret 15. juli 2020 av Snøfnugg_
Antiviruset Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal nevne 3-5 elementer som gjør en 1. date perfekt. Hva er det? Det kan være alt fra: personen stiller gode spørsmål, er lyttende, interessert, osv. Anonymkode: fdf65...17d Har du en date der 4 timer går veldig raskt, og du har hatt det hyggelig de timene noe som faktisk gjør at tiden går fort så er date nr 1 vellykket! Så enkelt er det faktisk. Hva man prater om er underordnet faktisk, hva man driver med på daten det samme. Har hatt dater der jeg har spist middag med en jente og tatt et par øl og så var det sent på kvelden allerede Ble flere dater, men fant ut etter noen uker at vi var for forskjellige til at det kunne bli noe varig. Har også gått turer der mange timer gikk veldig raskt der begge har storkost seg, der vi snakket om alt mellom himmel og jord. Det ble til et forhold. Så slike ting gjør en date perfekt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 God mat, god drikke, ok samtale og sex uten forpliktelse. Anonymkode: c9486...44c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Skulle skrive min egen liste, men den ble ganske lik denne: 25 minutter siden, Snøfnugg_ skrev: Kjemi God samtale (på mer enn bare overfladiske ting og høflighetsfraser... Da går jeg rimelig fort lei.) Genuin interesse for og fra motparten Humor, og gjerne humor som er litt på kanten (ikke seksuelt sett, men litt ertende). Men kanskje ikke ertende humor. Er ikke så glad i det. Liker bedre sans for humor som er mer som min. Anonymkode: 35ec8...928 1
Antiviruset Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Det motsatte av en perfekt date, er dater der den den man skal møte bare snakker om seg selv, snakker negativt og masse om eksen sin, og der det ikke finnes kjemi i det hele tatt. Da handler alt om å bare bli ferdig med daten så fort så mulig uten å fremstå som en drittsekk. Da går tiden sakte, og det oppstår raskt pinlig stillhet. Har heldigvis bare opplevd tendenser til en slik date, den varte noen timer allikevel fordi jeg var høflig og det var greit å bli kjent med slike mennesker også, noen flere dater ble det ikke selv om hun prøvde på en til.
Era Vulgaris Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 For meg er den perfekte date helt uformell, gjerne gå en tur eller gjøre noe aktivt sammen. Da flyter praten lettere, og man får et bedre inntrykk av hvordan den andre er. Om det viser seg å være hyggelig, og det er god kjemi og kontakt, blir det en date til. Da får jeg lyst til å møtes igjen, og det må være selve formålet med første date
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 Han må være interessert og ta intitiativ men ikke på en påtrengende måte, og han er ikke redd meg men har likevel respekt, og overskrider ikke grenser om jeg skulle være avvisende. Det burde være enkelt og naturlig å være med han. Anonymkode: 5432a...b96
Gjest Warrior Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 (endret) Sex, humor, bra samtale. Det jeg kommer på nå som er viktigst for at en date blir perfekt. Endret 15. juli 2020 av Warrior
Snøfnugg_ Skrevet 15. juli 2020 #10 Skrevet 15. juli 2020 25 minutter siden, Antiviruset said: Har du en date der 4 timer går veldig raskt, og du har hatt det hyggelig de timene noe som faktisk gjør at tiden går fort så er date nr 1 vellykket! Så enkelt er det faktisk. Hva man prater om er underordnet faktisk, hva man driver med på daten det samme. Har hatt dater der jeg har spist middag med en jente og tatt et par øl og så var det sent på kvelden allerede Ble flere dater, men fant ut etter noen uker at vi var for forskjellige til at det kunne bli noe varig. Har også gått turer der mange timer gikk veldig raskt der begge har storkost seg, der vi snakket om alt mellom himmel og jord. Det ble til et forhold. Så slike ting gjør en date perfekt. Dette!
Snøfnugg_ Skrevet 15. juli 2020 #11 Skrevet 15. juli 2020 8 minutter siden, Era Vulgaris said: For meg er den perfekte date helt uformell, gjerne gå en tur eller gjøre noe aktivt sammen. Da flyter praten lettere, og man får et bedre inntrykk av hvordan den andre er. Om det viser seg å være hyggelig, og det er god kjemi og kontakt, blir det en date til. Da får jeg lyst til å møtes igjen, og det må være selve formålet med første date Jeg liker faktisk dater der man pynter seg litt for hverandre... og at det ikke blir altfor uformelt. Smak og behag.
Era Vulgaris Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, Snøfnugg_ skrev: Jeg liker faktisk dater der man pynter seg litt for hverandre... og at det ikke blir altfor uformelt. Smak og behag. Ja, hver sin smak Jeg synes det er fint å pynte seg og gå ut og spise e.l på andre date, hvis det blir noe av. Da er isen brutt, og jeg kan glede meg over å vise meg mer pyntet for han, også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå