Gå til innhold

Bytte ut brilleglass i billigbrille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen gamle solbriller som jeg elsker, årevis siden jeg kjøpte de, så jeg husker ikke hvor, men trolig på HM e.l. Det er med andre ord billige plastbriller, men jeg liker innfatningen veldig godt og de passer sååå bra til ansiktet mitt, jeg har ikke klart å finne noen som er like fine selv om jeg har sett etter det i årevis.

Brilleglassene er litt skrapt opp og de er dermed umulig å bruke, så lurer på om dere vet om det går an å dra til optiker og bytte glass på de, gjerne med styrke?

Anonymkode: 78ea8...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt mulig, men det er litt dumt. Gamle og slitne innfatninger vil ikke leve like lenge som nye innfatninger. Så du risikerer å bruke tusenvis av kronee på å få satt inn nye glass og så går innfatningen i stykker etter kort tid. Hvis du skal bruke de brilleglassene på nytt vil de kun passe til et fåtall innfatninger og de må slipes på nytt osv. 

Anonymkode: b86a7...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye glass trenger ikke være så dyre, så hvis du liker de du har, kjør på! Ta vare på de, så holder de lenge :) Mener det koster et par hundrelapper ekstra hvis det ikke er briller butikken lager selv, men hvis du har briller du er skikkelig glad i, tenker jeg det er verdt det. 

Anonymkode: 56da7...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...