Gå til innhold

Er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Er det bare jeg som har en dårlig dag eller gir denne mannen her litt rare svar? Virker som det eneste svaret han kan gi er spis mindre uten å egentlig vite noe om situasjonen...

http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=448

Jeg synes faktisk han gir bra svar, jeg (har lest gjennom dem før). Hva mener du med "vite noe om situasjonen"? Han kan jo ikke akkurat gi noen personlig veiledning via nettprat, men han kan gi råd basert på de opplysningene han har til rådighet, og det er det han gjør. Hvis en person vil gå ned i vekt, og er i OK fysisk aktivitet, men ikke går ned allikevel, er eneste utvei å redusere energimengden.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ser ut som du har en dårlig dag, for jeg finner heller ikke noe rart med svarene hans. Les over de en annen dag, når du kanskje er i litt bedre humør :ler:

Skrevet

Da er nok jeg også i litt dårlig humør. Er enig med trådstarter - altfor generelle råd for så vidt ulike problemstillinger.

Fx hun som trener så mye, skal ikke spise mindre enn 1600 kalorier - ikke sjans. Da må man heller fokusere på sammensetningen av maten - ikke mengden.

Å applaudere Atkins er heller ikke noe særlig.

Mener nå jeg da.

• 2 uker senere...
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg er også enig i at han gir litt for "enkle" svar her. .. Dessuten bør han, med hans fagfelt, vite at insulin-resistens og diabetes 2 er to FORSKJELLIGE sykdommer!

:klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...