Gjest Hmmm Skrevet 8. juli 2005 #1 Skrevet 8. juli 2005 Er det bare jeg som har en dårlig dag eller gir denne mannen her litt rare svar? Virker som det eneste svaret han kan gi er spis mindre uten å egentlig vite noe om situasjonen... http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=448
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #3 Skrevet 8. juli 2005 Er det bare jeg som har en dårlig dag eller gir denne mannen her litt rare svar? Virker som det eneste svaret han kan gi er spis mindre uten å egentlig vite noe om situasjonen... http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=448 Jeg synes faktisk han gir bra svar, jeg (har lest gjennom dem før). Hva mener du med "vite noe om situasjonen"? Han kan jo ikke akkurat gi noen personlig veiledning via nettprat, men han kan gi råd basert på de opplysningene han har til rådighet, og det er det han gjør. Hvis en person vil gå ned i vekt, og er i OK fysisk aktivitet, men ikke går ned allikevel, er eneste utvei å redusere energimengden.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. juli 2005 #4 Skrevet 8. juli 2005 Ser ut som du har en dårlig dag, for jeg finner heller ikke noe rart med svarene hans. Les over de en annen dag, når du kanskje er i litt bedre humør
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2005 #5 Skrevet 8. juli 2005 Da er nok jeg også i litt dårlig humør. Er enig med trådstarter - altfor generelle råd for så vidt ulike problemstillinger. Fx hun som trener så mye, skal ikke spise mindre enn 1600 kalorier - ikke sjans. Da må man heller fokusere på sammensetningen av maten - ikke mengden. Å applaudere Atkins er heller ikke noe særlig. Mener nå jeg da.
Gjest Hippopotamus Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er også enig i at han gir litt for "enkle" svar her. .. Dessuten bør han, med hans fagfelt, vite at insulin-resistens og diabetes 2 er to FORSKJELLIGE sykdommer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå