Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er såpass voksne at vi tenker det er lurt med en tidlig fertilitetsjekk. Noen som har erfaringer med de to klinikkene å dele?

Anonymkode: a6adc...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært til behandling hos spiren, veldig fornøyd med de 😊 Vi får en ny sjef i hus om ca fire uker 💕

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Medicus!

Anonymkode: 0962d...526

Skrevet

Gode erfaringer fra spiren👍🏻 Savner dog bedre oppfølging etter fullført behandling. 

Skrevet
27 minutter siden, Livli skrev:

Gode erfaringer fra spiren👍🏻 Savner dog bedre oppfølging etter fullført behandling. 

Hva slags oppfølging tenker du på? 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Medicus :)

Anonymkode: 6c64f...b20

Skrevet
5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hva slags oppfølging tenker du på? 😊 

At de hører med deg hvordan det går, legger ny plan, får høre noen tanker om hvorfor det gikk som det gikk osv ☺️ Veldig god oppfølging underveis, men med en gang behandlingen er over så er det stille.

Skrevet
1 time siden, Livli skrev:

At de hører med deg hvordan det går, legger ny plan, får høre noen tanker om hvorfor det gikk som det gikk osv ☺️ Veldig god oppfølging underveis, men med en gang behandlingen er over så er det stille.

Ååh, den erfaringen har ikke jeg i det hele tatt 😕 Jeg har fått super oppfølging fra start til slutt. Synd du ikke har samme erfaring!

Skrevet
7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, den erfaringen har ikke jeg i det hele tatt 😕 Jeg har fått super oppfølging fra start til slutt. Synd du ikke har samme erfaring!

Ja, men bra du er fornøyd! Ellers er jeg også godt fornøyd med de altså, og får fortsatt behandling der👍🏻☺️

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Livli skrev:

Ja, men bra du er fornøyd! Ellers er jeg også godt fornøyd med de altså, og får fortsatt behandling der👍🏻☺️

Ønsker deg lykke til på veien videre :) 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ønsker deg lykke til på veien videre :) 🤞🏻

Takk, du også! 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt begge klinikkene, men vil definitivt si Spiren. Nå kan det hende at det var fordi jeg har et litt sammensatt bilde med flere kroppslige funksjoner som jobber mot meg, men den varmen og forståelsen jeg ble møtt med der rørte meg til gledestårer 🥰

Anonymkode: 06cef...744

AnonymBruker
Skrevet

Tuusen takk for alle svar 🙂

Skrevet

Spiren! Fantastiske folk. 

AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt behandling begge steder, men mest fornøyd med Medicus. Folkene på Spiren var koselig, men følte Medicus var proffere, i tillegg til veldig hyggelig. Kanskje litt påvirket av at spiren satt på Medicus :-)

Anonymkode: 86cfe...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Medicus

Anonymkode: 14cd8...e92

AnonymBruker
Skrevet
On 7/16/2020 at 12:18 AM, AnonymBruker said:

Har brukt begge klinikkene, men vil definitivt si Spiren. Nå kan det hende at det var fordi jeg har et litt sammensatt bilde med flere kroppslige funksjoner som jobber mot meg, men den varmen og forståelsen jeg ble møtt med der rørte meg til gledestårer 🥰

Anonymkode: 06cef...744

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har forsøkt behandling begge steder, men mest fornøyd med Medicus. Folkene på Spiren var koselig, men følte Medicus var proffere, i tillegg til veldig hyggelig. Kanskje litt påvirket av at spiren satt på Medicus 🙂

Anonymkode: 86cfe...2dd

Dere som har prøvd begge, noen spesiell grunn til at dere byttet?

AnonymBruker
Skrevet

Har god erfaring med Spiren her. Hyggelige, profesjonelle og "varme" folk. Drar gjerne tilbake dit.

Anonymkode: 2ecfc...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Spiren😁

Anonymkode: 9c85d...daa

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Medicus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...